Przetargi.pl
Przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych Powiatu Tarnogórskiego w ramach projektu pn. Mam zawód - mam pracę w regionie

Powiat Tarnogórski ogłasza przetarg

  • Adres: 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Karłuszowiec 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3813786 , fax. 032 3813727
  • Data zamieszczenia: 2014-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Tarnogórski
    ul. Karłuszowiec 5 5
    42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
    tel. 032 3813786, fax. 032 3813727
    REGON: 27628546000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.tarnogorski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych Powiatu Tarnogórskiego w ramach projektu pn. Mam zawód - mam pracę w regionie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie, nie później niż do 31.12.2014 r., trzynastu kursów zawodowych dla maksymalnie 215 uczniów ponadgimnazjalnych szkół zawodowych Powiatu Tarnogórskiego: 1) Zadanie 1 - Kurs elektromechaniki pojazdowej - maksymalnie 10 osób, 2) Zadanie 2 - Kurs kadry i płace - maksymalnie 18 osób, 3) Zadanie 3 - Kurs blacharstwa samochodowego z lakiernictwem samochodowym - maksymalnie 17 osób, 4) Zadanie 4 - Kurs certyfikat ECDL START- maksymalnie 12 osób, 5) Zadanie 5 - Kurs cukierniczy - maksymalnie 8 osób, 6) Zadanie 6 - Kurs florystyki - maksymalnie 23 osoby, 7) Zadanie 7 - Kurs lutowania SMD - maksymalnie 10 osób, 8) Zadanie 8 - Kurs przedsiębiorczości z elementami rachunkowości - maksymalnie 39 osób, 9) Zadanie 9 - Kurs motoryzacyjno - diagnostyczny - maksymalnie 21 osób, 10) Zadanie 10 - Kurs obsługi programu magazynowego - maksymalnie 17 osób, 11) Zadanie 11 - Kurs SEP 1 - maksymalnie 16 osób, 12) Zadanie 12 - Kurs z zakresu kuchni molekularnej - maksymalnie 8 osób, 13) Zadanie 13 - Kurs agenta celnego - maksymalnie 16 osób. 2. Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 8 będący integralną częścią SIWZ. 3. Usługi kursów zawodowych odbywać się będą w grupach, których liczba uczestników powinna liczyć maksymalnie 12 osób. 4. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu systemowego pn. Mam zawód - mam pracę w regionie, który jest współfinansowany przez Powiat Tarnogórski, Budżet Państwa oraz Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. 5. Zamawiający zastrzega prawo zmiany liczby Uczestników kursu, w przypadku: 1) rezygnacji Uczestnika kursu z udziału w projekcie Mam zawód - mam pracę w regionie, 2) rezygnacji Uczestnika z kursu, 3) w innych przypadkach losowych. 6. W przypadku zmniejszenia planowanej liczby osób objętych wsparciem, Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia przedmiotu zamówienia, bez prawa wystąpienia Wykonawcy o roszczenia odszkodowawcze z tytułu utraconych korzyści. Zamawiający zapłaci za faktyczną liczbę osób, które zrealizowały kurs tj. cena za 1 Uczestnika kursu nie ulegnie zmianie, a Wykonawca nie wniesie żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. W powyższym przypadku rozliczenie nastąpi zgodnie z rzeczywistym wykonaniem przedmiotu umowy tj. na podstawie list obecności. 7. Zamawiający przekaże Wykonawcy w terminie do 15 dni roboczych od dnia podpisania umowy imienną listę Uczestników kursu wraz z danymi kontaktowymi. 8. Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem realizacji przedmiotu zamówienia lecz nie później niż w terminie do 5 dni roboczych od otrzymania imiennej listy Uczestników kursu, dostarczyć Zamawiającemu harmonogram zajęć, obejmujący wszystkie zajęcia teoretyczno-praktyczne przeprowadzane dla wszystkich Uczestników kursu. Harmonogram powinien zawierać co najmniej: dokładne określenie miejsca, terminu oraz godzin prowadzania zajęć, dla każdej grupy wraz z planowaną liczbą osób, przewidzianą dla poszczególnych zajęć. 9. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania harmonogramu zajęć. 10. Zajęcia teoretyczno-praktyczne będą prowadzone zgodnie z przekazanym Zamawiającemu harmonogramem, przez kadrę o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu zgodnie z wykazem osób stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Wszelkie odstępstwa od harmonogramu zajęć, wymagają uprzedniej zgody Zamawiającego. 11. Wykaz osób realizujących Zamówienie przedłożony w ofercie jest wiążący. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany po podpisaniu umowy w zakresie zmiany osób uczestniczących w realizacji zamówienia. Nowa osoba musi spełniać warunek udziału w postępowaniu dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 12. Zajęcia teoretyczno-praktyczne odbędą się w zapewnionych przez Wykonawcę salach szkoleniowych dostosowanych do liczby Uczestników kursu. 13. W przypadku gdy Wykonawca będzie realizował kurs poza terenem miasta Tarnowskie Góry, zobowiązany jest do zorganizowania na własny koszt codziennego transportu dla każdego Uczestnika kursu na trasie: Tarnowskie Góry - miejsce kursu - Tarnowskie Góry. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić ww. koszt transportu Uczestników w cenie oferty. 14. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia materiałów szkoleniowych (podręczniki, testy) oraz pomocy dydaktycznych związanych z realizacją kursu. Przekazane materiały szkoleniowe mogą stanowić gotowe publikacje dostępne na rynku (aktualne podręczniki), nie mogą naruszać praw autorskich osób trzecich. Materiały szkoleniowe zostaną przekazane każdemu Uczestnikowi kursu na własność za pokwitowaniem na liście odbioru na początku kursu bądź na bieżąco zgodnie z realizowanym tematem zajęć. 15. Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania Uczestników kursu każdorazowo przed rozpoczęciem zajęć, że zajęcia są realizowane w ramach projektu Mam zawód - mam pracę w regionie, a projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 16. Wykonawca pokrywa wszelkie koszty związane ze świadczeniem usługi, w tym wydruków materiałów dydaktycznych oraz koszty ewentualnych egzaminów zewnętrznych. 17. Zajęcia w ramach kursu winny odbywać się w godzinach niepokrywających się z godzinami zajęć lekcyjnych Uczestników kursu w dniach od poniedziałku do soboty. Za pisemną zgodą Uczestników kursu, zajęcia teoretyczno - praktyczne mogą odbywać się również w niedziele i święta. 18. W przypadku uzasadnionej nieobecności Uczestnika kursu należy ją odrobić w ustalonym terminie. Termin ustalany będzie indywidualnie z instruktorem prowadzącym zajęcia lub innym upoważnionym pracownikiem Wykonawcy. 19. Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego o powtarzających się nieobecnościach każdego z Uczestników kursu oraz każdorazowo o ukończeniu kursu przez każdego Uczestnika kursu. 20. Wykonawca zobowiązuje się do ponoszenia odpowiedzialności za wszelkie szkody powstałe w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy, w tym za szkody wyrządzone osobom trzecim, za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałe w związku ze świadczeniem usług oraz niezwłocznego zawiadomienia w formie pisemnej Zamawiającego o wypadku podczas kursu, oraz sporządzenia karty wypadku ustalającej okoliczności i przyczyny oraz przekazania jej Zamawiającemu i poszkodowanemu. 21. Wykonawca zobowiązany jest do umieszczania logo UE, EFS, POKL i nazwy projektu na wszystkich dokumentach i materiałach edukacyjnych związanych z przeprowadzanym kursem (w tym na listach obecności). Wykonawca jest również zobowiązany do oznaczenia logo UE, POKL oraz EFS pomieszczeń, w których odbywać się będą zajęcia w ramach kursu. 22. Wykonawca wyda każdemu Uczestnikowi kursu oryginał zaświadczenia/certyfikatu potwierdzający zdobyte kwalifikacje, po ukończeniu kursu w języku polskim i angielskim i kserokopii Zamawiającemu. 23. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania potwierdzenia odbioru zaświadczenia/certyfikatu, poprzez złożenie podpisu przez każdego Uczestnika kursu. 24. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia następującej dokumentacji, na którą składają się: 1) listy obecności Uczestników kursu, potwierdzone ich własnoręcznymi podpisami, 2) harmonogramy zajęć z i wymiarem godzin zajęć teoretyczno - praktycznych, 3) protokoły odbioru materiałów szkoleniowych przez Uczestników kursu, potwierdzone ich własnoręcznymi podpisami, 4) kopie zaświadczeń/certyfikatów o ukończeniu kursu dla każdego Uczestnika kursu, 5) ankiety ewaluacyjne na zakończenie kursu, 6) dokumentacja fotograficzna z przeprowadzonego kursu zapisana na elektronicznym nośniku danych (płyta CD lub pendrive). 25. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia innej niż wymieniono w ust. 24 dokumentacji, jeśli powyższe wynika z obowiązujących w momencie prowadzenia kursu, przepisów prawa. 26. Po zakończeniu wszystkich zajęć, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu pełną dokumentację. Dokumenty te należy przedłożyć Zamawiającemu w terminie do 3 dni roboczych od dnia zakończenia kursu. 27. Po zakończeniu kursu zostanie sporządzony protokół odbioru usługi, podpisany przez Naczelnika Wydziału Strategii, Promocji i Sportu lub osobę jego zastępującą oraz osobę upoważnioną ze strony Wykonawcy. Podstawą do dokonania odbioru będą podpisane listy obecności oraz wypełnione przez Uczestników kursu ankiety ewaluacyjne, protokoły odbioru materiałów dydaktycznych, kopie zaświadczeń/certyfikatów. 28. Po podpisaniu przez obie strony protokołu odbioru Wykonawca wystawi Zamawiającemu fakturę VAT/ rachunek. 29. Płatność nastąpi przelewem na rachunek bankowy wskazany w fakturzeVAT/rachunku w terminie do 30 dni od daty wpływu do kancelarii ogólnej Zamawiającego, prawidłowo wystawionej faktury/rachunku. 30. Wynagrodzenie nie podlega waloryzacji do końca realizacji umowy, także w razie zmiany stawki podatku VAT. 31. Niedoszacowanie, pominięcie, lub nienależyte rozpoznanie zakresu przedmiotu zamówienia nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia. 32. Wykonawca umożliwi przeprowadzenie kontroli realizacji kursu przez Powiat Tarnogórski, jak i inne instytucje kontrolne wyznaczone przez Instytucję Pośredniczącą (Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego w Katowicach) i Instytucję Zarządzającą (ministra właściwego ds. rozwoju), 33. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia archiwizacji wszystkich dokumentów związanych z realizowanym projektem do 31 grudnia 2020 r. 34. Z wybranym w drodze postępowania Wykonawcą Zamawiający zawrze umowę zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ z uwzględnieniem jego formy organizacyjno - prawnej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 1) Zadanie 1: 200,00 zł (słownie: dwieście złotych), 2) Zadanie 2: 400,00 zł (słownie: czterysta złotych), 3) Zadanie 3: 390,00 zł (słownie: trzysta dziewięćdziesiąt złotych), 4) Zadanie 4: 290,00 zł (słownie: dwieście dziewięćdziesiąt złotych), 5) Zadanie 5: 170,00 zł (słownie: sto siedemdziesiąt złotych), 6) Zadanie 6: 500,00 zł (słownie: pięćset złotych), 7) Zadanie 7: 80,00 zł (słownie: osiemdziesiąt złotych), 8) Zadanie 8: 700,00 zł (słownie: siedemset złotych), 9) Zadanie 9: 400,00 zł (słownie: czterysta złotych), 10) Zadanie 10: 370,00 zł (słownie: trzysta siedemdziesiąt złotych), 11) Zadanie 11: 290,00 zł (słownie: dwieście dziewięćdziesiąt złotych), 12) Zadanie 12: 90,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt złotych), 13) Zadanie 13: 300,00 zł (słownie: trzysta złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tarnogorski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach