Przetargi.pl
„Przeprowadzenie kursu IT ESSENTIALS dla uczniów i uczennic Zespołu Szkól nr 1 w Piekarach Śląskich w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej „Piekarskie szkoły zawodowe na medal - wsparcie dla uczniów i uczennic Zespołu Szkół Techniczno-Zawodowych oraz Technikum nr 1 w Zespole Szkół nr 1 w Piekarach Śląskich" nr RPSL.11.02.01-24-008B/17 realizowanym w ramach Priorytetu XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania 11.2. Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy – kształcenie zawodowe uczniów dla poddziałania: 11.2.1. Wsparcie szkolnictwa zawodowego – ZIT w oparciu o umowę nr UDA.RPSL.11.02.01-24-008B/17-0 z Urzędem Marszałkowskim Województwa Śląskiego”.

Prezydent Miasta Piekary Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 41-940 Piekary Śląskie, ul. Bytomska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 939 379 , fax. 32 287 22 69
  • Data zamieszczenia: 2019-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Piekary Śląskie
    ul. Bytomska 84
    41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie
    tel. 323 939 379, fax. 32 287 22 69
    REGON: 00000000000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przeprowadzenie kursu IT ESSENTIALS dla uczniów i uczennic Zespołu Szkól nr 1 w Piekarach Śląskich w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej „Piekarskie szkoły zawodowe na medal - wsparcie dla uczniów i uczennic Zespołu Szkół Techniczno-Zawodowych oraz Technikum nr 1 w Zespole Szkół nr 1 w Piekarach Śląskich" nr RPSL.11.02.01-24-008B/17 realizowanym w ramach Priorytetu XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania 11.2. Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy – kształcenie zawodowe uczniów dla poddziałania: 11.2.1. Wsparcie szkolnictwa zawodowego – ZIT w oparciu o umowę nr UDA.RPSL.11.02.01-24-008B/17-0 z Urzędem Marszałkowskim Województwa Śląskiego”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu IT ESSENTIALS dla uczniów i uczennic Zespołu Szkół nr 1 w Piekarach Śląskich. W ramach zadania przewiduje się przeszkolenie w okresie od podpisania umowy do dnia 14 grudnia 2019 r. 12 uczniów/uczennic z Zespołu Szkół nr 1 w Piekarach śląskich. Grupa nie może liczyć więcej niż 12 uczniów jednorazowo. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skierowania mniejszej liczby osób niż 12 do uczestnictwa w kursie, przy czym cena jednostkowa za każdego uczestnika nie ulegnie zmianie. Kurs musi zostać przeprowadzony przez osobę posiadającą minimum 2 letnie doświadczenie trenera w danej dziedzinie (doświadczenie trenera jest jednym z kryteriów oceny ofert). Program kursu musi odbyć się w określonej liczbie 40 godzin lekcyjnych (pod pojęciem godziny lekcyjnej rozumie się 45 minut) dla każdego ucznia. Kurs powinien zostać przeprowadzony na terenie miasta Piekary Śląskie, w budynku Zespołu Szkól nr 1 przy ul. Marii Curie - Skłodowskiej 49, w sali udostępnionej nieodpłatnie przez Zamawiającego w czasie pozalekcyjnym. Harmonogram kursu powinien być dostosowany do planu zajęć uczniów przygotowanego przez dyrekcję szkoły na rok szkolny 2019/2020. Kurs winien odbywać się w godzinach popołudniowych, poza godzinami lekcyjnymi uczestników kursu. Harmonogram kursów Wykonawca winien uzgodnić z dyrekcją szkoły. Następnie przedstawiony harmonogram kursu podlega akceptacji Kierownika Projektu. W dniu dzisiejszym Zamawiający ze względu na brak planu zajęć uczestników kursu na rok szkolny 2019/2020, nie może jednoznacznie wskazać dni tygodnia oraz ilości godzin przypadających na dany dzień. Wykonawca w ramach oferowanej ceny zapewni każdemu uczestnikowi: - materiały dydaktyczne, zgodne z zakresem tematycznym kursu, które z chwilą przekazania uczestnikom staną się ich własnością, - przygotuje zaświadczenie/certyfikat świadczący o ukończeniu kursu, - przeprowadzi nieodpłatnie egzamin wewnętrzny. Zaświadczenie/certyfikat ma zawierać nazwę kursu, termin realizacji, wymiar godzin oraz program Materiały dydaktyczne oraz dokumenty zaświadczające odbycie egzaminu muszą być opatrzone informacją o współfinansowaniu kursu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach RPO WSL na lata 2014-2020 i uwagami Zamawiającego (logotypy Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszy Europejskich – Programu Regionalnego, województwa Śląskiego) W terminie do 10 dni kalendarzowych po podpisaniu umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy: - listę uczniów, którzy będą uczestniczyć w kursie, - wzór listy obecności, - wzór karty czasu pracy, - proponowany termin przeprowadzenia kursu W terminie do 5 dni kalendarzowych od przekazania przez Zamawiającego dokumentów, Wykonawca przekaże Zamawiającemu do Biura Projektu harmonogram kursu. W terminie do 3 dni po zakończeniu ostatnich zajęć kursu Wykonawca przekaże Zamawiającemu dziennik kursu. Wykonawca musi informować Zamawiającego o każdej zmianie w harmonogramie najpóźniej na 3 dni przed zmianą harmonogramu w formie pisemnej (mailowej). Na kursach można będzie wykorzystać pomoce dydaktyczne zakupione w ramach projektu. W przypadku, jeżeli przepisy prawa przewidują zezwolenia na prowadzenia działalności szkoleniowej objętej programem kursu Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia stosownych zezwoleń. Obowiązkiem osoby/osób prowadzącej kurs będzie prowadzenie listy obecności uczniów na kursie oraz karty czasu pracy i złożenie niniejszych w terminie nie później niż do 10 dnia każdego miesiąca następującego po miesiącu przeprowadzenia zajęć do Biura Projektu. Kurs odbywać się będzie według harmonogramu, zaakceptowanego przez Kierownika Projektu. Zamawiający zapewnia pomieszczenia, w których będą prowadzone zajęcia dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. 2) Rozwiązania równoważne. Wskazane ewentualnie w SIWZ i dokumentach technicznych znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje dany produkt są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. Jednocześnie opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zamawiający jest obowiązany wskazać, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ – zgodnie z art. 30 ust.5 Ustawy. W związku z tym: 1) Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych – tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ, 2) Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w SIWZ, a wskazanych poprzez normy, oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, 3) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności gwarantować realizację robót w zgodzie z dokumentacją techniczną oraz zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 3) Zamawiający z uwagi na specyfikę zamówienia nie wskazuje czynności, które mają być wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 917 z późn. zm.). Zgodnie z art. 22 § 1 Kodeksu Pracy przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. W świetle tego przepisu stosunek pracy występuje, o ile spełnione są łącznie przesłanki w nim wymienione. Osoby zatrudnione będą świadczyć usługę szkoleniową (kursy dla uczniów i uczennic w czasie pozalekcyjnym), polegającą na okresowym prowadzeniu zajęć, korzystając z własnego doświadczenia i kwalifikacji. Osoby te będą realizowały zajęcia poza siedzibą pracodawcy (w szkole wskazanej przez Zamawiającego) i będą miały swobodę w zakresie wykonywania obowiązków, w przedmiocie wyboru sposobu prowadzenia zajęć oraz częściowo dokładnego czasu i miejsca wykonania zadania (ustalenie konkretnego harmonogramu zajęć pozalekcyjnych z Kierownikiem Projektu). W związki z powyższym z uwagi na brak spełnienia przesłanki dotyczącej wykonywania pracy pod kierownictwem pracodawcy, oraz tylko częściowemu spełnianiu kolejnych przesłanek dotyczących miejsca i czasu wyznaczonego przez pracodawcę, o których mowa w z art. 22 § 1 Kodeksu Pracy – Zamawiający nie wskazuje w opisie przedmiotu zamówienia wymagań dotyczących zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać: 1) Formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 2) Oświadczenie, o których mowa w rozdziale 7.1 SIWZ według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach