Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg
- Adres: 84-300 Lębork, ul. Czołgistów 5
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 59 8628 106 , fax. 59 8628 106
- Data zamieszczenia: 2013-08-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
ul. Czołgistów 5 5
84-300 Lębork, woj. pomorskie
tel. 59 8628 106, fax. 59 8628 106
REGON: 77098326500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprlebork.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie kursów i warsztatów w ramach realizacji projektu pn.: Aktywizacja społeczno - zawodowa Brama Perspektyw, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.2. - Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - 5 zadań. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przeprowadzenie kursów i warsztatów w ramach realizacji projektu pn.: Aktywizacja społeczno - zawodowa Brama Perspektyw, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.2. - Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - 5 zadań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w załącznikach do SIWZ - Załącznik nr 1: 1a-1g, tj.: zadanie 1 - załącznik 1-1a: Kurs administratora sieci informatycznej - dla 1 osoby zadanie 2 - załącznik 1-1b: Kurs grafiki komputerowej - dla 1 osoby zadanie 3 - załącznik 1-1c: Kurs eksploatacji urządzeń energetycznych o napięciu do 1 kV - dla 1 osoby zadanie 4 - załącznik 1-1d: Warsztat kompetencji zawodowych (dwudniowy, wyjazdowy, grupowy) - dla 18 osób zadanie 5 - załącznik 1-1e: Warsztat kompetencji społeczno - zawodowych - dla 14 osób Istnieje możliwość, dla każdego z zadań, zmniejszenia lub zwiększenia ilości uczestników/czek w zależności od zdiagnozowanych bieżących potrzeb adresatów zadań, z tym, że płatność nastąpi za cenę ofertową brutto razy ilość osób rzeczywiście uczestniczących w kursie/warsztacie (skierowanych przez Zamawiającego). Adresatami zadania są osoby bezrobotne, nieaktywne zawodowo lub zatrudnione, będące w wieku aktywności zawodowej, korzystające z pomocy społecznej, zagrożone wykluczeniem społecznym, należące do jednej z grup: osób usamodzielnianych opuszczających rodziny zastępcze i placówki opiekuńczo - wychowawcze, osób przebywających w placówce opiekuńczo - wychowawczej lub rodzinie zastępczej, osób niepełnosprawnych. W zadaniu 4 - adresatami są tylko osoby niepełnosprawne, nie występuje jednak konieczność zabezpieczania organizacji zajęć pod kątem likwidacji barier dla tych osób, natomiast w zadaniu 5 - tylko osoby usamodzielniane opuszczające rodziny zastępcze i placówki opiekuńczo - wychowawcze oraz osób przebywające w placówce opiekuńczo - wychowawczej lub rodzinie zastępczej. Ilość osób uczestniczących w warsztatach może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu, nie więcej jednak niż 2 osoby dla każdego z zadań. Ponadto w warsztatach ze strony Zamawiającego powinni uczestniczyć odpowiednio: dla zadania 4: 2 opiekunów - pracowników Zamawiającego oraz opiekuna/ów osób niepełnosprawnych (w przypadku uczestnictwa osób niepełnosprawnych wymagających opiekuna). dla zadania 5: - 2 opiekunów pracowników Zamawiającego lub Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej w Lęborku. Przedmiot zamówienia obejmuje: Zadanie 1 - Kurs administratora sieci informatycznej - dla 1 osoby, zadanie 2 - Kurs grafiki komputerowej - dla 1 osoby oraz zadanie 3 - Kurs eksploatacji urządzeń energetycznych o napięciu do 1 kV - dla 1 osoby: zorganizowanie i przeprowadzenie wszystkich zajęć kursu dostosowanych do jego uczestników/uczestniczek zgodnie z załącznikami odpowiednio nr 1: 1a-1c, w tym w szczególności zabezpieczenie dostosowanych do uczestników/uczestniczek sal, wyposażenia, toku prowadzonych zajęć; przeprowadzenia godzin zajęć teoretycznych; przeprowadzenia godzin zajęć praktycznych; zapewnienie niezbędnych materiałów do nauki i przekazanie materiałów szkoleniowych każdemu uczestnikowi/uczestniczce na własność oraz jednego egzemplarza materiałów lub ich kopi lub zdjęć Zamawiającemu; przeprowadzenie egzaminów (teoretycznych i praktycznych); wydanie zaświadczeń o ukończeniu kursu zgodne z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych Dz. U. Nr 31, poz. 216; wydanie certyfikatów uczestnictwa w kursie zawierające w szczególności: imię i nazwisko uczestnika/uczestniczki, termin odbywania kursu, łączną ilość godzin zajęć kursu, dane Wykonawcy kursu, dane Zamawiającego kurs, informację o współfinansowaniu kursu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, logotypy UE (EFS) i POKL, podpisy i pieczątki Wykonawcy, oraz w ramach zadania 3 - Kurs eksploatacji urządzeń energetycznych o napięciu do 1 kV powinien zakończyć się wydaniem świadectwa potwierdzającego uzyskanie uprawnień w zakresie eksploatacji urządzeń energetycznych o napięciu do 1 KV; przeprowadzenie wśród uczestników/czek zajęć oceny merytorycznej przebiegu kursu, na podstawie formularza ankiety oceniającej. zadanie 4 - Warsztat kompetencji zawodowych (dwudniowy, wyjazdowy, grupowy) - dla 18 osób, zadanie 5 - załącznik 1-1e: Warsztat kompetencji społeczno zawodowych - dla 14 osób: zorganizowanie i przeprowadzenie wszystkich zajęć warsztatów oraz pobytu w miejscach i formie dostosowanych do jego uczestniczek/uczestników zgodnie z załącznikami - odpowiednio 1d i 1e; przeprowadzenie zajęć w formie przekazania wiedzy teoretycznej oraz przeprowadzenie ćwiczeń i zadań praktycznych, testów w zakresie organizowanych warsztatów celem podniesienia atrakcyjności i efektywności prowadzonych zajęć; zapewnienie niezbędnych materiałów do przeprowadzenia zajęć i przekazanie materiałów szkoleniowych każdemu uczestnikowi/uczestniczce - zgodnie z załącznikiem odpowiednio 1d i 1e; wydanie certyfikatów ukończenia warsztatów zawierających minimum: imię, nazwisko, ilość godzin odbytych zajęć, tytuł, tematy zajęć i ich czasowy zakres trwania oraz informacje o współfinansowaniu zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, pieczęci i podpisów organizatora i wykładowców, pobyt całodobowy wszystkich - adresatów zadania - uczestników/czek i opiekunów wraz z noclegiem i wyżywieniem w miejscu wskazanym przez Wykonawcę, transport adresatów zadania, zgodnie ze wskazaniami SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcprlebork.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Prowadzenie Centrum Integracji Społecznej
Dodano: 2016-06-21 - prowadzenie Centrum Integracji Społecznej
Dodano: 2016-06-02 - ABC przedsiębiorczości
Dodano: 2016-05-24 - Krawiec - powrót do zawodu
Dodano: 2016-05-10 - Fryzjer - powrót do zawodu
Dodano: 2016-05-10 - zorganizowanie szkoleń dla osób bezrobotnych realizowanych w Projekcie Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych powyżej 30 roku życia z powiatu słupskiego i miasta Słupsk (II) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego na temat: Sprzedawca-magazynier z obsługą wózków jezdniowych, Pracownik magazynowy z obsługą wózków jezdniowych
Dodano: 2016-05-06 - zorganizowanie szkoleń dla osób bezrobotnych realizowanych w Projekcie Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych powyżej 30 roku życia z powiatu słupskiego i miasta Słupsk (II) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego na temat: Księgowość, Specjalista ds. kadr i płac z elementami obsługi biura oraz archiwizacji dokumentów
Dodano: 2016-05-06 - zorganizowanie szkolenia dla osób bezrobotnych na temat: Specjalista ds. kadr i płac z elementami obsługi biura oraz archiwizacji dokumentów, realizowanego w Projekcie Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie słupskim i mieście Słupsk (II) w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2016-05-06 - zorganizowanie szkoleń dla osób bezrobotnych na temat: Pracownik magazynowy z obsługą wózków jezdniowych, Operator obrabiarek sterowanych numerycznie, realizowanych w Projekcie Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie słupskim i mieście Słupsk (II) w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2016-05-06 - Kwalifikacja wstępna przyspieszona do C lub D
Dodano: 2016-04-15