Przetargi.pl
przeprowadzenie kursów zawodowych z podziałem na 2 części: Część I Kurs obsługi komputera i Internetu dla początkujących, Część II Kurs przedsiębiorczości (księgowość, kadry i płace, założenie własnej działalności, obsługa kasy fiskalnej i nowoczesne techniki sprzedaży) współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach realizowanego projektu systemowego pn. Zainwestuj w lepsze jutro (Priorytet: VII Promocja integracji społecznej, Poddziałanie: 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej int

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Oławie ogłasza przetarg

  • Adres: 55-200 Oława, ul. 1 Maja 11
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 31 32 921 , fax. 71 303 24 39
  • Data zamieszczenia: 2014-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Oławie
    ul. 1 Maja 11 11
    55-200 Oława, woj. dolnośląskie
    tel. 71 31 32 921, fax. 71 303 24 39
    REGON: 00593987400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mops.olawa.ig.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    przeprowadzenie kursów zawodowych z podziałem na 2 części: Część I Kurs obsługi komputera i Internetu dla początkujących, Część II Kurs przedsiębiorczości (księgowość, kadry i płace, założenie własnej działalności, obsługa kasy fiskalnej i nowoczesne techniki sprzedaży) współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach realizowanego projektu systemowego pn. Zainwestuj w lepsze jutro (Priorytet: VII Promocja integracji społecznej, Poddziałanie: 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej int
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I Kurs obsługi komputera i Internetu dla początkujących 1) Ilość godzin kursu - 64 godziny dydaktyczne, w tym: 4h zajęcia teoretyczne, 60h zajęcia praktyczne, tj. łącznie 64 godziny dydaktyczne. 2) Liczba osób do przeszkolenia - 4 osoby. 3) Liczba dni szkoleniowych - 13 dni. Ilość godzin kursu, po 5 godzin dydaktycznych dziennie. 4) Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika niezbędny sprzęt dydaktyczny na zajęciach praktycznych w celu zrealizowania programu kursu, tj. stanowisko komputerowe - komputer stacjonarny/ przenośny wraz z odpowiednim oprogramowaniem, drukarka, skaner, połączenie z Internetem. 5) Wykonawca przygotuje szczegółowy program kursu zgodnie z tematyką określoną w ppkt. 6 i załączy do umowy. 6) Program winien zawierać następujące moduły: użytkowanie komputera, edytor tekstu Microsoft Word lub inne równoważne, arkusz kalkulacyjny Microsoft Excel lub inne równoważne, korzystanie z urządzeń peryferyjnych (typu drukarka, skaner), korzystanie z zasobów Internetu. Część II 2-modułowy Kurs przedsiębiorczości (księgowość, kadry i płace, założenie własnej działalności, obsługa kasy fiskalnej i nowoczesne techniki sprzedaży) 1) Ilość godzin kursu: I moduł księgowość, kadry i płace, założenie własnej działalności gospodarczej 120 godzin dydaktycznych, w tym księgowość - 50h, kadry i płace - 50h, założenie własnej działalności - 20h II moduł obsługa kasy fiskalnej i nowoczesne techniki sprzedaży 80 godzin dydaktycznych; łącznie 2 moduły 200 godzin dydaktycznych 2) Liczba osób do przeszkolenia: moduł I - 4 osoby, moduł II - 3 osoby (z 4 osób skierowanych na moduł I) 3) Liczba dni szkoleniowych - 29 dni. Ilość godzin kursu, po 7 godzin dydaktycznych dziennie. 4) Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika niezbędny sprzęt dydaktyczny na zajęciach praktycznych w celu zrealizowania programu kursu, tj. stanowisko komputerowe - komputer stacjonarny/przenośny wraz z odpowiednim oprogramowaniem księgowo-kadrowo-płacowym (typu Subiekt, Rewizor, Płatnik, Symfonia lub inne równoważne), programem do fakturowania), kasa fiskalna, terminal kart płatniczych, czytniki kodów kreskowych. 5) Wykonawca przygotuje szczegółowy program kursu zgodnie z tematyką określoną w ppkt. 6 i załączy do umowy. 6) Program winien zawierać następującą tematykę Moduł I obejmujący zajęcia w wymiarze 120 h dydakt., w tym księgowość - 50h, kadry i płace - 50h, założenie własnej działalności - 20h. Program winien zawierać następujące moduły: dokumentacja przyjętych zasad prowadzenia rachunkowości w MŚP, ewidencja aktywów trwałych i obrotowych, kosztów i przychodów, podatkowa księga przychodów i rozchodów, obsługa programów finansowo-księgowych (typu Subiekt lub Rewizor lub inny równoważny), prawo pracy wg kodeksu pracy i kodeksu cywilnego, prowadzenie dokumentacji kadrowej, płacowej, podatek dochodowy od osób fizycznych, zasiłki z ubezpieczenia społecznego, obsługa programu Płatnik lub inny równoważny, założenie własnej działalności. Moduł II obejmujący zajęcia w wymiarze 80 h dydakt. Program winien zawierać: marketing i reklama w handlu oraz wizualizacja towaru, rola sprzedawcy w organizacji pracy sklepu, psychologia sprzedaży i wiedza o konsumencie, etyka kupiecka, przygotowanie kasy do prowadzenia sprzedaży, sprzedaż kasami fiskalnymi, obsługa i praca - czytniki kodów kreskowych i terminale płatnicze, operacje fakturowania komputerowego. 4. Pozostałe warunku wspólne dla wszystkich części 1) Zamawiający nie opuszcza dołączenia skierowanych osób do innej grupy. 2) Miejsce szkolenia - Oława. Wykonawca zapewni salę szkoleniową, a dokładny adres miejsca przeprowadzenia kursu wskaże Zamawiającemu w dniu podpisania umowy. 3) Wykonawca umożliwi Zamawiającemu oznaczyć sale szkoleniowe, w których będą się odbywać zajęcia teoretyczne i praktyczne zgodnie z zasadami wizualizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 4) Zajęcia będą odbywać się 5 dni w tygodniu, w dniach roboczych od poniedziałku do piątku w ilości godzin dydaktycznych dziennie podanych odrębnie dla każdej części. Dopuszcza się prowadzenie zajęć 4 dni w tygodniu. Godzina dydaktyczna liczy 45 minut. Długość przerw nie wlicza się do godzin kursu. Szczegółowy harmonogram godzin zajęć teoretycznych i praktycznych Wykonawca przedłoży do akceptacji Zamawiającemu przed podpisaniem umowy. 5) Rozliczenia z Wykonawcą będą prowadzone na podstawie liczby przeszkolonych osób. Zamawiający nie przewiduje zmniejszenia liczby osób skierowanych na kurs, chyba, że skierowany uczestnik na kurs zrezygnuje z uczestnictwa kursu (np. podejmie zatrudnienie, choroba). W przypadku nieukończenia przez uczestnika z winy Wykonawcy kursu, przerwania, rezygnacji przez uczestnika z kursu, Wykonawcy przysługuje częściowe wynagrodzenie, w wysokości proporcjonalnej do ilości godzin uczestnictwa w kursie (przeliczone wg stawki za osobogodzinę) bez naliczania jakichkolwiek kar. 6) Wykonawca przygotuje i przekaże na 7 dni przed terminem rozpoczęcia kursu materiały dydaktyczne w formie elektronicznej (w formacie Word) Zamawiającemu w celu ich powielenia i przekazania uczestnikom kursu. Wykonawca przeniesie nieodpłatnie na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do wszystkich materiałów szkoleniowych, na czas nieokreślony do wykorzystania na wszystkich polach eksploatacji, zgodnie z ustawą o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U.2006.90.631 z późn. zm.) Dotyczy to materiałów opracowanych przez Wykonawcę. W przypadku profesjonalnych materiałów szkoleniowych i dydaktycznych (typu podręczniki), których nie można powielać Wykonawca przekaże nieodpłatnie na własność, każdemu uczestnikowi i jeden egzemplarz dla Zamawiającego w pierwszym dniu kursu. 7) Wykonawca zapewni w całości niezbędny do przeprowadzenia kursu sprzęt dydaktyczny (typu rzutnik, ekran, tablica flipchart, flamastry itp.) Jeżeli Wykonawca będzie podczas kursu wykorzystywać materiały dydaktyczne (typu prezentacja multimedialna - niezależnie od formatu ppt/pdf/inny) zobowiązany jest je oznakować zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki). 8) Wykonawca zapewni nadzór wewnętrzny służący podniesieniu jakości i terminowości kursu. 9) Po zakończeniu kursu Wykonawca przeprowadzi egzamin wewnętrzny i wyda zaświadczenie o ukończeniu kursu i uzyskanych kwalifikacjach po pozytywnym ukończeniu kursu wg wzoru określonego w § 18 ust. 2 rozporządzenia MEN z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. 2014, poz. 622 t.j.). 10) Zamawiający w ramach realizowanego kursu: a) ubezpieczy uczestników projektu od NNW, b) zapewni ciepły posiłek oraz słodki poczęstunek. 11) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia niżej wymienionej dokumentacji i przekazania jej po zakończeniu kursu Zamawiającemu: a) dziennika z tematami zajęć i liczbą godzin, kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem, b) rejestru wydanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursu i uzyskane kwalifikacje, kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem, c) protokołu z egzaminu, kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem, d) zaświadczenia wydane uczestnikom kursu, kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem, Wszystkie wytworzone przez Wykonawcę dokumenty winny być oznakowane zgodnie Zał. Nr 1 do umowy, który Wykonawca otrzyma w formie elektronicznej od Zamawiającego. 12) Wszystkie w/w wymienione wymagania Wykonawca winien wliczyć w cenę kursu. 13) Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli realizacji zamówienia w dowolnym czasie. 14) Wykonawca winien działać zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (j.t. Dz.U.2002.101.926 z późn. zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mops.olawa.ig.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach