Przetargi.pl
Przeprowadzenie kursów stolarza i dekarza wraz z aktywizacją zawodową osadzonych

Areszt Śledczy w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15-377 Białystok, ul. Kopernika 21
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7427021 - 23 , fax. 085 7427024
  • Data zamieszczenia: 2010-04-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Areszt Śledczy w Białymstoku
    ul. Kopernika 21 21
    15-377 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 7427021 - 23, fax. 085 7427024
    REGON: 00031958100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie kursów stolarza i dekarza wraz z aktywizacją zawodową osadzonych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie: CZĘŚĆ 1 1) kursu Stolarz dla 12 osadzonych razem z aktywizacją zawodową. CZĘŚĆ 2 1) kursu Dekarz dla 12 osadzonych razem z aktywizacją zawodową. Kursy i aktywizacje zawodowe współfinansowane są ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w związku z realizacją projektu (Cykl szkoleniowo - aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności) CZĘŚĆ 1 1) kurs (STOLARZ) Wymagania i warunki realizacji zamówienia: 1.Liczba beneficjentów ostatecznych zajęć - 12 osadzonych odbywających karę pozbawienia wolności w Areszcie Śledczym w Białymstoku. 2.W przypadku rezygnacji z uczestnictwa w kursie lub wycofania osadzonego, jeżeli nie upłynęło więcej niż 20 procent godzin lekcyjnych objętych programem, w wolne miejsce Zamawiający wprowadza kolejnego osadzonego z posiadanej listy rezerwowej. 3.Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie osób szkolonych zgodnie z tematyką kursu, oraz nabycie umiejętności zawodowych. 4.W ramach zajęć praktycznych przewiduje się zużycie: Płyta meblowa - 30 ark., płyta HDF 3 mm - 30 ark., obrzeże meblowe PCV 20mm na 1mm z klejem - 200 mb., zawias meblowy z prowadnikiem - 100 sz., prowadnica szuflady z pełnym wysuwem - 10 kpl., uchwyt meblowy metalowy - 30 szt., zamek meblowy - 30 szt., wieszak meblowy chromowany - 30 szt. siłownik meblowy - 20 szt., noga meblowa - 10 szt., prowadnica systemu Komandor -10 szt., wózek systemu Komandor - 20kpl., klej vikol - 3 l., wkręty meblowe - 1000 szt. jako materiały szkoleniowe zakupione przez Wykonawcę. 5.Koszt materiałów przeznaczonych do przeprowadzenia kursu powinien wynosić 40 procent całkowitej wartości kursu. Materiały pozostałe po zakończeniu kursu zakupione na realizację kursu stanowią własność Zamawiającego. Wykonawca przedłoży zamawiającemu kopie faktur VAT lub rachunków potwierdzających dostarczenie materiałów do przeprowadzenia zajęć praktycznych w ramach kursu. 6.Szkolenie musi odbyć się na terenie Aresztu Śledczego w Białymstoku. Zamawiający zobowiązuje się zapewnić miejsce donajęć teoretycznych i praktycznych oraz następujące urządzenia i sprzęt w ramach zajęć praktycznych zakupiony w ramach realizowanego projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego: Wyrzynarka MAKITA; Piła el. posuwowa MAKITA; Tablice FLIPCHART. Brakujący sprzęt i narzędzia zapewni Wykonawca. 7.Zamawiający zapewni uczestnikom kursu bluzę, spodnie oraz obuwie robocze, pozostałe środki ochrony indywidualnej zapewni Wykonawca. 8.Zajęcia mogą odbywać się codziennie w godz. od 8:00 do 16:00 z przerwą na obiad od 13:00 do 14:00 (oprócz niedziel i dni świątecznych). 9.Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia uprawnionych wykładowców do realizacji części teoretycznej kursu oraz instruktorów praktycznej nauki zawodu. 10.Wykonawca po podpisaniu umowy i przed rozpoczęciem zajęć zobowiązuje się do zapewnienia uczestnikom długopisów, podręczników, skryptów i innych materiałów dydaktycznych niezbędnych do przeprowadzenia zajęć teoretycznych kursu, które po zakończeniu cyklu pozostaną na własność uczestnikom. 11.Materiały szkoleniowe oraz dokumenty szkolenia należy oznakować poprzez umieszczenie logo UE i POKL oraz informacji o środkach współfinansowania projektu. Do dokumentów szkolenia należy załączyć pokwitowanie odbioru materiałów szkoleniowych otrzymanych przez uczestników zgodnie z wykazem zawartym w ofercie. 12.Szkolenie winno obejmować łącznie 150 godzin: - 30 godzin zajęć teoretycznych - 1 godzina dydaktyczna = 45 minut, - 120 godzin zajęć praktycznych- 1 godzina dydaktyczna = 60 minut. 13.Wykonawca zobowiązany jest po podpisaniu umowy, a przed rozpoczęciem przedstawić program szkolenia. Program szkolenia, winien być zgodny z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z 3 lutego 2006 r. w sprawie kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 31, poz. 216). 14.Wydane absolwentom dokumenty ukończenia kursu winny zawierać informację o realizacji kursu w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 15.Wykonawca przekaże Beneficjentom Ostatecznym skierowanym przez zamawiającego materiały szkoleniowe umożliwiające prawidłowe przygotowanie się do egzaminu końcowego. 16.Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia egzaminu końcowego i wydania uczestnikom kursu, którzy uzyskają z egzaminu ocenę wyższą od niedostatecznej, zaświadczeń o ukończeniu kursu zgodnych z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 31, poz. 216 z późn. zm.) 17.Czas trwania egzaminu nie wlicza się do czasu trwania kursu. 18.Koszty egzaminów dla osób uczestniczących poniesie Wykonawca. 19.Wykonawca ubezpieczy w niezbędnym zakresie (NNW) wszystkich uczestników kursu przed rozpoczęciem zajęć - kopie polis przekaże Zamawiającemu. 20.Zamawiający dopuszcza podzielenie uczestników szkolenia na dwie 6-osobowe grupy podczas realizacji zajęć praktycznych. 21.Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji przebiegu kształcenia określonych w przepisach Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03.02.2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych - Dz. U. Nr 31, poz. 216. 22.Termin realizacji zamówienia - od 28.04.2010 do 31.05.2010 r. CZĘŚĆ 1 2) (Aktywizacja zawodowa) uczestnikom kursu (STOLARZ). 1.Aktywizacja zawodowa obejmuje 26 godzin zajęć aktywizacyjnych: a.zajęcia grupowe - 8 godz.- grupę oraz b.indywidualne -1,5 godz.- osobę; 1 godzina dydaktyczna = 45 minut. 2.Program szkolenia winien zawierać m.in.: a.Zajęcia grupowe (planowanie rozwoju kariery zawodowej, metody poszukiwania pracy, pisanie dokumentów aplikacyjnych, proces rekrutacyjny w tym przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej), b.Zajęcia indywidualne (testy, badania predyspozycji, tworzenie indywidualnego planu rozwoju ścieżki zawodowej). 3.Zamawiający zobowiązuje się zapewnić pomieszczenie, w którym odbędą się zajęcia, wyposażone w 11 stanowisk komputerowych, rzutnik multimedialny oraz Tablice FLIPCHART. 4.Realizacja szkolenia powinna odbywać się w oparciu o nowoczesne metody i techniki dydaktyczno - pedagogiczne. 5.Zajęcia mogą odbywać się codziennie w godz. od 8:00 do 16:00 z przerwą na obiad od 13:00 do 14:00 (oprócz niedziel i dni świątecznych). 6.Wykonawca po podpisaniu umowy i przed rozpoczęciem zajęć zobowiązuje się do zapewnienia uczestnikom długopisów, podręczników, skryptów i innych materiałów dydaktycznych niezbędnych do przeprowadzenia zajęć z aktywizacji, które po zakończeniu cyklu pozostaną na własność uczestnikom. 7.Wszelkie materiały oraz dokumenty aktywizacji zawodowej Wykonawca jest zobowiązany oznakować poprzez umieszczenie logo UE i POKL oraz informacji o środkach współfinansowania projektu. Do dokumentów aktywizacji zawodowej należy załączyć pokwitowanie odbioru materiałów otrzymanych przez uczestników. 8.Zajęcia zakończą się wydaniem odpowiednich zaświadczeń potwierdzających udział w zajęciach. Wydanie absolwentom aktywizacji zawodowej dokumentu ukończenia szkolenia winno zawierać informację o realizowaniu jej w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach POKL. 9.Termin realizacji zamówienia - od 27.05.2010 r. do 05.06.2010 r. CZĘŚĆ 2 1) kurs (DEKARZ) 1.Liczba beneficjentów ostatecznych zajęć - 12 osadzonych odbywających karę pozbawienia wolności w Areszcie Śledczym w Białymstoku. 2.W przypadku rezygnacji z uczestnictwa w kursie lub wycofania osadzonego, jeżeli nie upłynęło więcej niż 20 procent godzin lekcyjnych objętych programem, w wolne miejsce Zamawiający wprowadza kolejnego osadzonego z posiadanej listy rezerwowej. 3.Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie osób szkolonych zgodnie z tematyką kursu, oraz nabycie umiejętności zawodowych. 4.W ramach zajęć praktycznych przewiduje się zużycie: Tarcica 32 mm 1,5 m?, tarcica 2,5 mm 0,5 m?, blacha powlekana gładka 10 ark., blacha dachowa 100 m?, rynny 75 mm (metal) 40 mb, rynhaki 70 szt., złączka rynnowa 14 szt., lej spustowy 6 szt., denko rynnowe uniwersalne 14 szt., rura spustowa 3mb 6 szt., kolano dwukielichowe 67,5? 16 szt., kolano 67,5? 10 szt., obejma rury spustowej 10 szt., gęsior 8 mb, wkręt ,,Farmer- 2000 szt., silikon dekarski 10 szt., impregnat do więźby drewnianej (na 100 m?) jako materiały szkoleniowe zakupione przez Wykonawcę. 5.Koszt materiałów przeznaczonych do przeprowadzenia kursu powinien wynosić 40 % całkowitej wartości kursu. Materiały pozostałe po zakończeniu kursu zakupione na realizację kursu stanowią własność Zamawiającego. Wykonawca przedłoży zamawiającemu kopie faktur VAT lub rachunków potwierdzających dostarczenie materiałów do przeprowadzenia zajęć praktycznych w ramach kursu. 6.Szkolenie musi odbyć się na terenie Aresztu Śledczego w Białymstoku. Zamawiający zobowiązuje się zapewnić miejsce donajęć teoretycznych i praktycznych oraz następujące urządzenia i sprzęt w ramach zajęć praktycznych zakupiony w ramach realizowanego projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego: Zaginarka ZG-2000 ZDZ + nożyce krążkowe NK-100R Nożyce elektryczne PRNk 2C wycinarka do profili + brzeszczot Tablice FLIPCHART. Brakujący sprzęt i narzędzia zapewni Wykonawca. 7.Zamawiający zapewni uczestnikom kursu bluzę, spodnie oraz obuwie robocze, pozostałe środki ochrony indywidualnej zapewni Wykonawca. 8.Zajęcia mogą odbywać się codziennie w godz. od 8:00 do 16:00 z przerwą na obiad od 13:00 do 14:00 (oprócz niedziel i dni świątecznych). 9.Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia uprawnionych wykładowców do realizacji części teoretycznej kursu oraz instruktorów praktycznej nauki zawodu. 10.Wykonawca po podpisaniu umowy i przed rozpoczęciem zajęć zobowiązuje się do zapewnienia uczestnikom długopisów, podręczników, skryptów i innych materiałów dydaktycznych niezbędnych do przeprowadzenia zajęć teoretycznych kursu, które po zakończeniu cyklu pozostaną na własność uczestnikom. 11.Materiały szkoleniowe oraz dokumenty szkolenia należy oznakować poprzez umieszczenie logo UE i POKL oraz informacji o środkach współfinansowania projektu. Do dokumentów szkolenia należy załączyć pokwitowanie odbioru materiałów szkoleniowych otrzymanych przez uczestników zgodnie z wykazem zawartym w ofercie. 12.Szkolenie winno obejmować łącznie 150 godzin: - 30 godzin zajęć teoretycznych - 1 godzina dydaktyczna = 45 minut, - 120 godzin zajęć praktycznych- 1 godzina dydaktyczna = 60 minut. 13.Wykonawca zobowiązany jest po podpisaniu umowy, a przed rozpoczęciem przedstawić program szkolenia. Program szkolenia, winien być zgodny z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z 3 lutego 2006 r. w sprawie kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 31, poz. 216). 14.Wydane absolwentom dokumenty ukończenia kursu winny zawierać informację o realizacji kursu w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 15.Wykonawca przekaże Beneficjentom Ostatecznym skierowanym przez zamawiającego materiały szkoleniowe umożliwiające prawidłowe przygotowanie się do egzaminu końcowego. 16.Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia egzaminu końcowego i wydania uczestnikom kursu, którzy uzyskają z egzaminu ocenę wyższą od niedostatecznej, zaświadczeń o ukończeniu kursu zgodnych z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 31, poz. 216 z późn. zm.) 17.Czas trwania egzaminu nie wlicza się do czasu trwania kursu. 18.Koszty egzaminów dla osób uczestniczących poniesie Wykonawca. 19.Wykonawca ubezpieczy w niezbędnym zakresie (NNW) wszystkich uczestników kursu przed rozpoczęciem zajęć - kopie polis przekaże Zamawiającemu. 20.Zamawiający dopuszcza podzielenie uczestników szkolenia na dwie 6-osobowe grupy podczas realizacji zajęć praktycznych. 21.Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji przebiegu kształcenia określonych w przepisach Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03.02.2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych - Dz. U. Nr 31, poz. 216. 22.Termin realizacji zamówienia - od 10.05.2010 do 19.06.2010 r. CZĘŚĆ 2 2) (Aktywizacja zawodowa) uczestnikom kursu (DEKARZ). 1.Aktywizacja zawodowa obejmuje 26 godzin zajęć aktywizacyjnych: a.zajęcia grupowe - 8 godz.- grupę oraz b.indywidualne -1,5 godz.-osobę; 1 godzina dydaktyczna = 45 minut. 2.Program szkolenia winien zawierać m.in.: a.Zajęcia grupowe (planowanie rozwoju kariery zawodowej, metody poszukiwania pracy, pisanie dokumentów aplikacyjnych, proces rekrutacyjny w tym przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej), b.Zajęcia indywidualne (testy, badania predyspozycji, tworzenie indywidualnego planu rozwoju ścieżki zawodowej). 3.Zamawiający zobowiązuje się zapewnić pomieszczenie, w którym odbędą się zajęcia, wyposażone w 11 stanowisk komputerowych, rzutnik multimedialny oraz Tablice FLIPCHART. 4.Realizacja szkolenia powinna odbywać się w oparciu o nowoczesne metody i techniki dydaktyczno - pedagogiczne. 5.Zajęcia mogą odbywać się codziennie w godz. od 8:00 do 16:00 z przerwą na obiad od 13:00 do 14:00 (oprócz niedziel i dni świątecznych). 6.Wykonawca po podpisaniu umowy i przed rozpoczęciem zajęć zobowiązuje się do zapewnienia uczestnikom długopisów, podręczników, skryptów i innych materiałów dydaktycznych niezbędnych do przeprowadzenia zajęć z aktywizacji, które po zakończeniu cyklu pozostaną na własność uczestnikom. 7.Wszelkie materiały oraz dokumenty aktywizacji zawodowej Wykonawca jest zobowiązany oznakować poprzez umieszczenie logo UE i POKL oraz informacji o środkach współfinansowania projektu. Do dokumentów aktywizacji zawodowej należy załączyć pokwitowanie odbioru materiałów otrzymanych przez uczestników. 8.Zajęcia zakończą się wydaniem odpowiednich zaświadczeń potwierdzających udział w zajęciach. Wydanie absolwentom aktywizacji zawodowej dokumentu ukończenia szkolenia winno zawierać informację o realizowaniu jej w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach POKL.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach