Przetargi.pl
Przeprowadzenie Konkursu Polski Produkt Przyszłości wraz z organizacją Gali wręczenia nagród

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości ogłasza przetarg

  • Adres: 00-834 Warszawa, Pańska 81/83
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. (022) 432 80 80 , fax. (022) 432 86 20
  • Data zamieszczenia: 2010-01-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
    Pańska 81/83 81/83
    00-834 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. (022) 432 80 80, fax. (022) 432 86 20
    REGON: 01718109500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.parp.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie Konkursu Polski Produkt Przyszłości wraz z organizacją Gali wręczenia nagród
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Organizacja Konkursu Polski Produkt Przyszłości wraz z organizacją Gali wręczenia nagród wymaga realizacji szeregu działań, zarówno o charakterze merytorycznym, jak i technicznym. Dotychczasowe edycje tego przedsięwzięcia przebiegały według następującego ogólnego schematu: 1. Pozyskanie patronatu Ministra Gospodarki i patronatu medialnego; 2. Ogłoszenie Konkursu, nabór wniosków konkursowych; 3. Działania promujące Konkurs (ogłoszenia prasowe, radio, Internet, spotkania z potencjalnymi uczestnikami Konkursu podczas różnego rodzaju konferencji i seminariów, itp.); 4. Powołanie Komisji Oceny Wstępnej (KOW) projektów i Kapituły Konkursu; 5. Ocena wstępna zgłoszonych projektów dokonywana przez KOW, której członkami są przewodniczący Komisji (nadzorujący prace Komisji) i eksperci (oceniający projekty) wywodzący się z PARP i powołani z instytucji działających na rzecz rozwoju innowacji i transferu technologii; każdy zgłoszony projekt oceniany jest przez przynajmniej trzech ekspertów, sporządzany jest protokół dla Kapituły Konkursu; 6. Przygotowanie pierwszego posiedzenia Kapituły, w tym powielenie i wysyłka skróconych wniosków konkursowych do członków Kapituły; 7. Pierwsze posiedzenie Kapituły, podczas którego dokonywany jest wybór projektów (spośród wszystkich zgłoszonych do Konkursu, spełniających wymogi formalne) do oceny zasadniczej (w oparciu m.in. o wyniki oceny wstępnej), co jest równoznaczne z dopuszczeniem wybranych projektów do Nagrody Polski Produkt Przyszłości; 8. Ocena zasadnicza wyselekcjonowanych projektów przeprowadzana jest przez powołanych ekspertów zewnętrznych (muszą posiadać najlepszą wiedzę z branż, z których wywodzą się projekty skierowane do oceny); 9. Przygotowania drugiego posiedzenia Kapituły, w tym powielenie i wysyłka formularzy z ocenami ekspertów do członków Kapituły; 10. Drugie posiedzenie Kapituły, podczas którego podejmowane są ostateczne decyzje co do wyboru najlepszych projektów w danej edycji Konkursu; od 2008 roku Kapituła nominuje również projekty (spośród laureatów Konkursu PPP) do Nagrody Specjalnej (eCO2innowacja), ufundowanej przez Ministra Gospodarki; 11. Od momentu wskazania laureatów przez Kapitułę, następuje intensyfikacja działań związanych z organizacją gali (m.in. wysyłka zaproszeń, ustalenie programu i scenariusza uroczystości, przygotowanie katalogu, materiału promocyjnego do prasy itp.). Działania dotyczące organizacji gali prowadzone są równolegle z procesem naboru i oceny projektów w Konkursie (m.in. wybór sali, oprawy artystycznej, aktualizacja bazy adresowej gości itp.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 744000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadają wiedzę i doświadczenie tj.; a) wykonali, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi polegające na zorganizowaniu co najmniej jednej imprezy, odpowiadającej swoim rodzajem imprezie będącej przedmiotem zamówienia, o następujących parametrach: - minimalna liczba uczestników każdej imprezy - 200 osób; - miejsce w którym odbyła się impreza - obiekt zamknięty, np. hotel, teatr, centrum konferencyjne; - czas trwania imprezy minimum 5 godzin zegarowych od momentu rozpoczęcia rejestracji uczestników do momentu oficjalnego zakończenia; - obejmowała swoim zakresem organizację części artystycznej; b) wykonali usługi polegające na ocenie innowacyjności łącznie minimum 10 wyrobów lub technologii (łącznie bez względu na liczbę zawartych umów) na rzecz podmiotów zewnętrznych 3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: dysponują lub co najmniej 3 osobami, które będą realizować zamówienie: - kierownikiem projektu - osoba, która w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert odpowiadała za realizację co najmniej 2 projektów o charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia, o budżecie minimum 100 tys. złotych brutto oraz kierowała zespołem nie mniejszym niż 10 osób (każdy projekt oddzielnie); - producentem imprez- osoba, która w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert była odpowiedzialna za organizację co najmniej 2 imprez o charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia, w których brało udział minimum 200 osób (w każdej imprezie oddzielnie), program każdej imprezy obejmował część artystyczną a budżet każdej imprezy wynosił minimum 75 tys. złotych brutto; - koordynatorem procesu oceny - osoba, posiadająca tytuł naukowy doktora lub wyższy, która w ciągu ostatnich 12 miesięcy przed upływem terminu składania ofert zarządzała przez okres nie krótszy niż 6 miesięcy jednostką naukową w rozumieniu Ustawy o zasadach finansowania nauki (Dziennik Ustaw z 2004 r. Nr 238 poz. 2390 z późn. zm.) lub jej wydzieloną komórką organizacyjną np. wydział, zespół, departament, sekcja itp.; 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki określone w ust. 1 pkt 1) - 4) muszą zostać spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w formule spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, wykonawca ma obowiązek złożyć następujące dokumenty: 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z nich 2) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 uPzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 uPzp. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z nich; 3) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten mogą złożyć łącznie; 4) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usług, , z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, sporządzony według wzoru, który stanowi załącznik nr 3 do SIWZ, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie - potwierdzający spełnianie warunku, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 lit a) i b). Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa przynajmniej jeden z nich. 5) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi osobami, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 6) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 2) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 7) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8) Dokumenty, o których mowa w ust. 6 i 7, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 10) Wymagane dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby, uprawnione od reprezentowania Wykonawcy z wyjątkiem oświadczenia o którym mowa w pkt 3, które powinno być przedstawione w oryginale. 11) Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana metoda spełnia - nie spełnia na podstawie informacji przedstawionych w dokumentach.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.parp.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach