Przetargi.pl
Przeprowadzenie konsultacji społecznych i kampanii informacyjnej, wykonanie Studium Wykonalności, Programu Funkcjonalno-Użytkowego oraz przygotowanie wniosku o dofinansowanie projektu pn. Rozwój sieci komunikacji tramwajowej w Toruniu w latach 2007-2013 realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego 2007 - 2013, Priorytet 1 Rozwój infrastruktury technicznej, Działanie 1.2. Infrastruktura transportu publicznego

Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Wały gen. Sikorskiego 8
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6118713 , fax. 056 6118622
  • Data zamieszczenia: 2009-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia
    ul. Wały gen. Sikorskiego 8 8
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6118713, fax. 056 6118622
    REGON: 00059690300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: um.torun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie konsultacji społecznych i kampanii informacyjnej, wykonanie Studium Wykonalności, Programu Funkcjonalno-Użytkowego oraz przygotowanie wniosku o dofinansowanie projektu pn. Rozwój sieci komunikacji tramwajowej w Toruniu w latach 2007-2013 realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego 2007 - 2013, Priorytet 1 Rozwój infrastruktury technicznej, Działanie 1.2. Infrastruktura transportu publicznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie konsultacji społecznych i kampanii informacyjnej, wykonanie Studium Wykonalności, Programu Funkcjonalno-Użytkowego oraz przygotowanie wniosku o dofinansowanie projektu pn. Rozwój sieci komunikacji tramwajowej w Toruniu w latach 2007-2013 realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego 2007 - 2013, Priorytet 1 Rozwój infrastruktury technicznej, Działanie 1.2. Infrastruktura transportu publicznego. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących zadań 1. Zadanie A - przeprowadzenie konsultacji społecznych i kampanii informacyjnej stanowiącej uzupełnienie konsultacji społecznych dla projektu pn. Rozwój sieci komunikacji tramwajowej w Toruniu w latach 2007-2013. 2. Zadanie B - opracowanie Studium Wykonalności dla projektu pn. Rozwój sieci komunikacji tramwajowej w Toruniu w latach 2007-2013. 3. Zadanie C - opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla zadania pn.: Zaprojektowanie i wybudowanie linii tramwajowej na osiedle Bielany (do UMK) od skrzyżowania ulic Bema/Sienkiewicza przez ulice Sienkiewicza, Gagarina, Szosę Okrężną do pętli tramwajowej Bielany realizowanego w ramach projektu pn. Rozwój sieci komunikacji tramwajowej w Toruniu w latach 2007-2013. 4. Zadanie D - przygotowanie kompletnego wniosku o dofinansowanie projektu pn. Rozwój sieci komunikacji tramwajowej w Toruniu w latach 2007-2013 realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego 2007 - 2013, Priorytet 1 Rozwój infrastruktury technicznej, Działanie 1.2. Infrastruktura transportu publicznego. Projekt jest zgodny z priorytetami Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013: Oś priorytetowa 1: Rozwój infrastruktury technicznej, Działanie 1.2 Infrastruktura transportu publicznego. Podstawą - materiałem wyjściowym do realizacji przedmiotu zamówienia jest Wstępne Studium Wykonalności wraz z analizą opcji i Programem funkcjonalno-użytkowym dla projektu pn. Rozwój sieci komunikacji tramwajowej w Toruniu w latach 2007-2013 wykonane przez firmę WYG International Sp. z o.o. w Warszawie, zwanym dalej WSW. Termin realizacji zamówienia: Zadanie A - do 10 września 2009 r. Zadanie B - do 30 września 2009 r. Zadanie C - do 30 września 2009 r. Zadanie D - do 15 października 2009 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712410009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy (indywidualnie lub w ramach konsorcjum), którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy oraz nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2007r. Nr 223, poz.1655 ze zm) tj.: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj; a) osoby, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca muszą być osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia gwarantującego właściwą jakość prac projektowych, w tym: -muszą posiadać uprawnienia: do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. do projektowania i sprawdzania projektów bez ograniczeń w specjalności drogowej i instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (po jednej osobie), wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. Nr 83, poz. 578) lub inne odpowiednie, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego, - posiadają wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu studium wykonalności oraz wykształcenie wyższe ekonomiczno - finansowe i co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie przygotowywania części ekonomiczno -finansowej dla studiów wykonalności, w szczególności z zakresu infrastruktury transportu publicznego i/lub drogowego (1 osoba); - posiadają wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu ocen oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko tj. wykonali co najmniej 2 oceny ww. zakresie (1 osoba). b) wykonawca zrealizował w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. oceny oddziaływania na środowiska wraz z konsultacjami społecznymi, studium wykonalności dotyczącego transportu zbiorowego lub drogowego oraz programu funkcjonalno - użytkowego. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj; posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń przedłożonych przez wykonawcę wraz z ofertą, zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresem wykonywanych przez nich czynności wraz z dokumentami potwierdzającymi wymagane lata pracy. 3. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia (dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień i aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego - nr uprawnień). 4. Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 5. Dokumenty potwierdzające, że prace wskazane w tym wykazie (co najmniej 2), zostały wykonane należycie. 6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w pkt. 2 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 7. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100.000 złOświadczenia: oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1, 2 prawa zamówień publicznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.torun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach