Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Oławie ogłasza przetarg
- Adres: 55-200 Oława, ul. 1 Maja 11
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 313 27 40 , fax. 71 303 24 39
- Data zamieszczenia: 2013-08-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Oławie
ul. 1 Maja 11 11
55-200 Oława, woj. dolnośląskie
tel. 71 313 27 40, fax. 71 303 24 39
REGON: 00593987400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mops.olawa.ig.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
przeprowadzenie kursów zawodowych z podziałem na 3 części: Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej, Kurs obsługi komputera i Internetu dla początkujących, Kurs przedsiębiorczości (księgowość, kadry i płace, założenie własnej działalności) współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach realizowanego projektu systemowego pn. Zainwestuj w lepsze jutro - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część I Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej 1) Wykonawca wraz z ofertą przedłoży Zamawiającemu program kursu obejmujący zajęcia teoretyczne - 30 h dydakt. i zajęcia praktyczne - 80 h dydakt., tj. łącznie 110 h dydakt. i spełniający wymogi określone w § 22 rozporządzenia MEN z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. 2012, poz. 186). Program winien zawierać następujące moduły: organizacja handlu, marketing i reklama w handlu oraz wizualizacja towaru, towaroznawstwo ogólne, rola sprzedawcy w organizacji pracy sklepu, psychologia sprzedaży i wiedza o konsumencie, etyka kupiecka, przygotowanie kasy do prowadzenia sprzedaży, sprzedaż kasami fiskalnymi, obsługa i praca - czytniki kodów kreskowych i terminale płatnicze, operacje fakturowania komputerowego. 2) Liczba osób do przeszkolenia - 3 osoby. Zamawiający wyraża zgodę na dołączenie kierowanych uczestników do grupy innych kursantów. 3) Liczba dni szkoleniowych - 16 dni. Ilość godzin kursu, po maksymalnie 7 godzin dydaktycznych dziennie. 4) Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika niezbędny sprzęt dydaktyczny na zajęciach praktycznych w celu zrealizowania programu kursu, tj. komputer stacjonarny/ przenośny z oprogramowaniem(system operacyjny MS Windows, pakiet Microsoft Office, system operacyjny Windows XP lub nowszy, programy do fakturowania), kasa fiskalna, terminal kart płatniczych, czytniki kodów kreskowych. Część II Kurs obsługi komputera i Internetu dla początkujących 1) Wykonawca wraz z ofertą przedłoży Zamawiającemu program kursu obejmujący zajęcia teoretyczne - 5 h dydakt. i zajęcia praktyczne - 45 h dydakt., tj. łącznie 50 h dydakt. i spełniający wymogi określone w § 22 rozporządzenia MEN z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. 2012, poz. 186). Program winien zawierać następujące moduły: użytkowanie komputera, edytor tekstu Microsoft Word, arkusz kalkulacyjny Microsoft Excel, korzystanie z urządzeń peryferyjnych (typu drukarka, skaner), korzystanie z zasobów Internetu. 2) Liczba osób do przeszkolenia - 4 osoby. Zamawiający wyraża zgodę na dołączenie kierowanych uczestników do grupy innych kursantów. 3) Liczba dni szkoleniowych - 10 dni. Ilość godzin kursu, po maksymalnie 5 godzin dydaktycznych dziennie. 4) Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika niezbędny sprzęt dydaktyczny na zajęciach praktycznych w celu zrealizowania programu kursu, tj. stanowisko komputerowe - komputer stacjonarny/ przenośny z oprogramowaniem (system operacyjny MS Windows, pakiet Microsoft Office (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS Outlook),system operacyjny Windows XP lub nowszy, połączenie z Internetem. Część III Kurs przedsiębiorczości (księgowość, kadry i płace, założenie własnej działalności) 1) Wykonawca wraz z ofertą przedłoży Zamawiającemu program kursu obejmujący zajęcia w wymiarze 120 h dydakt., w tym księgowość - 50h, kadry i płace - 50h, założenie własnej działalności - 20h i spełniający wymogi określone w § 22 rozporządzenia MEN z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. 2012, poz. 186). Program winien zawierać następujące moduły: dokumentacja przyjętych zasad prowadzenia rachunkowości w MŚP, ewidencja aktywów trwałych i obrotowych, kosztów i przychodów, podatkowa księga przychodów i rozchodów, obsługa programów finansowo-księgowych (typu Subiekt lub Rewizor lub inny równoważny), prawo pracy wg kodeksu pracy i kodeksu cywilnego, prowadzenie dokumentacji kadrowej, płacowej, podatek dochodowy od osób fizycznych, zasiłki z ubezpieczenia społecznego, obsługa programu Płatnik lub inny równoważny, założenie własnej działalności. 2) Liczba osób do przeszkolenia - 5 osób. Zamawiający wyraża zgodę na dołączenie kierowanych uczestników do grupy innych kursantów. 3) Liczba dni szkoleniowych - 18 dni. Ilość godzin kursu, po maksymalnie 7 godzin dydaktycznych dziennie. 4) Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika niezbędny sprzęt dydaktyczny na zajęciach praktycznych w celu zrealizowania programu kursu, tj. tj. stanowisko komputerowe - komputer tacjonarny/przenośny - system operacyjny MS Windows, pakiet Microsoft Office oraz oprogramowanie księgowo - kadrowo - płacowym (typu Subiekt, Rewizor, Płatnik, Symfonia lub inne równoważne). Pozostałe warunku wspólne dla wszystkich części 1) Miejsce szkolenia - Oława. Wykonawca zapewni salę szkoleniową, a dokładny adres miejsca przeprowadzenia kursu wskaże Zamawiającemu w dniu podpisania umowy. 2) Wykonawca umożliwi Zamawiającemu oznaczyć sale szkoleniowe, w których będą się odbywać zajęcia teoretyczne i praktyczne zgodnie z zasadami wizualizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 3) Termin wykonania zamówienia - od dnia zawarcia umowy do 10.12.2013r. 4) Zajęcia będą odbywać się w dniach roboczych od poniedziałku do piątku w ilości godzin dydaktycznych dziennie podanych odrębnie dla każdej części. Godzina dydaktyczna liczy 45 minut. Długość przerw nie wlicza się do godzin kursu, Szczegółowy harmonogram godzin zajęć teoretycznych i praktycznych Wykonawca przedłoży na 5 dni przed terminem rozpoczęcia kursu. 5) Rozliczenia z Wykonawcą będą prowadzone na podstawie liczby przeszkolonych osób. Zamawiający nie przewiduje zmniejszenia liczby osób skierowanych na kurs, chyba, że skierowany uczestnik na kurs zrezygnuje z uczestnictwa kursu z obiektywnych przesłanek (np. podejmie zatrudnienie, choroba). W przypadku nieukończenia przez uczestnika z winy Wykonawcy kursu, przerwania, rezygnacji przez uczestnika z kursu, Wykonawcy przysługuje częściowe wynagrodzenie, w wysokości proporcjonalnej do ilości godzin uczestnictwa w kursie (przeliczone wg stawki za osobogodzinę) bez naliczania jakichkolwiek kar. 6) Wykonawca przygotuje i przekaże na 7 dni przed terminem rozpoczęcia kursu materiały dydaktyczne w formie elektronicznej (w formacie Word) Zamawiającemu w celu ich powielenia i przekazania uczestnikom kursu. Dotyczy to materiałów opracowanych przez Wykonawcę. W przypadku profesjonalnych materiałów szkoleniowych i dydaktycznych (typu podręczniki), których nie ma możliwości powielać (nie można powielać) Wykonawca przekaże na własność każdemu uczestnikowi i jeden egzemplarz dla Zamawiającego w pierwszym dniu kursu. 7) Wykonawca zapewni w całości niezbędny do przeprowadzenia kursu sprzęt dydaktyczny (typu rzutnik, ekran, tablica flipchart, flamastry itp.) Jeżeli Wykonawca będzie podczas kursu wykorzystywać materiały dydaktyczne (typu prezentacja multimedialna - niezależnie od formatu ppt/pdf/inny) zobowiązany jest je oznakować zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki). 8) Wykonawca zapewni nadzór wewnętrzny służący podniesieniu jakości i terminowości kursu. 9) Po zakończeniu kursu Wykonawca przeprowadzi egzamin wewnętrzny i wyda zaświadczenie o ukończeniu kursu i uzyskanych kwalifikacjach po pozytywnym ukończeniu kursu wg wzoru określonego w § 18 ust. 2 rozporządzenia MEN z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. 2012, poz. 186). 10) Zamawiający w ramach realizowanego kursu: a) ubezpieczy uczestników projektu od NNW, b) zapewni ciepły posiłek oraz słodki poczęstunek. 11) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia niżej wymienionej dokumentacji i przekazania jej po zakończeniu kursu Zamawiającemu: a) dziennika z tematami zajęć i liczbą godzin, kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem, b) rejestru wydanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursu i uzyskane kwalifikacje, kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem, c) protokołu z egzaminu, kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem, d) zaświadczenia wydane uczestnikom kursu, kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem, Wszystkie wytworzone przez Wykonawcę dokumenty winny być oznakowane zgodnie Zał. Nr 1 do umowy, który Wykonawca otrzyma w formie elektronicznej od Zamawiającego. 12) Wszystkie w/w wymienione wymagania Wykonawca winien wliczyć w cenę kursu. 13) Wykonawca winien działać zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.). 14) Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli realizacji zamówienia w dowolnym czasie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mops.olawa.ig.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usługi polegającej na realizacji szkolenia grupowego dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Dzierżoniowie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 (RPO WD) współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - projekt Aktywizacja osób bezrobotnych w wieku od 30 roku życia, będących w szczególnej sytuacji na rynku pracy w powiecie dzierżoniowskim pn. Kierowca operator wózków jezdniowych
Dodano: 2016-07-21 - Przetarg nieograniczony na organizację szkoleń dla osób bezrobotnych Powiatowego Urzędu Pracy w Oławie współfinansowanych z Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014 - 2020 Oś priorytetowa 8 Rynek pracy ,Działanie 8.1 Projekty powiatowych urzędów pracy, Projekt pn. Aktywizacja osób powyżej 30 roku życia pozostających bez pracy w Powiecie Oławskim (II)
Dodano: 2016-07-04 - Realizacja szkolenia grupowego dla osób bezrobotnych oraz dla osób poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Dzierżoniowie finansowanego z Funduszu Pracy pn. Monter instalacji sanitarnych, gazowych, grzewczych, wentylacji oraz systemów energii odnawialnej
Dodano: 2016-05-31 - Realizacja 4 szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych oraz dla osób poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Dzierżoniowie finansowanych z Funduszu Pracy
Dodano: 2016-05-30 - Świadczenie usługi polegającej na realizacji 2 szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych oraz dla osób poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Dzierżoniowie w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, poddziałanie 1.1.2, projekt Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie Dzierżoniowskim (II)
Dodano: 2016-04-15 - Realizacja 8 szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych oraz dla osób poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Dzierżoniowie finansowanych z Funduszu Pracy
Dodano: 2016-04-08 - Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych wraz z zapewnieniem cateringu (dwudaniowego ciepłego posiłku), badań lekarskich, materiałów szkoleniowych i ubezpieczenia uczestników kursów zawodowych, realizowanych w ramach utrzymania rezultatów projektu OHP jako realizator usług rynku pracy, który realizowany był przez Dolnośląską Wojewódzką Komendę OHP do dnia 30.06.2014 r. (na podstawie umowy o dofinansowanie projektu nr UDA-POKL.01.03.03-00-023/09 z dnia 15 maja 2009 r.).
Dodano: 2016-04-05 - Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych w zawodzie spawacz MAG 135 wraz z zapewnieniem cateringu (dwudaniowego ciepłego posiłku), badań lekarskich, materiałów szkoleniowych i ubezpieczenia uczestników kursów zawodowych, realizowanych w ramach utrzymania rezultatów projektu OHP jako realizator usług rynku pracy, który realizowany był przez Dolnośląską Wojewódzką Komendę OHP do dnia 30.06.2014 r. (na podstawie umowy o dofinansowanie projektu nr UDA-POKL.01.03.03-00-023-09 z dnia 15 maja 2009 r.).
Dodano: 2016-03-30 - Usługa szkoleniowa - Wizaż i stylizacja paznokci dla 10 osób
Dodano: 2015-11-13 - Usługa szkoleniowa - Wizaż i stylizacja paznokci dla 5 osób
Dodano: 2015-11-13