Przetargi.pl
Przeprowadzenie kursów i praktyk w ramach pakietu wsparcia w roku 2013 dla uczestników projektu Mam zawód - mam pracę w regionie w ramach działania 9.2 PO KL - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego: Zadanie 1: Przeprowadzenie kursu pn.: Barman / kelner dla uczniów Zasadniczej Szkoły Zawodowej Zadanie 2: Przeprowadzenie praktyk dla uczniów Zespołu Szkół nr 1

Prezydent Miasta Piekary Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 41-940 Piekary Śląskie, ul. Bytomska 84
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3939337 , fax. (032) 287 22 69
  • Data zamieszczenia: 2013-05-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Piekary Śląskie
    ul. Bytomska 84 84
    41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie
    tel. 032 3939337, fax. (032) 287 22 69
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.piekary.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie kursów i praktyk w ramach pakietu wsparcia w roku 2013 dla uczestników projektu Mam zawód - mam pracę w regionie w ramach działania 9.2 PO KL - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego: Zadanie 1: Przeprowadzenie kursu pn.: Barman / kelner dla uczniów Zasadniczej Szkoły Zawodowej Zadanie 2: Przeprowadzenie praktyk dla uczniów Zespołu Szkół nr 1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie 1: Przeprowadzenie kursu barman / kelner Przewidywana liczba osób: 2 - 4 Zamawiający zastrzega sobie możliwość skierowania liczby osób mniejszej niż 4 do uczestnictwa w kursie, przy czym cena jednostkowa za każdego uczestnika nie ulegnie zmianie. Program kursu musi obejmować następujący zakres przedmiotowy w ilości 120 godzin lekcyjnych (pod pojęciem godziny lekcyjnej rozumie się 45 minut) dla każdego ucznia: Przestrzeganie zasad bhp, ppoż. w sali konsumenckiej i w bufecie; Wyposażenie i obsługa sprzętu kelnerskiego w części konsumenckiej i ekspedycyjnej; Przygotowanie poprzedzające obsługę; Przygotowanie sali konsumenckiej; Obsługiwanie w sali konsumenckiej; Noszenie zastawy; Serwowanie potraw; Przygotowanie potraw w obecności konsumenta; Serwowanie napojów bezalkoholowych zimnych i gorących; Organizacja przyjęć okolicznościowych; Obsługa gości hotelowych przez kelnera; Przygotowanie bufetu do pracy i do obsługi; Sporządzanie deserów lodowych i owocowych; Sporządzanie wybranych dań garmażeryjnych i barowych; Obsługa konsumenta przy bufecie; Komunikowanie się z klientami; Planowanie i rozliczanie bufetu; Zapewnienie jakości usług; Zagadnienia z zakresu zawodu sommeliera; Zagadnienia z zakresu zawodu baristy. Wykonawca w ramach oferowanej ceny zapewni każdemu uczestnikowi materiały dydaktyczne, zgodne z zakresem tematycznym kursu, które z chwilą przekazania uczestnikom staną się ich własnością oraz przygotuje i wyda uczestnikom, którzy ukończyli kurs zaświadczenie informujące o uczestnictwie w kursie. Zaświadczenie ma zawierać nazwę kursu, termin realizacji, wymiar godzin oraz program. Materiały dydaktyczne oraz zaświadczenie muszą być opatrzone informacją o współfinansowaniu kursu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007-2013 i uwagami Zamawiającego (logotypy Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki). W terminie do 10 dni kalendarzowych po podpisaniu umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy listę uczniów, którzy będą uczestniczyć w kursie, wzór dziennika kursu oraz wzór zaświadczenia o ukończeniu kursu. W terminie do 2 dni kalendarzowych od przekazania przez Zamawiającego dokumentów (tj. lista uczniów uczestniczących w kursie, proponowany termin rozpoczęcia kursu) Wykonawca przekaże Zamawiającemu do Biura Projektu harmonogram kursu. W terminie do 3 dni po zakończeniu ostatnich zajęć kursu Wykonawca przekaże Zamawiającemu dziennik kursu. Zadanie 2: Przeprowadzenie praktyk dla uczniów Zespołu Szkół nr 1 w Piekarach Śląskich W ramach zadania przewiduje się przeprowadzenie praktyk dla 25 uczniów Zespołu Szkół nr 1 z Piekar Śląskich w wymiarze 20 godzin (za godzinę uznaje się 60 minut) dla każdego ucznia, w terminie od 14 czerwca 2013 do 30 lipca 2013 roku, w godzinach pozalekcyjnych. Praktyki przewiduje się dla uczniów z branży: 1.informatycznej - 16 osób x 20 h (za godzinę uznaje się 60 minut); 2.ekonomicznej - 9 osób x 20 h (za godzinę uznaje się 60 minut). Zamawiający zastrzega sobie możliwość skierowania liczby osób mniejszej niż 25 do uczestnictwa w kursie, przy czym cena jednostkowa za każdego uczestnika nie ulegnie zmianie. Liczba godzin praktyk przypadająca na jedną osobę, wynosi 20 godzin. Praktyki powinny się odbywać jedynie w dni robocze poza godzinami lekcyjnymi uczniów. Ostateczny harmonogram praktyk powinien zostać przekazany 5 dni przed rozpoczęciem pierwszej praktyki do Biura Projektu i zaakceptowany przez Koordynatora Projektu oraz Kierownika Szkolenia Praktycznego Zespołu Szkół nr 1. W terminie do 10 dni kalendarzowych po podpisaniu umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy listę uczniów, którzy będą uczestniczyć w praktykach, wzór dziennika praktyk oraz wzór zaświadczenia o ukończeniu praktyk. W terminie do 2 dni kalendarzowych od przekazania przez Zamawiającego dokumentów (tj. lista uczniów uczestniczących praktykach, proponowany termin rozpoczęcia praktyk) Wykonawca przekaże Zamawiającemu do Biura Projektu harmonogram praktyk. W terminie do 3 dni po zakończeniu ostatnich zajęć praktyk Wykonawca przekaże Zamawiającemu dziennik praktyk. Praktyki muszą się odbywać według programu (dla każdej branży z osobna) przedstawionego przez Wykonawcę i zaakceptowanego przez Biuro Projektu oraz Kierownika Szkolenia Praktycznego Zespołu Szkół nr 1. Program praktyk nie może pokrywać się z programem praktyk szkolnych. Wykonawca musi prowadzić indywidualną kartę praktyk dla każdego z uczniów. Każdy uczeń powinien mieć opiekuna praktyk. Do zakresu obowiązków opiekuna będzie należało: systematyczne prowadzenie dokumentacji w postaci list obecności i dzienników praktyk, utrzymanie stałego kontaktu z uczestnikiem praktyki. Wykonawca przygotuje i dostarczy Zamawiającemu zaświadczenia potwierdzające odbycie praktyk, potwierdzone przez przedsiębiorstwo, w której odbywały się praktyki
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 802000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: -

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piekary.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach