Przetargi.pl
PRZEPROWADZENIE KURSÓW I ZAJĘĆ SPCEJALISTYCZNYCH W RAMACH PROJEKTU PT. „POSTAW NA DOBRY ZAWÓD – PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI ZAWODOWEJ W POWIECIE TCZEWSKIM”

Powiat Tczewski ogłasza przetarg

  • Adres: 83110 Tczew, ul. Piaskowa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 587 734 800
  • Data zamieszczenia: 2017-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Tczewski
    ul. Piaskowa 2
    83110 Tczew, woj. pomorskie
    tel. 587 734 800
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEPROWADZENIE KURSÓW I ZAJĘĆ SPCEJALISTYCZNYCH W RAMACH PROJEKTU PT. „POSTAW NA DOBRY ZAWÓD – PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI ZAWODOWEJ W POWIECIE TCZEWSKIM”
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1 Przedmiotem zamówienia w dwunastu częściach, jest przeprowadzenie kursów i zajęć specjalistycznych w ramach projektu pt. „Postaw na dobry zawód – podniesienie jakości edukacji zawodowej w powiecie tczewskim”. 2.2 Zamówienie będzie współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Działanie 03.03. Edukacja zawodowa, Poddziałanie 03.03.01 Jakość edukacji zawodowej Regionalnego Programu Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020. 2.3 Celem projektu jest podniesienie jakości edukacji zawodowej w następujących placówkach oświatowych: 1) Zespole Szkół Technicznych im. kmdr. A. Garnuszewskiego w Tczewie, ul. Parkowa 1 (dalej ZST) – branże: ICT i elektronika; 2) Zespole Szkół Budowlanych i Odzieżowych im. Henryka Sienkiewicza w Tczewie, ul. Bałdowska 19 (dalej ZSBiO) – branże: budownictwo oraz transport, logistyka i motoryzacja, 3) Zespole Kształcenia Zawodowego w Tczewie ul. Sobieskiego 10 (dalej ZKZ), branże: ICT i elektronika oraz budownictwo. 2.4 Zamówienie zakłada 3 rodzaje zajęć dodatkowych i składa się z następujących, dwunastu części: • RODZAJ I: Przeprowadzenie dodatkowych zajęć językowych: 2.4.1 część zamówienia nr 1: Zawodowy język angielski dla uczniów w ZST, 2.4.2 część zamówienia nr 2: Zawodowy język angielski dla uczniów w ZSBiO, 2.4.3 część zamówienia nr 3: Zawodowy język niemiecki dla uczniów w ZSBiO, 2.4.4 część zamówienia nr 4: Zawodowy język angielski dla nauczycieli w ZKZ, 2.4.5 część zamówienia nr 5: Zawodowy język angielski dla nauczycieli w ZSBiO, 2.4.6 część zamówienia nr 6: Zawodowy język niemiecki dla nauczycieli w ZSBiO, 2.4.7 część zamówienia nr 7: Zawodowy język angielski dla nauczycieli w ZST; • RODZAJ II: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych: 2.4.8 część zamówienia nr 8: Zastosowanie matematyki w projektach budowla-nych w ZSBiO, 2.4.9 część zamówienia nr 9: Geografia transportu, spedycja w ZSBiO; • RODZAJ III: Przeprowadzenie kursów MS Excel: 2.4.10 część zamówienia nr 10: Excel dla logistyków w ZSBiO, 2.4.11 część zamówienia nr 11: Excel w logistyce w ZSBiO, 2.4.12 część zamówienia nr 12: Excel stopień podstawowy i średniozaawan-sowany w ZKZ. 2.5 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie RODZAJU I: Przeprowadzenie dodatkowych zajęć językowych: 2.5.1 Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie następujących zajęć językowych dla poszczególnych grup w perspektywie na lata: 1) założenia dotyczące części zamówienia nr 1: Zawodowy język angielski dla uczniów w ZST:  7 grup,  71 osób,  w sumie 210 godzin (h), w tym w poszczególnych latach: w roku 2017 – 60 h, w roku 2018 – 90 h i roku 2019 – 60 h; 2) założenia dotyczące części zamówienia nr 2: Zawodowy język angielski dla uczniów w ZSBiO:  8 grup,  80 osób,  w sumie 240 godzin (h), w tym w poszczególnych latach: w roku 2017 – 60 h, w roku 2018 – 60 h, w roku 2019 – 60 h i w roku 2020 – 60 h; 3) założenia dotyczące części zamówienia nr 3: Zawodowy język niemiecki dla uczniów w ZSBiO:  5 grup,  50 osób,  w sumie 150 godzin (h), w tym w poszczególnych latach: w roku 2017 – 50 h, w roku 2018 – 50 h i w roku 2019 – 50 h; 4) założenia dotyczące części zamówienia nr 4: Zawodowy język angielski dla nauczycieli w ZKZ:  1 grupa,  7 osób,  240 godzin w roku 2018; 5) założenia dotyczące części zamówienia nr 5: Zawodowy język angielski dla nauczycieli w ZSBiO:  1 grupa,  4 osoby,  120 godzin w roku 2018; 6) założenia dotyczące części zamówienia nr 6: Zawodowy język niemiecki dla nauczycieli w ZSBiO:  1 grupa,  2 osoby,  120 godzin w roku 2017; 7) założenia dotyczące części zamówienia nr 7: Zawodowy język angielski dla nauczycieli w ZST:  1 grupa,  4 osoby,  30 godzin w roku 2017. 2.5.2 Opis odnoszący się do wszystkich siedmiu części wyszczególnionych w pkt 2.5.1 SIWZ:  Celem zajęć jest poprawa kompetencji w zakresie języków zawodowych (branżowych).  Programy zajęć powinny zawierać co najmniej: kształcenie i doskonalenie umiejętności językowych, poznanie słownictwa i zwrotów typowych w zawodach (branżach), konwersacje w sytuacjach typowych dla danego zawodu, zaznajomienie uczestników zajęć z zagadnieniami gramatycznymi.  Całość zajęć powinna rozpocząć i zakończyć się testem sprawdzającym umiejętności uczestników. Na podstawie testu rozpoczynającego kurs Wykonawca zobowiązany jest ułożyć program nauczania.  Zakończenie kursu powinno być potwierdzone stosownym dokumentem zawierającym wynik testu początkowego, wynik testu końcowego oraz opis kompetencji językowych kursanta.  Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzania testów badających stopień opanowania materiału oraz ankiet ewaluacyjnych.  Jedną godzinę zajęć należy traktować, jako 45 minut lekcji oraz 15 minut przerwy.  Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia harmonogramu wskazującego planowaną ilość zajęć w miesiącu oraz programu nauczania dla każdej z grup.  Zamawiający dopuści możliwość zmiany ilości godzin pomiędzy latami trwania kursu w jednej grupie.  Wykonawca, wśród zrekrutowanych uczestników, dokona podziału na grupy bardziej i mniej zaawansowane (dotyczy części nr: 1, 2 i 3).  Rekrutacja uczestników należy do Zamawiającego.  Wykonawca zobowiązany będzie do zaproponowania podręczników, według których zamierza prowadzić zajęcia. Uzgodniony z Kierownikiem lub Zastępcą kierownika projektu rodzaj podręczników zostanie zakupiony przez Zamawiającego w ramach jego możliwości finansowych.  Rozliczenie za wykonanie przedmiotu umowy następować będzie co do zasady raz na miesiąc, po przedstawieniu rachunku/faktury oraz udokumentowaniu wykonania określonej liczby godzin zajęć. Zamawiający dopuści możliwość rozliczania się Wykonawcy w dłuższych odstępach czasu (maksymalnie do 3 miesięcy).  Zajęcia będą odbywały się w pomieszczeniach szkolnych, wskazanych pkt 2.3 SIWZ. 2.5.3 Zamawiający informuje, iż od Wykonawcy będzie wymagane określenie w Formularzu ofertowym – Załączniku Nr 1 do SIWZ ceny ofertowej brutto za 1 godzinę prowadzenia zajęć językowych. W związku powyższym za realizację zamówienia Wykonawcy będzie przysługiwać wynagrodzenie stanowiące iloczyn liczby godzin realizacji usługi i oferowanej ceny jednostkowej za 1 godzinę wykonanej usługi. 2.6 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie RODZAJU II: Przeprowadzenia zajęć specjalistycznych: 2.6.1 część zamówienia nr 8: Zastosowanie matematyki w projektach budowlanych w ZSBiO. 1) Założenia dotyczące przeprowadzenia następujących zajęć specjalistycznych:  1 grupa,  30 osób,  30 godzin w roku 2017. 2) Opis odnoszący się do ww. części zamówienia:  Celem kursu jest rozbudowanie wiadomości z matematyki wykorzystywanej w projektach budowlanych.  Podczas kursu uczestnicy zapoznani zostaną z następującymi zagadnieniami: a) historia geometrii, b) kształtowanie wyobraźni geometrycznej, c) uporządkowanie i utrwalenie wiadomości o figurach płaskich i przestrzennych, d) przypomnienie i utrwalenie podstawowych związków miarowych figur płaskich i przestrzennych, e) rozwijanie wyobraźni i wykorzystanie posiadanej wiedzy matematycznej w budownictwie i architekturze, f) usystematyzowanie oraz poszerzenie wiedzy z różnych działów matematyki (minimum z: algebry, analizy, geometrii, matematyki stosowanej), g) zastosowanie matematyki w różnych dziedzinach życia codziennego, ze szczególnym uwzględnieniem zastosowania w budownictwie, h) zastosowanie planimetrii w moim domu:  wykonanie planu zagospodarowania działki (dowolny kształt),  uwzględnienie elementów przestrzennych (ogrodzenie, piaskownica, basen, itp.), tereny zielone, ścieżki,  umiejętne wykorzystanie skali planu,  obliczanie powierzchni, którą zajmuje budynek i wszystkie pomieszczenia znajdujące się w budynku na każdej kondygnacji,  projekt podłogi i ścian wraz z zaplanowaniem i wyceną materiałów użytych do położenia lub remontu.  Jedną godzinę zajęć należy traktować, jako 45 minut lekcji i 15 minut przerwy.  Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia harmonogramu wskazującego planowaną ilość zajęć w miesiącu.  Wykonawca zobowiązany jest do wskazania propozycji niezbędnych materiałów dydaktycznych, potrzebnych do prowadzenia zajęć. Materiały zostaną zakupione przez Zamawiającego. Zakup będzie uzgodniony z Kierownikiem lub Zastępcą kierownika projektu i będzie zależał od możliwości finansowych Zamawiającego.  Rozliczenie za wykonanie przedmiotu umowy następować będzie co do zasady raz na miesiąc, po przedstawieniu rachunku/faktury oraz udokumentowaniu wykonania określonej liczby godzin zajęć. Zamawiający dopuści możliwość rozliczania się Wykonawcy w dłuższych odstępach czasu (maksymalnie do 3 miesięcy).  Zajęcia będą odbywały się w pomieszczeniach szkolnych ZSBiO. 3) Zamawiający informuje, iż od Wykonawcy będzie wymagane określenie w Formularzu ofertowym – Załączniku Nr 1 do SIWZ ceny ofertowej brutto za 1 godzinę prowadzenia zajęć językowych. W związku powyższym za realizację zamówienia Wykonawcy będzie przysługiwać wynagrodzenie stanowiące iloczyn liczby godzin realizacji usługi i oferowanej ceny jednostkowej za 1 godzinę wykonanej usługi. 2.6.2 część zamówienia nr 9: Geografia transportu, spedycja w ZSBiO. 1) Założenia dotyczące przeprowadzenia następujących zajęć specjalistycznych:  1 grupa,  30 osób,  30 godzin w roku 2018. 2) Opis odnoszący się do ww. części zamówienia:  Celem kursu jest rozbudowanie wiadomości z geografii ekonomicznej z działu - Geografia Komunikacji.  Podczas kursu uczestnicy zapoznani zostaną z następującymi zagadnieniami: a) szczegółowa znajomość mapy Polski, Europy, Świata, b) najważniejsze trasy drogowe, kolejowe, śródlądowe Polski, Europy, ich rozmieszczenie na mapie, c) znaczenie środowiska przyrodniczego w rozwoju transportu, d) wpływ transportu na środowiska przyrodnicze, e) rodzaje i znaczenie transportu w Polsce, f) rodzaje i znaczenie transportu w wybranych krajach świata(minimum w 4 krajach), g) zmiany znaczenia poszczególnych rodzajów transportu w zależności od poziomu rozwoju społeczno-gospodarczego państw, h) popyt na usługi komunikacyjne w wybranych krajach świata (minimum w 4 krajach), i) znaczenie żeglugi śródlądowej w Polsce, rola Wisły, j) Tczew ważny węzeł komunikacyjny, k) Tczew miasto nad Wisłą.  Jedną godzinę zajęć należy traktować, jako 45 minut lekcji i 15 minut przerwy.  Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia harmonogramu wskazującego planowaną ilość zajęć w miesiącu.  Wykonawca zobowiązany będzie do wskazania propozycji niezbędnych materiałów dydaktycznych, potrzebnych do prowadzenia zajęć. Materiały zostaną zakupione przez Zamawiającego. Zakup będzie uzgodniony z Kierownikiem lub Zastępcą kierownika projektu i będzie zależał od możliwości finansowych Zamawiającego.  Rozliczenie za wykonanie przedmiotu umowy następować będzie co do zasady raz na miesiąc, po przedstawieniu rachunku/faktury oraz udokumentowaniu wykonania określonej liczby godzin zajęć. Zamawiający dopuści możliwość rozliczania się Wykonawcy w dłuższych odstępach czasu (maksymalnie do 3 miesięcy).  Zajęcia będą odbywały się w pomieszczeniach szkolnych ZSBiO. 3) Zamawiający informuje, iż od Wykonawcy będzie wymagane określenie w Formularzu ofertowym – Załączniku Nr 1 do SIWZ ceny ofertowej brutto za 1 godzinę prowadzenia zajęć językowych. W związku powyższym za realizację zamówienia Wykonawcy będzie przysługiwać wynagrodzenie stanowiące iloczyn liczby godzin realizacji usługi i oferowanej ceny jednostkowej za 1 godzinę wykonanej usługi. 2.7 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie RODZAJU III: Przeprowadzenie kursów MS Excel: 2.7.1 Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie następujących zajęć językowych dla poszczególnych grup w perspektywie na lata: 1) założenia dotyczące części zamówienia nr 10: Excel dla logistyków w ZSBiO:  6 grup,  w sumie 60 osób (planuje się po ok. 10 osób w 1 grupie),  w sumie 126 godzin (h), w tym w poszczególnych latach: w roku 2017: 63 h (tj. 3 grupy) i w roku 2018: 63 h (tj. 3 grupy); 2) założenia dotyczące części zamówienia nr 11: Excel w logistyce w ZSBiO:  1 osoba (nauczyciel)  21 godzi (h) indywidualnych w roku 2017; 3) założenia dotyczące części zamówienia nr 12: Excel stopień podstawowy i średniozaawansowany w ZKZ:  7 osób,  w sumie 32 godziny (h) – tj. 2 x 16 h, w roku 2018. 2.7.2 Opis odnoszący się do części zamówienia nr 10 i 11:  Celem kursów jest przekazanie praktycznej wiedzy z zakresu stosowania funkcji i narzędzi arkusza kalkulacyjnego MS Excel w rozwiązywaniu analitycznych i optymalizacyjnych problemów w zarządzaniu sprzedażą.  Program kursów Excel: 1) Przypomnienie wstępu do programu Excel: a) zasady prawidłowego wprowadzania danych – format liczbowy, walutowy, procentowy, tekstowy, daty, b) parametry czcionki, wyrównanie i obramowanie, c) wypełnianie serią danych, d) malarz formatów. 2) Metody importu danych do MS Excel: a) import plików tekstowych, bazodanowych i ze stron www, b) import i analiza danych z plików tekstowych, wykorzystanie odpowiednich narzędzi związanych z przetwarzaniem danych tekstowych. 3) Zastosowanie narzędzia MS Query: a) wprowadzenie do wybranych elementów relacyjnych baz danych, b) filtrowanie danych i łączenie danych z wielu tabel w obrębie zapytań. 4) Analiza ekonomiczna procesów logistycznych przy użyciu funkcji: a) adresowanie względne i bezwzględne, b) funkcje logiczne – jeżeli, lub, oraz, c) funkcje statystyczne i matematyczne – licz.jeżeli, suma.jeżeli, suma.warunkow, licz.warunki, d) funkcje wyszukiwania i odwołań – wyszukaj.pionowo, wyszukaj.poziomo, indeks, podaj.pozycję, e) funkcje daty i czasu – dziś, dzień, miesiąc, rok, dzień.tyg, networkdays, workday, f) funkcje tekstowe – lewy, prawy, fragment.tekstu, dł, litery.wielkie, litery.małe, usuń.zbędne.odstępy, z.wielkiej.litery, g) składanie kilku funkcji w jedną – zagnieżdżanie. 5) Prognozowanie popytu na towar w zależności od typu rozkładu (Normalny, Poisson). 6) Prognozowanie popytu na towar: a) średnia arytmetyczna, b) średnia ruchoma, c) ruchoma średnia arytmetyczna ważona, d) wygładzanie wykładnicze. 7) Analiza danych przy użyciu tabeli przestawnej: a) zasady budowy i działania tabeli przestawnej, b) filtrowanie i sortowanie w tabelach przestawnych, c) grupowanie danych w tabelach przestawnych (grupowanie wg czasu, liczb, tekstu), d) analiza wielkości i struktury zapasów, e) analiza sprzedaży, f) analiza kosztów logistycznych, g) analiza zachowania się mierników sprzedażowych i logistycznych w czasie. 8) Mierniki w działaniach sprzedażowych i logistycznych: a) strategiczne wskaźniki, b) analiza ABC – XYZ w odniesieniu do kosztów sprzedaży, c) analiza ABC – XYZ w odniesieniu do logistyki. 9) Praca z wieloma arkuszami i skoroszytami oraz tworzenie połączeń pomiędzy nimi. 10) Narzędzie Szukaj wyniku. Dodatek Solver: a) szukanie wskaźnika narzutu na cenę zakupu uzyskując planowany zysk, b) szukanie wskaźnika wzrostu sprzedaży uzyskując odpowiedni poziom wzrostu zysku, c) optymalizacja kosztów transportu, d) optymalizacja wydatków marketingowych. 11) Wykresy – graficzne ujęcie danych w raportach. 12) Praktyczne aspekty: a) obliczanie wskaźników rotacji i zalegania, analiza terminów ważności, b) obliczanie optymalnej wielkości zamówienia, c) obliczanie częstotliwości składania zamówień, d) analiza wyników inwentaryzacji w podziale na grupy towarowe, producentów, grupę rotacji, grupę zalegania itp., e) analiza zużycia paliwa na podstawie faktury za zakup paliwa w podziale na działy, samochody, stanowiska, dni i godziny tankowania, ilości zatankowanego paliwa.  Jedną godzinę zajęć należy traktować, jako 45 minut lekcji i 15 minut przerwy.  Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia harmonogramu dla każdej z grup wskazującego planowaną ilość zajęć w miesiącu.  Rozliczenie za wykonanie przedmiotu umowy następować będzie co do zasady raz na miesiąc, po przedstawieniu rachunku/faktury oraz udokumentowaniu wykonania określonej liczby godzin zajęć. Zamawiający dopuści możliwość rozliczania się Wykonawcy w dłuższych odstępach czasu (maksymalnie do 3 miesięcy).  Zajęcia będą odbywały się w pomieszczeniach szkolnych ZSBiO. 2.7.3 Opis odnoszący się do części zamówienia nr 12:  Celem kursu jest przekazanie praktycznej wiedzy z zakresu stosowania funkcji i narzędzi arkusza kalkulacyjnego MS Excel w rozwiązywaniu analitycznych i optymalizacyjnych problemów w zarządzaniu sprzedażą.  Program kursu Stopień podstawowy (16 godzin): 1) Przypomnienie wstępu do programu Excel: a) wstawianie i formatowanie liczb, b) sposoby tworzenia i wykorzystywania makr, c) podstawy języka VBA, d) zasady prawidłowego wprowadzania danych – format liczbowy, walutowy, procentowy, tekstowy, daty, e) parametry czcionki, wyrównanie i obramowanie, f) wypełnianie serią danych, g) malarz formatów. 2) Metody importu danych do MS Excel: a) import plików tekstowych, bazodanowych i ze stron www, b) import i analiza danych z plików tekstowych, wykorzystanie odpowiednich narzędzi związanych z przetwarzaniem danych tekstowych. 3) Zastosowanie narzędzia MS Query: a) wprowadzenie do wybranych elementów relacyjnych baz danych, b) filtrowanie danych i łączenie danych z wielu tabel w obrębie zapytań. Stopień średniozaawansowany(16 godzin): 1) Analiza ekonomiczna procesów logistycznych przy użyciu funkcji: a) adresowanie względne i bezwzględne, b) funkcje logiczne – jeżeli, lub, oraz, c) funkcje statystyczne i matematyczne – licz. jeżeli, suma.jeżeli, suma.warunkow, licz.warunki, d) funkcje wyszukiwania i odwołań – wyszukaj.pionowo, wyszukaj.poziomo, indeks, podaj.pozycję, e) funkcje daty i czasu – dziś, dzień, miesiąc, rok, dzień.tyg, networkdays, workday, f) funkcje tekstowe – lewy, prawy, fragment.tekstu, dł, litery.wielkie, litery.małe, usuń.zbędne.odstępy, z.wielkiej.litery, g) składanie kilku funkcji w jedną – zagnieżdżanie. 2) Prognozowanie popytu na towar w zależności od typu rozkładu (Normalny, Poisson). 3) Prognozowanie popytu na towar: a) średnia arytmetyczna, b) średnia ruchoma, c) ruchoma średnia arytmetyczna ważona, d) wygładzanie wykładnicze. 4) Analiza danych przy użyciu tabeli przestawnej: a) zasady budowy i działania tabeli przestawnej, b) filtrowanie i sortowanie w tabelach przestawnych, c) grupowanie danych w tabelach przestawnych (grupowanie wg czasu, liczb, tekstu), d) analiza wielkości i struktury zapasów, e) analiza sprzedaży, f) analiza kosztów logistycznych, g) analiza zachowania się mierników sprzedażowych i logistycznych w czasie. 5) Mierniki w działaniach sprzedażowych i logistycznych: a) strategiczne wskaźniki, b) analiza ABC – XYZ w odniesieniu do kosztów sprzedaży, c) analiza ABC – XYZ w odniesieniu do logistyki. 6) Praca z wieloma arkuszami i skoroszytami oraz tworzenie połączeń pomiędzy nimi. 7) Narzędzie Szukaj wyniku. Dodatek Solver: a) szukanie wskaźnika narzutu na cenę zakupu uzyskując planowany zysk, b) szukanie wskaźnika wzrostu sprzedaży uzyskując odpowiedni poziom wzrostu zysku, c) optymalizacja kosztów transportu, d) optymalizacja wydatków marketingowych. 8) Wykresy – graficzne ujęcie danych w raportach. 9) Praktyczne aspekty: a) obliczanie wskaźników rotacji i zalegania, analiza terminów ważności, b) obliczanie optymalnej wielkości zamówienia, c) obliczanie częstotliwości składania zamówień, d) analiza wyników inwentaryzacji w podziale na grupy towarowe, producentów, grupę rotacji, grupę zalegania itp., e) analiza zużycia paliwa na podstawie faktury za zakup paliwa w podziale na działy, samochody, stanowiska, dni i godziny tankowania, ilości zatankowanego paliwa.  Jedną godzinę zajęć należy traktować, jako 45 minut lekcji i 15 minut przerwy.  Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia harmonogramu dla każdej z grup wskazującego planowaną ilość zajęć w miesiącu.  Rozliczenie za wykonanie przedmiotu umowy następować będzie co do zasady raz na miesiąc, po przedstawieniu rachunku/faktury oraz udokumentowaniu wykonania określonej liczby godzin zajęć. Zamawiający dopuści możliwość rozliczania się Wykonawcy w dłuższych odstępach czasu (maksymalnie do 3 miesięcy).  Zajęcia będą odbywały się w pomieszczeniach szkolnych ZKZ. 2.7.4 Zamawiający informuje, iż od Wykonawcy będzie wymagane określenie w Formularzu ofertowym – Załączniku Nr 1 do SIWZ ceny ofertowej brutto za 1 godzinę prowadzenia zajęć językowych. W związku powyższym za realizację zamówienia Wykonawcy będzie przysługiwać wynagrodzenie stanowiące iloczyn liczby godzin realizacji usługi i oferowanej ceny jednostkowej za 1 godzinę wykonanej usługi. 2.8 Harmonogram realizacji kursów i zajęć: 1) część zamówienia nr 1: Zawodowy język angielski dla uczniów w ZST: wrzesień 2017 r. – grudzień 2019 r. (210 h), 2) część zamówienia nr 2: Zawodowy język angielski dla uczniów w ZSBiO: maj 2017 r.– maj 2020 r. (240 h), 3) część zamówienia nr 3: Zawodowy język niemiecki dla uczniów w ZSBiO: maj 2017 r. – grudzień 2019 r. (150 h), 4) część zamówienia nr 4: Zawodowy język angielski dla nauczycieli w ZKZ: styczeń 2018 r. – grudzień 2018 r. (240 h), 5) część zamówienia nr 5: Zawodowy język angielski dla nauczycieli w ZSBiO: styczeń 2018 r. – grudzień 2018 r. (120 h), 6) część zamówienia nr 6: Zawodowy język niemiecki dla nauczycieli w ZSBiO: maj 2017 r. – grudzień 2017 r. (120 h), 7) część zamówienia nr 7: Zawodowy język angielski dla nauczycieli w ZST: wrzesień 2017 r. – grudzień 2017 r. (30 h), 8) część zamówienia nr 8: Zastosowanie matematyki w projektach budowlanych w ZSBiO: maj 2017 r. – grudzień 2017 r. (30 h), 9) część zamówienia nr 9: Geografia transportu, spedycja w ZSBiO: styczeń 2018 r. – grudzień 2018 r. (30 h), 10) część zamówienia nr 10: Excel dla logistyków w ZSBiO: maj 2017 r. – październik 2018 r. (126 h), 11) część zamówienia nr 11: Excel w logistyce w ZSBiO: maj 2017 r. – grudzień 2017 r. (21 h), 12) część zamówienia nr 12: Excel stopień podstawowy i średniozaawansowany w ZKZ: styczeń 2018 r. – październik 2018 r. (32 h). 2.9 Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na dwanaście części i nie zastrzega liczby części zamówienia, na które Wykonawca może złożyć ofertę przetargową. 2.10 Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania między innymi w przypadkach odnoszących się do finansowania niniejszego zamówienia, w szczególności w trybie art. 93 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, to jest z uwagi na nieprzyznanie środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia. 2.11 Osoba prowadząca zajęcia/kurs nie może być zatrudniona jednocześnie w instytucji uczestniczącej w realizacji RPO WP (tj. Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej, Instytucji Wdrażającej) na podstawie stosunku pracy, chyba że nie zachodzi konflikt interesów ani podwójne finansowanie – dotyczy osób fizycznych. 2.12 Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji zajęć zgodnie z zasadą równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami i zasady równości szans kobiet i mężczyzn, w szczególności zgodnie z Wytycznymi w zakresie zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020. 2.13 Łączne zaangażowanie zawodowe Wykonawcy, który bezpośrednio prowadzi zajęcia, w realizację wszystkich projektów funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych i innych podmiotów, nie może przekraczać 276 godzin miesięcznie, zgodnie z zapisami Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, a obciążenie z tego wynikające nie powinno wykluczać możliwości prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych danej osobie. 2.14 Informacje o podwykonawcach: 1) Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w swojej ofercie (Załączniku Nr 1 do SIWZ – Formularzu oferty) części zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcy wraz z podaniem nazwy (imion i nazwisk) oraz danych kontaktowych podwykonawców (osób do kontaktu z nimi), zaangażowanych w świadczenie usług umownych. Brak takich określeń w ofercie oznaczać będzie, iż Wykonawca deklaruje wykonanie całego przedmiotu zamówienia samodzielnie. 2) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy będzie dotyczyć podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Ustawy w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podmiot samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3) Przy realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców zastosowanie mają przepisy art. 36ba ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 4) Powierzenie części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. 2.16 Realizacja niniejszego zamówienia nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę, gdyż brak jest czynności polegających na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80500000-9

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach