Przetargi.pl
Przeprowadzenie kursów zawodowych dla beneficjentów projektu Dobry start, lepsze jutro - program aktywizacji społecznej i zawodowej osób zagrożonych wykluczeniem społecznym

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 19-200 Grajewo, ul. Mickiewicza 3
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 0-86 273 87 09 , fax. 0-86 273 87 09
  • Data zamieszczenia: 2010-08-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
    ul. Mickiewicza 3 3
    19-200 Grajewo, woj. podlaskie
    tel. 0-86 273 87 09, fax. 0-86 273 87 09
    REGON: 45067247800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.grajewo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie kursów zawodowych dla beneficjentów projektu Dobry start, lepsze jutro - program aktywizacji społecznej i zawodowej osób zagrożonych wykluczeniem społecznym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursów zawodowych dla beneficjentów projektu Dobry start, lepsze jutro - program aktywizacji społecznej i zawodowej osób zagrożonych wykluczeniem społecznym współfinansowanych z EFS w ramach POKL Priorytet VII Działanie 7.1 Podziałanie 7.1.2 Zamówienie składa się z następujących kursów: 2.A Kurs: Projektowanie stron www - 6 osób; 2.B Kurs : Przedstawiciel handlowy - 7 osób; 2.C Kurs: Pielęgnacja dłoni i stóp- 7 osób; 2.D Kurs: Magazynier - 7 osób; Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości uczestników poszczególnych kursów o jedną osobę. 3.Tydzień po rozpoczęciu kursu Jednostka Szkoleniowa zobowiązana jest dostarczyć do Zamawiającego potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie zaświadczeń o przeprowadzeniu badań lekarskich w przypadku kursów, w których warunkiem uczestnictwa jest pozytywny wynik badań. 4.Po zakończeniu kursu Jednostka Szkoleniowa zobowiązana jest dostarczyć do Zamawiającego potwierdzone za zgodność z oryginałem: a/kserokopię dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego tematy zajęć edukacyjnych i wymiar godzin oraz listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników kursu (mogą stanowić one załącznik do dziennika zajęć), b/potwierdzenie odbioru materiałów szkoleniowych, c/kserokopie zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie kursu i uzyskanie kwalifikacji, d/kserokopię rejestru wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie kursu i uzyskanie kwalifikacji, e/imienny wykaz osób, które nie ukończyły kursu, f/ kserokopię protokołu egzaminacyjnego w przypadku kursu kończącego się egzaminem, g/kopie ankiet służących do oceny kursu. 5. Wyłoniony wykonawca (najpóźniej do dnia zawarcia umowy) zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu: 5.1 program kursu, który powinien zawierać w szczególności: a/ nazwę kursu, b/ czas trwania i sposób organizacji kursu (liczba godzin zajęć w każdym dniu odbywania zajęć kursu), c/ wstępne wymagania dla uczestników kursu, d/plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar z uwzględnieniem w miarę potrzeby części teoretycznej i praktycznej treści kursu w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, e/ wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, f/ sposób sprawdzenia efektów kursu. g/ harmonogram zajęć. 6. Wykonawca umożliwi eksponowanie LOGO realizowanego projektu w miejscu i w czasie prowadzenia zajęć teoretycznych. 7. Wykonawca będzie zobowiązany wszelką dokumentację opatrzyć odpowiednimi logotypami, które są dostępne na stronie internetowej www.efs.gov.pl oraz zawrzeć informację o współfinansowaniu szkolenia z EFS. Przestrzegać zasad promocji Projektu zgodnie z wytycznymi zawartymi na stronie www.efs.gov.pl ( Promocja w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013). 8. Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania dokumentów szkolenia do dnia 31.12.2020 r. zgodnie z umową zawartą pomiędzy Samorządem Województwa Podlaskiego a Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Grajewie. 9. Wykonawca zapewni catering w trakcie szkolenia dla beneficjentów (kawa, herbata, napoje, ciastka, słodkie bułki). 10. Zajęcia szkoleniowe mogą odbywać się codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 16.00 do 20.00 oraz w sobotę i niedzielę w godzinach od 08.00 do 16.00 lecz nie mniej niż 20 godzin w tygodniu. Dzienna liczba godzin szkoleniowych - od 4 do 8 godzin. 11. Szkolenia winny być prowadzone przez wykładowców posiadających kwalifikacje i uprawnienia zgodne z programem szkolenia, praktyczne prowadzenie zajęć szkoleniowych powinno mieć odzwierciedlenie w dzienniku szkolenia. 12. Wykonawca zapewni sale do zajęć teoretycznych i praktycznych. 13. Miejsce realizacji zamówienia: miasto siedziba zamawiającego. 14. Realizacja szkoleń - wymagania szczegółowe. 14.1 Projektowanie stron www Liczba godzin szkolenia - 70h Zakres tematyczny programu powinien obejmować co najmniej: a/ Tworzenie stron WWW w języku html b/ Narzędzia służące do publikowania witryn c/ Narzędzia służące do tworzenia witryny internetowej d/ Podstawy tworzenia stron WWW e/ Program CorelDraw f/ Komputerowa obróbka zdjęć PhotoShop 14.2 Przedstawiciel handlowy Liczba godzin szkolenia - 80h Zakres tematyczny programu powinien obejmować co najmniej: a/ Projektowanie sukcesu b/ Organizacja pracy przedstawiciela handlowego c/ Etapy wizyty handlowej d/ Telefoniczny kontakt z klientem e/ Techniki sprzedaży f/ Prezentacja handlowa 14.3 Pielęgnacja dłoni i stóp Liczba godzin szkolenia - 90h Zakres tematyczny programu powinien obejmować co najmniej: a/ Anatomia stopy b/ Budowa paznokcia c/ Manicure tradycyjny i biologiczny d/ Metody przedłużania paznokci e/ Zdobnictwo paznokci f/ Pedicure kosmetyczny, g/ Higiena i organizacja pracy 14.4 Magazynier Liczba godzin szkolenia 90h Zakres tematyczny programu powinien obejmować co najmniej: a/ Zapasy magazynowe b/ Wyposażenie magazynu c/ Budowle magazynowe d/ Technologia prac magazynowych e/ Organizacja prac magazynowych (sprzedaży detalicznej i hurtowej) f/ Przepisy BHP, ochrona przeciw pożarowa oraz zabezpieczenia towarów w magazynie g/ Fakturowanie komputerowe, obsługa zapasów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.grajewo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach