Powiat Tczewski ogłasza przetarg
- Adres: 83110 Tczew, ul. Piaskowa
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 587 734 800
- Data zamieszczenia: 2017-06-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Tczewski
ul. Piaskowa 2
83110 Tczew, woj. pomorskie
tel. 587 734 800 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZEPROWADZENIE KURSÓW I ZAJĘĆ SPCEJALISTYCZNYCH W RAMACH PROJEKTU PT. „POSTAW NA DOBRY ZAWÓD – PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI ZAWODOWEJ W POWIECIE TCZEWSKIM” - II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
2.1 Przedmiotem zamówienia w dwunastu częściach, jest przeprowadzenie kursów i zajęć specjalistycznych w ramach projektu pt. „Postaw na dobry zawód – podniesienie jakości edukacji zawodowej w powiecie tczewskim”. 2.2 Zamówienie będzie współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Działanie 03.03. Edukacja zawodowa, Poddziałanie 03.03.01 Jakość edukacji zawodowej Regionalnego Programu Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020. 2.3 Celem projektu jest podniesienie jakości edukacji zawodowej w następujących placówkach oświatowych: 1) Zespole Szkół Technicznych im. kmdr. A. Garnuszewskiego w Tczewie, ul. Parkowa 1 (dalej ZST) – branże: ICT i elektronika; 2) Zespole Szkół Budowlanych i Odzieżowych im. Henryka Sienkiewicza w Tczewie, ul. Bałdowska 19 (dalej ZSBiO) – branże: budownictwo oraz transport, logistyka i motoryzacja, 3) Zespole Kształcenia Zawodowego w Tczewie ul. Sobieskiego 10 (dalej ZKZ), branże: ICT i elektronika oraz budownictwo. 2.4 Zamówienie zakłada 3 rodzaje zajęć dodatkowych i składa się z następujących, dwunastu części: • RODZAJ I: Przeprowadzenie dodatkowych zajęć językowych: 2.4.1 część zamówienia nr 1: Zawodowy język angielski dla uczniów w ZST, 2.4.2 część zamówienia nr 2: Zawodowy język angielski dla uczniów w ZSBiO, 2.4.3 część zamówienia nr 3: Zawodowy język niemiecki dla uczniów w ZSBiO, 2.4.4 część zamówienia nr 4: Zawodowy język angielski dla nauczycieli w ZKZ, 2.4.5 część zamówienia nr 5: Zawodowy język angielski dla nauczycieli w ZSBiO, 2.4.6 część zamówienia nr 6: Zawodowy język niemiecki dla nauczycieli w ZSBiO, 2.4.7 część zamówienia nr 7: Zawodowy język angielski dla nauczycieli w ZST; • RODZAJ II: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych: 2.4.8 część zamówienia nr 8: Zastosowanie matematyki w projektach budowla-nych w ZSBiO, 2.4.9 część zamówienia nr 9: Geografia transportu, spedycja w ZSBiO; • RODZAJ III: Przeprowadzenie kursów MS Excel: 2.4.10 część zamówienia nr 10: Excel dla logistyków w ZSBiO, 2.4.11 część zamówienia nr 11: Excel w logistyce w ZSBiO, 2.4.12 część zamówienia nr 12: Excel stopień podstawowy i średniozaawan-sowany w ZKZ. 2.5 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie RODZAJU I: Przeprowadzenie dodatkowych zajęć językowych: 2.5.1 Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie następujących zajęć językowych dla poszczególnych grup w perspektywie na lata: 1) założenia dotyczące części zamówienia nr 1: Zawodowy język angielski dla uczniów w ZST: 7 grup, 71 osób, w sumie 210 godzin (h), w tym w poszczególnych latach: w roku 2017 – 60 h, w roku 2018 – 90 h i roku 2019 – 60 h; 2) założenia dotyczące części zamówienia nr 2: Zawodowy język angielski dla uczniów w ZSBiO: 8 grup, 80 osób, w sumie 240 godzin (h), w tym w poszczególnych latach: w roku 2017 – 60 h, w roku 2018 – 60 h, w roku 2019 – 60 h i w roku 2020 – 60 h; 3) założenia dotyczące części zamówienia nr 3: Zawodowy język niemiecki dla uczniów w ZSBiO: 5 grup, 50 osób, w sumie 150 godzin (h), w tym w poszczególnych latach: w roku 2017 – 50 h, w roku 2018 – 50 h i w roku 2019 – 50 h; 4) założenia dotyczące części zamówienia nr 4: Zawodowy język angielski dla nauczycieli w ZKZ: 1 grupa, 7 osób, 240 godzin w roku 2018; 5) założenia dotyczące części zamówienia nr 5: Zawodowy język angielski dla nauczycieli w ZSBiO: 1 grupa, 4 osoby, 120 godzin w roku 2018; 6) założenia dotyczące części zamówienia nr 6: Zawodowy język niemiecki dla nauczycieli w ZSBiO: 1 grupa, 2 osoby, 120 godzin w roku 2017; 7) założenia dotyczące części zamówienia nr 7: Zawodowy język angielski dla nauczycieli w ZST: 1 grupa, 4 osoby, 30 godzin w roku 2017. 2.5.2 Opis odnoszący się do wszystkich siedmiu części wyszczególnionych w pkt 2.5.1 SIWZ: Celem zajęć jest poprawa kompetencji w zakresie języków zawodowych (branżowych). Programy zajęć powinny zawierać co najmniej: kształcenie i doskonalenie umiejętności językowych, poznanie słownictwa i zwrotów typowych w zawodach (branżach), konwersacje w sytuacjach typowych dla danego zawodu, zaznajomienie uczestników zajęć z zagadnieniami gramatycznymi. Całość zajęć powinna rozpocząć i zakończyć się testem sprawdzającym umiejętności uczestników. Na podstawie testu rozpoczynającego kurs Wykonawca zobowiązany jest ułożyć program nauczania. Zakończenie kursu powinno być potwierdzone stosownym dokumentem zawierającym wynik testu początkowego, wynik testu końcowego oraz opis kompetencji językowych kursanta. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzania testów badających stopień opanowania materiału oraz ankiet ewaluacyjnych. Jedną godzinę zajęć należy traktować, jako 45 minut lekcji oraz 15 minut przerwy. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia harmonogramu wskazującego planowaną ilość zajęć w miesiącu oraz programu nauczania dla każdej z grup. Zamawiający dopuści możliwość zmiany ilości godzin pomiędzy latami trwania kursu w jednej grupie. Wykonawca, wśród zrekrutowanych uczestników, dokona podziału na grupy bardziej i mniej zaawansowane (dotyczy części nr: 1, 2 i 3). Rekrutacja uczestników należy do Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie do zaproponowania podręczników, według których zamierza prowadzić zajęcia. Uzgodniony z Kierownikiem lub Zastępcą kierownika projektu rodzaj podręczników zostanie zakupiony przez Zamawiającego w ramach jego możliwości finansowych. Rozliczenie za wykonanie przedmiotu umowy następować będzie co do zasady raz na miesiąc, po przedstawieniu rachunku/faktury oraz udokumentowaniu wykonania określonej liczby godzin zajęć. Zamawiający dopuści możliwość rozliczania się Wykonawcy w dłuższych odstępach czasu (maksymalnie do 3 miesięcy). Zajęcia będą odbywały się w pomieszczeniach szkolnych, wskazanych pkt 2.3 SIWZ. 2.5.3 Zamawiający informuje, iż od Wykonawcy będzie wymagane określenie w Formularzu ofertowym – Załączniku Nr 1 do SIWZ ceny ofertowej brutto za 1 godzinę prowadzenia zajęć językowych. W związku powyższym za realizację zamówienia Wykonawcy będzie przysługiwać wynagrodzenie stanowiące iloczyn liczby godzin realizacji usługi i oferowanej ceny jednostkowej za 1 godzinę wykonanej usługi. 2.6 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie RODZAJU II: Przeprowadzenia zajęć specjalistycznych: 2.6.1 część zamówienia nr 8: Zastosowanie matematyki w projektach budowlanych w ZSBiO. 1) Założenia dotyczące przeprowadzenia następujących zajęć specjalistycznych: 1 grupa, 30 osób, 30 godzin w roku 2017. 2) Opis odnoszący się do ww. części zamówienia: Celem kursu jest rozbudowanie wiadomości z matematyki wykorzystywanej w projektach budowlanych. Podczas kursu uczestnicy zapoznani zostaną z następującymi zagadnieniami: a) historia geometrii, b) kształtowanie wyobraźni geometrycznej, c) uporządkowanie i utrwalenie wiadomości o figurach płaskich i przestrzennych, d) przypomnienie i utrwalenie podstawowych związków miarowych figur płaskich i przestrzennych, e) rozwijanie wyobraźni i wykorzystanie posiadanej wiedzy matematycznej w budownictwie i architekturze, f) usystematyzowanie oraz poszerzenie wiedzy z różnych działów matematyki (minimum z: algebry, analizy, geometrii, matematyki stosowanej), g) zastosowanie matematyki w różnych dziedzinach życia codziennego, ze szczególnym uwzględnieniem zastosowania w budownictwie, h) zastosowanie planimetrii w moim domu: wykonanie planu zagospodarowania działki (dowolny kształt), uwzględnienie elementów przestrzennych (ogrodzenie, piaskownica, basen, itp.), tereny zielone, ścieżki, umiejętne wykorzystanie skali planu, obliczanie powierzchni, którą zajmuje budynek i wszystkie pomieszczenia znajdujące się w budynku na każdej kondygnacji, projekt podłogi i ścian wraz z zaplanowaniem i wyceną materiałów użytych do położenia lub remontu. Jedną godzinę zajęć należy traktować, jako 45 minut lekcji i 15 minut przerwy. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia harmonogramu wskazującego planowaną ilość zajęć w miesiącu. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania propozycji niezbędnych materiałów dydaktycznych, potrzebnych do prowadzenia zajęć. Materiały zostaną zakupione przez Zamawiającego. Zakup będzie uzgodniony z Kierownikiem lub Zastępcą kierownika projektu i będzie zależał od możliwości finansowych Zamawiającego. Rozliczenie za wykonanie przedmiotu umowy następować będzie co do zasady raz na miesiąc, po przedstawieniu rachunku/faktury oraz udokumentowaniu wykonania określonej liczby godzin zajęć. Zamawiający dopuści możliwość rozliczania się Wykonawcy w dłuższych odstępach czasu (maksymalnie do 3 miesięcy). Zajęcia będą odbywały się w pomieszczeniach szkolnych ZSBiO. 3) Zamawiający informuje, iż od Wykonawcy będzie wymagane określenie w Formularzu ofertowym – Załączniku Nr 1 do SIWZ ceny ofertowej brutto za 1 godzinę prowadzenia zajęć językowych. W związku powyższym za realizację zamówienia Wykonawcy będzie przysługiwać wynagrodzenie stanowiące iloczyn liczby godzin realizacji usługi i oferowanej ceny jednostkowej za 1 godzinę wykonanej usługi. 2.6.2 część zamówienia nr 9: Geografia transportu, spedycja w ZSBiO. 1) Założenia dotyczące przeprowadzenia następujących zajęć specjalistycznych: 1 grupa, 30 osób, 30 godzin w roku 2018. 2) Opis odnoszący się do ww. części zamówienia: Celem kursu jest rozbudowanie wiadomości z geografii ekonomicznej z działu - Geografia Komunikacji. Podczas kursu uczestnicy zapoznani zostaną z następującymi zagadnieniami: a) szczegółowa znajomość mapy Polski, Europy, Świata, b) najważniejsze trasy drogowe, kolejowe, śródlądowe Polski, Europy, ich rozmieszczenie na mapie, c) znaczenie środowiska przyrodniczego w rozwoju transportu, d) wpływ transportu na środowiska przyrodnicze, e) rodzaje i znaczenie transportu w Polsce, f) rodzaje i znaczenie transportu w wybranych krajach świata(minimum w 4 krajach), g) zmiany znaczenia poszczególnych rodzajów transportu w zależności od poziomu rozwoju społeczno-gospodarczego państw, h) popyt na usługi komunikacyjne w wybranych krajach świata (minimum w 4 krajach), i) znaczenie żeglugi śródlądowej w Polsce, rola Wisły, j) Tczew ważny węzeł komunikacyjny, k) Tczew miasto nad Wisłą. Jedną godzinę zajęć należy traktować, jako 45 minut lekcji i 15 minut przerwy. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia harmonogramu wskazującego planowaną ilość zajęć w miesiącu. Wykonawca zobowiązany będzie do wskazania propozycji niezbędnych materiałów dydaktycznych, potrzebnych do prowadzenia zajęć. Materiały zostaną zakupione przez Zamawiającego. Zakup będzie uzgodniony z Kierownikiem lub Zastępcą kierownika projektu i będzie zależał od możliwości finansowych Zamawiającego. Rozliczenie za wykonanie przedmiotu umowy następować będzie co do zasady raz na miesiąc, po przedstawieniu rachunku/faktury oraz udokumentowaniu wykonania określonej liczby godzin zajęć. Zamawiający dopuści możliwość rozliczania się Wykonawcy w dłuższych odstępach czasu (maksymalnie do 3 miesięcy). Zajęcia będą odbywały się w pomieszczeniach szkolnych ZSBiO. 3) Zamawiający informuje, iż od Wykonawcy będzie wymagane określenie w Formularzu ofertowym – Załączniku Nr 1 do SIWZ ceny ofertowej brutto za 1 godzinę prowadzenia zajęć językowych. W związku powyższym za realizację zamówienia Wykonawcy będzie przysługiwać wynagrodzenie stanowiące iloczyn liczby godzin realizacji usługi i oferowanej ceny jednostkowej za 1 godzinę wykonanej usługi. 2.7 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie RODZAJU III: Przeprowadzenie kursów MS Excel: 2.7.1 Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie następujących zajęć językowych dla poszczególnych grup w perspektywie na lata: 1) założenia dotyczące części zamówienia nr 10: Excel dla logistyków w ZSBiO: 6 grup, w sumie 60 osób (planuje się po ok. 10 osób w 1 grupie), w sumie 126 godzin (h), w tym w poszczególnych latach: w roku 2017: 63 h (tj. 3 grupy) i w roku 2018: 63 h (tj. 3 grupy); 2) założenia dotyczące części zamówienia nr 11: Excel w logistyce w ZSBiO: 1 osoba (nauczyciel) 21 godzi (h) indywidualnych w roku 2017; 3) założenia dotyczące części zamówienia nr 12: Excel stopień podstawowy i średniozaawansowany w ZKZ: 7 osób, w sumie 32 godziny (h) – tj. 2 x 16 h, w roku 2018. 2.7.2 Opis odnoszący się do części zamówienia nr 10 i 11: Celem kursów jest przekazanie praktycznej wiedzy z zakresu stosowania funkcji i narzędzi arkusza kalkulacyjnego MS Excel w rozwiązywaniu analitycznych i optymalizacyjnych problemów w zarządzaniu sprzedażą. Program kursów Excel: 1) Przypomnienie wstępu do programu Excel: a) zasady prawidłowego wprowadzania danych – format liczbowy, walutowy, procentowy, tekstowy, daty, b) parametry czcionki, wyrównanie i obramowanie, c) wypełnianie serią danych, d) malarz formatów. 2) Metody importu danych do MS Excel: a) import plików tekstowych, bazodanowych i ze stron www, b) import i analiza danych z plików tekstowych, wykorzystanie odpowiednich narzędzi związanych z przetwarzaniem danych tekstowych. 3) Zastosowanie narzędzia MS Query: a) wprowadzenie do wybranych elementów relacyjnych baz danych, b) filtrowanie danych i łączenie danych z wielu tabel w obrębie zapytań. 4) Analiza ekonomiczna procesów logistycznych przy użyciu funkcji: a) adresowanie względne i bezwzględne, b) funkcje logiczne – jeżeli, lub, oraz, c) funkcje statystyczne i matematyczne – licz.jeżeli, suma.jeżeli, suma.warunkow, licz.warunki, d) funkcje wyszukiwania i odwołań – wyszukaj.pionowo, wyszukaj.poziomo, indeks, podaj.pozycję, e) funkcje daty i czasu – dziś, dzień, miesiąc, rok, dzień.tyg, networkdays, workday, f) funkcje tekstowe – lewy, prawy, fragment.tekstu, dł, litery.wielkie, litery.małe, usuń.zbędne.odstępy, z.wielkiej.litery, g) składanie kilku funkcji w jedną – zagnieżdżanie. 5) Prognozowanie popytu na towar w zależności od typu rozkładu (Normalny, Poisson). 6) Prognozowanie popytu na towar: a) średnia arytmetyczna, b) średnia ruchoma, c) ruchoma średnia arytmetyczna ważona, d) wygładzanie wykładnicze. 7) Analiza danych przy użyciu tabeli przestawnej: a) zasady budowy i działania tabeli przestawnej, b) filtrowanie i sortowanie w tabelach przestawnych, c) grupowanie danych w tabelach przestawnych (grupowanie wg czasu, liczb, tekstu), d) analiza wielkości i struktury zapasów, e) analiza sprzedaży, f) analiza kosztów logistycznych, g) analiza zachowania się mierników sprzedażowych i logistycznych w czasie. 8) Mierniki w działaniach sprzedażowych i logistycznych: a) strategiczne wskaźniki, b) analiza ABC – XYZ w odniesieniu do kosztów sprzedaży, c) analiza ABC – XYZ w odniesieniu do logistyki. 9) Praca z wieloma arkuszami i skoroszytami oraz tworzenie połączeń pomiędzy nimi. 10) Narzędzie Szukaj wyniku. Dodatek Solver: a) szukanie wskaźnika narzutu na cenę zakupu uzyskując planowany zysk, b) szukanie wskaźnika wzrostu sprzedaży uzyskując odpowiedni poziom wzrostu zysku, c) optymalizacja kosztów transportu, d) optymalizacja wydatków marketingowych. 11) Wykresy – graficzne ujęcie danych w raportach. 12) Praktyczne aspekty: a) obliczanie wskaźników rotacji i zalegania, analiza terminów ważności, b) obliczanie optymalnej wielkości zamówienia, c) obliczanie częstotliwości składania zamówień, d) analiza wyników inwentaryzacji w podziale na grupy towarowe, producentów, grupę rotacji, grupę zalegania itp., e) analiza zużycia paliwa na podstawie faktury za zakup paliwa w podziale na działy, samochody, stanowiska, dni i godziny tankowania, ilości zatankowanego paliwa. Jedną godzinę zajęć należy traktować, jako 45 minut lekcji i 15 minut przerwy. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia harmonogramu dla każdej z grup wskazującego planowaną ilość zajęć w miesiącu. Rozliczenie za wykonanie przedmiotu umowy następować będzie co do zasady raz na miesiąc, po przedstawieniu rachunku/faktury oraz udokumentowaniu wykonania określonej liczby godzin zajęć. Zamawiający dopuści możliwość rozliczania się Wykonawcy w dłuższych odstępach czasu (maksymalnie do 3 miesięcy). Zajęcia będą odbywały się w pomieszczeniach szkolnych ZSBiO. 2.7.3 Opis odnoszący się do części zamówienia nr 12: Celem kursu jest przekazanie praktycznej wiedzy z zakresu stosowania funkcji i narzędzi arkusza kalkulacyjnego MS Excel w rozwiązywaniu analitycznych i optymalizacyjnych problemów w zarządzaniu sprzedażą. Program kursu Stopień podstawowy (16 godzin): 1) Przypomnienie wstępu do programu Excel: a) wstawianie i formatowanie liczb, b) sposoby tworzenia i wykorzystywania makr, c) podstawy języka VBA, d) zasady prawidłowego wprowadzania danych – format liczbowy, walutowy, procentowy, tekstowy, daty, e) parametry czcionki, wyrównanie i obramowanie, f) wypełnianie serią danych, g) malarz formatów. 2) Metody importu danych do MS Excel: a) import plików tekstowych, bazodanowych i ze stron www, b) import i analiza danych z plików tekstowych, wykorzystanie odpowiednich narzędzi związanych z przetwarzaniem danych tekstowych. 3) Zastosowanie narzędzia MS Query: a) wprowadzenie do wybranych elementów relacyjnych baz danych, b) filtrowanie danych i łączenie danych z wielu tabel w obrębie zapytań. Stopień średniozaawansowany(16 godzin): 1) Analiza ekonomiczna procesów logistycznych przy użyciu funkcji: a) adresowanie względne i bezwzględne, b) funkcje logiczne – jeżeli, lub, oraz, c) funkcje statystyczne i matematyczne – licz. jeżeli, suma.jeżeli, suma.warunkow, licz.warunki, d) funkcje wyszukiwania i odwołań – wyszukaj.pionowo, wyszukaj.poziomo, indeks, podaj.pozycję, e) funkcje daty i czasu – dziś, dzień, miesiąc, rok, dzień.tyg, networkdays, workday, f) funkcje tekstowe – lewy, prawy, fragment.tekstu, dł, litery.wielkie, litery.małe, usuń.zbędne.odstępy, z.wielkiej.litery, g) składanie kilku funkcji w jedną – zagnieżdżanie. 2) Prognozowanie popytu na towar w zależności od typu rozkładu (Normalny, Poisson). 3) Prognozowanie popytu na towar: a) średnia arytmetyczna, b) średnia ruchoma, c) ruchoma średnia arytmetyczna ważona, d) wygładzanie wykładnicze. 4) Analiza danych przy użyciu tabeli przestawnej: a) zasady budowy i działania tabeli przestawnej, b) filtrowanie i sortowanie w tabelach przestawnych, c) grupowanie danych w tabelach przestawnych (grupowanie wg czasu, liczb, tekstu), d) analiza wielkości i struktury zapasów, e) analiza sprzedaży, f) analiza kosztów logistycznych, g) analiza zachowania się mierników sprzedażowych i logistycznych w czasie. 5) Mierniki w działaniach sprzedażowych i logistycznych: a) strategiczne wskaźniki, b) analiza ABC – XYZ w odniesieniu do kosztów sprzedaży, c) analiza ABC – XYZ w odniesieniu do logistyki. 6) Praca z wieloma arkuszami i skoroszytami oraz tworzenie połączeń pomiędzy nimi. 7) Narzędzie Szukaj wyniku. Dodatek Solver: a) szukanie wskaźnika narzutu na cenę zakupu uzyskując planowany zysk, b) szukanie wskaźnika wzrostu sprzedaży uzyskując odpowiedni poziom wzrostu zysku, c) optymalizacja kosztów transportu, d) optymalizacja wydatków marketingowych. 8) Wykresy – graficzne ujęcie danych w raportach. 9) Praktyczne aspekty: a) obliczanie wskaźników rotacji i zalegania, analiza terminów ważności, b) obliczanie optymalnej wielkości zamówienia, c) obliczanie częstotliwości składania zamówień, d) analiza wyników inwentaryzacji w podziale na grupy towarowe, producentów, grupę rotacji, grupę zalegania itp., e) analiza zużycia paliwa na podstawie faktury za zakup paliwa w podziale na działy, samochody, stanowiska, dni i godziny tankowania, ilości zatankowanego paliwa. Jedną godzinę zajęć należy traktować, jako 45 minut lekcji i 15 minut przerwy. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia harmonogramu dla każdej z grup wskazującego planowaną ilość zajęć w miesiącu. Rozliczenie za wykonanie przedmiotu umowy następować będzie co do zasady raz na miesiąc, po przedstawieniu rachunku/faktury oraz udokumentowaniu wykonania określonej liczby godzin zajęć. Zamawiający dopuści możliwość rozliczania się Wykonawcy w dłuższych odstępach czasu (maksymalnie do 3 miesięcy). Zajęcia będą odbywały się w pomieszczeniach szkolnych ZKZ. 2.7.4 Zamawiający informuje, iż od Wykonawcy będzie wymagane określenie w Formularzu ofertowym – Załączniku Nr 1 do SIWZ ceny ofertowej brutto za 1 godzinę prowadzenia zajęć językowych. W związku powyższym za realizację zamówienia Wykonawcy będzie przysługiwać wynagrodzenie stanowiące iloczyn liczby godzin realizacji usługi i oferowanej ceny jednostkowej za 1 godzinę wykonanej usługi. 2.8 Harmonogram realizacji kursów i zajęć: 1) część zamówienia nr 1: Zawodowy język angielski dla uczniów w ZST: wrzesień 2017 r. – grudzień 2019 r. (210 h), 2) część zamówienia nr 2: Zawodowy język angielski dla uczniów w ZSBiO: maj 2017 r.– maj 2020 r. (240 h), 3) część zamówienia nr 3: Zawodowy język niemiecki dla uczniów w ZSBiO: maj 2017 r. – grudzień 2019 r. (150 h), 4) część zamówienia nr 4: Zawodowy język angielski dla nauczycieli w ZKZ: styczeń 2018 r. – grudzień 2018 r. (240 h), 5) część zamówienia nr 5: Zawodowy język angielski dla nauczycieli w ZSBiO: styczeń 2018 r. – grudzień 2018 r. (120 h), 6) część zamówienia nr 6: Zawodowy język niemiecki dla nauczycieli w ZSBiO: maj 2017 r. – grudzień 2017 r. (120 h), 7) część zamówienia nr 7: Zawodowy język angielski dla nauczycieli w ZST: wrzesień 2017 r. – grudzień 2017 r. (30 h), 8) część zamówienia nr 8: Zastosowanie matematyki w projektach budowlanych w ZSBiO: maj 2017 r. – grudzień 2017 r. (30 h), 9) część zamówienia nr 9: Geografia transportu, spedycja w ZSBiO: styczeń 2018 r. – grudzień 2018 r. (30 h), 10) część zamówienia nr 10: Excel dla logistyków w ZSBiO: maj 2017 r. – październik 2018 r. (126 h), 11) część zamówienia nr 11: Excel w logistyce w ZSBiO: maj 2017 r. – grudzień 2017 r. (21 h), 12) część zamówienia nr 12: Excel stopień podstawowy i średniozaawansowany w ZKZ: styczeń 2018 r. – październik 2018 r. (32 h). 2.9 Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na dwanaście części i nie zastrzega liczby części zamówienia, na które Wykonawca może złożyć ofertę przetargową. 2.10 Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania między innymi w przypadkach odnoszących się do finansowania niniejszego zamówienia, w szczególności w trybie art. 93 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, to jest z uwagi na nieprzyznanie środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia. 2.11 Osoba prowadząca zajęcia/kurs nie może być zatrudniona jednocześnie w instytucji uczestniczącej w realizacji RPO WP (tj. Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej, Instytucji Wdrażającej) na podstawie stosunku pracy, chyba że nie zachodzi konflikt interesów ani podwójne finansowanie – dotyczy osób fizycznych. 2.12 Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji zajęć zgodnie z zasadą równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami i zasady równości szans kobiet i mężczyzn, w szczególności zgodnie z Wytycznymi w zakresie zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020. 2.13 Łączne zaangażowanie zawodowe Wykonawcy, który bezpośrednio prowadzi zajęcia, w realizację wszystkich projektów funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych i innych podmiotów, nie może przekraczać 276 godzin miesięcznie, zgodnie z zapisami Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, a obciążenie z tego wynikające nie powinno wykluczać możliwości prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych danej osobie. 2.14 Informacje o podwykonawcach: 1) Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w swojej ofercie (Załączniku Nr 1 do SIWZ – Formularzu oferty) części zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcy wraz z podaniem nazwy (imion i nazwisk) oraz danych kontaktowych podwykonawców (osób do kontaktu z nimi), zaangażowanych w świadczenie usług umownych. Brak takich określeń w ofercie oznaczać będzie, iż Wykonawca deklaruje wykonanie całego przedmiotu zamówienia samodzielnie. 2) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy będzie dotyczyć podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Ustawy w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podmiot samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3) Przy realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców zastosowanie mają przepisy art. 36ba ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 4) Powierzenie części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. 2.16 Realizacja niniejszego zamówienia nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę, gdyż brak jest czynności polegających na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80500000-9
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usł. poleg. na org. i real. szk. cert. na „RMP Mastera”, „RSMP Mastera” dla naucz./specjal. ds. doradz. zawod., konsult. ds. doradz. eduk.-zawod. z zak. licencj. narz. diagnost. i pak. mater. szkolen
Dodano: 2024-06-20 - „Wykonanie usługi polegającej na organizacji i realizacji 11 szkoleń, w wymiarze 5 godzin dydaktycznych każde, pn. "Nauczyciel w roli coacha, mentora, tutora" w 11 gminach województwa pomorskiego”
Dodano: 2024-06-03 - Przeprowadzenie kursu prowadzącego do uzyskania dodatkowych umiejętności i kwalifikacji zawodowych dla uczestników projektu pn. „Kierunek sukces” w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza
Dodano: 2024-04-22 - Wyk. usł. poleg. na usł. szkol.–szkol. cert. „Belbin Cert. Coach Młodz. (BCCM)” wraz z zakup. licen. narzędzi diagn. dla naucz./specj. ds. doradz. zawod. w szk. prac. z młodz. i doros. (rodz./ opiek)
Dodano: 2024-04-17 - "Przeprowadzenie doskonalenia zawodowego w formie szkolenia, warsztatów i webinarium"
Dodano: 2024-03-20 - „Przeprowadzenie cyklu spotkań konsultacyjno-superwizyjnych nt. Wykorzystanie informacji z badań i raportów Belbin Get Set w planowaniu ścieżki edukacyjnej i zawodowej młodzieży szkolnej”
Dodano: 2024-03-20 - PODN.ZP.321.2.2024 przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli i dyrektorów szkół oraz placówek oświatowych województwa pomorskiego realizowanych w ramach RPS, działań statutowych PODN w Słupsku
Dodano: 2024-03-19 - „Przeprowadzenie cyklu spotkań konsultacyjno-superwizyjnych nt. Wykorzystanie informacji z badań i raportów Belbin Get Set w planowaniu ścieżki edukacyjnej i zawodowej młodzieży szkolnej”
Dodano: 2024-02-28 - PODN.ZP.321.1.2024 Przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli i dyrektorów szkół oraz placówek oświatowych województwa pomorskiego w ramach RPS i działań statutowych PODN w Słupsku
Dodano: 2024-01-31 - Przeprowadzenie doskonalenia zawodowego w formie szkolenia i webinarium
Dodano: 2023-10-09