Przetargi.pl
Przeprowadzenie konsultacji społecznych i kampanii informacyjnej dot. projektu Zintegrowany system gospodarki odpadami dla aglomeracji białostockiej

Miasto Białystok ogłasza przetarg

  • Adres: 15-950 Białystok, ul. Słonimska 1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 869 60 02 , fax. 085 869 62 65
  • Data zamieszczenia: 2009-04-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Białystok
    ul. Słonimska 1 1
    15-950 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 869 60 02, fax. 085 869 62 65
    REGON: 00051500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie konsultacji społecznych i kampanii informacyjnej dot. projektu Zintegrowany system gospodarki odpadami dla aglomeracji białostockiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Przeprowadzenie konsultacji społecznych i kampanii informacyjnej dot. projektu Zintegrowany system gospodarki odpadami dla aglomeracji białostockiej. W ramach powyższego zamówienia, Wykonawca ma obowiązek wykonać: 1
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3.000 zł (słownie: trzy tysiące złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału Wykonawców w postępowaniu oraz opis dokonania oceny spełnienia tych warunków. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje : - minimum jednym specjalistą ds. gospodarki odpadami - posiadającym wykształcenie wyższe techniczne, co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w sektorze gospodarki odpadami, w tym doświadczenie w zakresie przygotowywania i realizacji projektu dot. zakładu termicznego przekształcania odpadów o wydajności min. 100.000 Mg/rok (na potrzeby wykonania zadań o numerze: 8, 10, 11, 14, 15, 19, 20, 21 wymienionych w Szczegółowym zakresie zadań w rozdz. XIV pkt3, 3) SIWZ); - minimum jednym specjalistą ds. kontaktów społecznych - posiadającym wykształcenie wyższe, co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie komunikacji społecznej, który brał udział w przeprowadzeniu konsultacji społecznych dla co najmniej jednego projektu z dziedziny ochrony środowiska dla którego sporządzany był raport oddziaływania na środowisko dla którego sporządzany był raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, zgodnie z § 2 Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2004 r. w sprawie określenia rodzajów przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko oraz szczególnych uwarunkowań związanych z kwalifikowaniem przedsięwzięcia do sporządzenia raportu o oddziaływaniu na środowisko /Dz.U.04.257.2573 z późn. zm./; - minimum jednym specjalistą ds. promocji i reklamy - posiadającym znajomość środków komunikacji marketingowej, co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie reklamy, który brał udział w przygotowaniu i realizacji kampanii reklamowo-informacyjnej w zakresie inwestycji związanych z ochroną środowiska. Dopuszcza się dysponowanie minimum dwiema osobami posiadającymi łącznie w/w specjalizacje i 3-letnie doświadczenie w w/w zakresie. b) Zamawiający uzna, że wykonawca posiada niezbędne doświadczenie, jeżeli wykonawca wykaże, że należycie zrealizował, w ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - minimum 1 usługę polegającą na przygotowaniu i przeprowadzeniu kampanii konsultacyjno-informacyjnej dla inwestycji z zakresu ochrony środowiska o wartości minimum 50 mln złotych,; - minimum 1 usługę polegającą na przygotowaniu i przeprowadzeniu kampanii konsultacyjno-informacyjnej dotyczącej inwestycji z zakresu gospodarki odpadami. Dopuszcza się wykonanie w/w usług w jednym zadaniu. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia- posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 100 tys. zł, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ: a) o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1,2,3 Ustawy - w przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną; b) o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 Ustawy - w przypadku składania oferty wspólnej w.w. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ, 4) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób niezbędnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 3, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, zgodnie z załącznikiem nr 3a. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy przedkładają jeden wspólny wykaz osób i podmiotów wraz z pisemnym zobowiązaniem do udostępnienia listy osób i zdolnych do wykonania zamówienia. 5) Wykaz usług, o których mowa w Rozdziale V pkt 1 ppkt 1) b) SIWZ, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości inwestycji z zakresu ochrony środowiska, dat wykonania i odbiorców według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie np. referencje. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy przedkładają jeden wspólny ww. wykaz. 3. Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) Ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 SIWZ oraz koncepcję działań konsultacyjno-informacyjnych. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 2) Odpowiednie pełnomocnictwa. Tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 SIWZ). 3) Oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców). W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 4. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy zawierające błędy lub złożyli wadliwe pełnomocnictwa do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 5. W przypadku załączenia do oferty innych dokumentów niż wymagane przez zamawiającego (np. materiałów reklamowych i informacyjnych) zaleca się, aby stanowiły one odrębną część, nie złączoną z ofertą w sposób trwały. Dokumenty takie nie będą podlegały ocenie przez zamawiającego. Wykonawcy zagraniczni 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w rozdziale V pkt 2 ppkt 2) SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Dokumenty, o których mowa w pkt 1, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa, w pkt 1 powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt 2 stosuje się odpowiednio.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ocena koncepcji działań konsultacyjno-informacyjnych
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialystok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną