Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg
- Adres: 19-200 Grajewo, ul. Mickiewicza 3
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 0-86 273 87 09 , fax. 0-86 273 87 09
- Data zamieszczenia: 2010-08-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
ul. Mickiewicza 3 3
19-200 Grajewo, woj. podlaskie
tel. 0-86 273 87 09, fax. 0-86 273 87 09
REGON: 45067247800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.grajewo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie kursów zawodowych dla beneficjentów projektu Dobry start, lepsze jutro - program aktywizacji społecznej i zawodowej osób zagrożonych wykluczeniem społecznym - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursów zawodowych dla beneficjentów projektu Dobry start, lepsze jutro - program aktywizacji społecznej i zawodowej osób zagrożonych wykluczeniem społecznym współfinansowanych z EFS w ramach POKL Priorytet VII Działanie 7.1 Podziałanie 7.1.2 Zamówienie składa się z następujących kursów: 2.A Kurs: Projektowanie stron www - 6 osób; 2.B Kurs : Przedstawiciel handlowy - 7 osób; 2.C Kurs: Pielęgnacja dłoni i stóp- 7 osób; 2.D Kurs: Magazynier - 7 osób; Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości uczestników poszczególnych kursów o jedną osobę. 3.Tydzień po rozpoczęciu kursu Jednostka Szkoleniowa zobowiązana jest dostarczyć do Zamawiającego potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie zaświadczeń o przeprowadzeniu badań lekarskich w przypadku kursów, w których warunkiem uczestnictwa jest pozytywny wynik badań. 4.Po zakończeniu kursu Jednostka Szkoleniowa zobowiązana jest dostarczyć do Zamawiającego potwierdzone za zgodność z oryginałem: a/kserokopię dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego tematy zajęć edukacyjnych i wymiar godzin oraz listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników kursu (mogą stanowić one załącznik do dziennika zajęć), b/potwierdzenie odbioru materiałów szkoleniowych, c/kserokopie zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie kursu i uzyskanie kwalifikacji, d/kserokopię rejestru wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie kursu i uzyskanie kwalifikacji, e/imienny wykaz osób, które nie ukończyły kursu, f/ kserokopię protokołu egzaminacyjnego w przypadku kursu kończącego się egzaminem, g/kopie ankiet służących do oceny kursu. 5. Wyłoniony wykonawca (najpóźniej do dnia zawarcia umowy) zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu: 5.1 program kursu, który powinien zawierać w szczególności: a/ nazwę kursu, b/ czas trwania i sposób organizacji kursu (liczba godzin zajęć w każdym dniu odbywania zajęć kursu), c/ wstępne wymagania dla uczestników kursu, d/plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar z uwzględnieniem w miarę potrzeby części teoretycznej i praktycznej treści kursu w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, e/ wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, f/ sposób sprawdzenia efektów kursu. g/ harmonogram zajęć. 6. Wykonawca umożliwi eksponowanie LOGO realizowanego projektu w miejscu i w czasie prowadzenia zajęć teoretycznych. 7. Wykonawca będzie zobowiązany wszelką dokumentację opatrzyć odpowiednimi logotypami, które są dostępne na stronie internetowej www.efs.gov.pl oraz zawrzeć informację o współfinansowaniu szkolenia z EFS. Przestrzegać zasad promocji Projektu zgodnie z wytycznymi zawartymi na stronie www.efs.gov.pl ( Promocja w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013). 8. Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania dokumentów szkolenia do dnia 31.12.2020 r. zgodnie z umową zawartą pomiędzy Samorządem Województwa Podlaskiego a Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Grajewie. 9. Wykonawca zapewni catering w trakcie szkolenia dla beneficjentów (kawa, herbata, napoje, ciastka, słodkie bułki). 10. Zajęcia szkoleniowe mogą odbywać się codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 16.00 do 20.00 oraz w sobotę i niedzielę w godzinach od 08.00 do 16.00 lecz nie mniej niż 20 godzin w tygodniu. Dzienna liczba godzin szkoleniowych - od 4 do 8 godzin. 11. Szkolenia winny być prowadzone przez wykładowców posiadających kwalifikacje i uprawnienia zgodne z programem szkolenia, praktyczne prowadzenie zajęć szkoleniowych powinno mieć odzwierciedlenie w dzienniku szkolenia. 12. Wykonawca zapewni sale do zajęć teoretycznych i praktycznych. 13. Miejsce realizacji zamówienia: miasto siedziba zamawiającego. 14. Realizacja szkoleń - wymagania szczegółowe. 14.1 Projektowanie stron www Liczba godzin szkolenia - 70h Zakres tematyczny programu powinien obejmować co najmniej: a/ Tworzenie stron WWW w języku html b/ Narzędzia służące do publikowania witryn c/ Narzędzia służące do tworzenia witryny internetowej d/ Podstawy tworzenia stron WWW e/ Program CorelDraw f/ Komputerowa obróbka zdjęć PhotoShop 14.2 Przedstawiciel handlowy Liczba godzin szkolenia - 80h Zakres tematyczny programu powinien obejmować co najmniej: a/ Projektowanie sukcesu b/ Organizacja pracy przedstawiciela handlowego c/ Etapy wizyty handlowej d/ Telefoniczny kontakt z klientem e/ Techniki sprzedaży f/ Prezentacja handlowa 14.3 Pielęgnacja dłoni i stóp Liczba godzin szkolenia - 90h Zakres tematyczny programu powinien obejmować co najmniej: a/ Anatomia stopy b/ Budowa paznokcia c/ Manicure tradycyjny i biologiczny d/ Metody przedłużania paznokci e/ Zdobnictwo paznokci f/ Pedicure kosmetyczny, g/ Higiena i organizacja pracy 14.4 Magazynier Liczba godzin szkolenia 90h Zakres tematyczny programu powinien obejmować co najmniej: a/ Zapasy magazynowe b/ Wyposażenie magazynu c/ Budowle magazynowe d/ Technologia prac magazynowych e/ Organizacja prac magazynowych (sprzedaży detalicznej i hurtowej) f/ Przepisy BHP, ochrona przeciw pożarowa oraz zabezpieczenia towarów w magazynie g/ Fakturowanie komputerowe, obsługa zapasów - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.grajewo.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na przeprowadzenie szkolenia dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sokółce dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Dodano: 2016-03-11 - Zorganizowanie kursu Technolog robót wykończeniowych finansowanego ze środków Funduszu Pomocy Pokrzywdzonym oraz Pomocy Postpenitencjarnej dla 10 osób pozbawionych wolności odbywających karę w Zakładzie Karnym w Grądach Woniecko
Dodano: 2016-03-03 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na przeprowadzenie szkolenia dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sokółce dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Dodano: 2016-02-15 - Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie kursu Technolog robót wykończeniowych finansowanego ze środków Funduszu Pomocy Pokrzywdzonym oraz Pomocy Postpenitencjarnej dla 10 osób pozbawionych wolności odbywających karę w Zakładzie Karnym w Grądach Woniecko
Dodano: 2016-02-09 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sokółce
Dodano: 2016-02-04 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na przeprowadzenie szkolenia dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP w Sokółce finansowanego w ramach projektu Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie sokólskim(I)pn.Aktywna młodzież współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach POWER 2014-2020-Oś priorytetowa:I.Osoby młode na rynku pracy, Działanie 1.1Wsparcie osób młodych pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, Poddziałanie 1.1.1Wsparcie udzielane z Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2015-06-08 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych Zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sokółce finansowanych ze środków Funduszu Pracy
Dodano: 2015-04-22 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na przeprowadzenie szkolenia dla osób bezrobotnych Zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sokółce finansowanych ze środków Funduszu Pracy
Dodano: 2015-03-31 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na przeprowadzenie szkolenia dla osób bezrobotnych Zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sokółce finansowanych ze środków Funduszu Pracy
Dodano: 2015-03-02 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych Zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sokółce finansowanych ze środków Funduszu Pracy
Dodano: 2015-02-13