Gmina Ogrodzieniec ogłasza przetarg
- Adres: 42-440 Ogrodzieniec, Plac Wolności 25
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 6709700 , fax. 0-32 6709721
- Data zamieszczenia: 2013-04-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Ogrodzieniec
Plac Wolności 25 25
42-440 Ogrodzieniec, woj. śląskie
tel. 032 6709700, fax. 0-32 6709721
REGON: 00052903100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ogrodzieniec.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie kompleksowej kampanii promocyjnej oferty inwestycyjnej Gminy Ogrodzieniec wraz z zakupem niezbędnych materiałów promocyjnych w ramach projektu pn.: Gmina Ogrodzieniec - jurajska kraina nieograniczonych możliwości. Promocja terenów inwestycyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kompleksowej kampanii promocyjnej oferty inwestycyjnej Gminy Ogrodzieniec wraz z zakupem niezbędnych materiałów promocyjnych. Zamówienie obejmuje realizację trzech komponentów: Komponent A obejmuje organizację wyjazdu na targi INVESTFIELD 2013 w Poznaniu. W ramach realizacji tego komponentu Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia organizacji następujących elementów: 1)zakupu powierzchni wystawienniczej min. 20m2 dla stoiska w hali targowej przy głównej alei wystawców oraz ustawienia telebimu mobilnego na terenie targów, 2)zabudowy stoiska targowego na potrzeby imprezy targowej i demontażu zabudowy po zakończeniu targów, 3)zorganizowania podróży i pobytu 3 osób związanych bezpośrednio z obsługą stoiska gminy, przez 4 pełne doby w tym: a) wyżywienie, b) transport, c) nocleg. 4)dowozu telebimu mobilnego na trasie Ogrodzieniec-Poznań, Poznań-Ogrodzieniec. 5) zapewnienie usługi marketingu bezpośredniego poprzez rozesłanie zaproszeń do co najmniej 100 potencjalnych inwestorów i potwierdzenie co najmniej 10 spotkań na stoisku firmowym Gminy Ogrodzieniec podczas targów INVESTFIELD w Poznaniu (edycja 2013). Komponent B obejmuje: projekt, przygotowanie graficzne, wykonanie i dostawę materiałów i gadżetów promocyjnych, takich jak: Materiały promocyjne: 1)roll-up - w ilości 2 szt., 2)folder promocyjno-inwestycyjny - w ilości 5000 szt., 3)ulotki terenów inwestycyjnych - w ilości 6000 szt., 4)teczki ofertowe - w ilości 5000 szt., 5)wizytówki - w ilości 4000 szt., 6)mapy - w ilości 4000 szt., Gadżety promocyjne: 1)pendrive z nagranym filmem promocyjnym - w ilości 500szt., 2)koszulki (t-shirt) - w ilości 300 szt., 3)reklamówki - w ilości 200 szt., 4)torby ekologiczne - w ilości 200 szt., 5)upominki z kryształu - 200 szt., 6)cukierki z serii zasmakuj tradycji - skorzystaj z możliwości - w ilości 20 kg, 7)breloki - w ilości 600 szt., 8)długopisy - w ilości 1000 szt. Komponent C obejmuje: organizację i przeprowadzenie ogólnopolskiej kampanii promocyjnej terenów inwestycyjnych Gminy Ogrodzieniec wraz z materiałami promocyjnymi za pomocą niżej wskazanych instrumentów reklamy i promocji: 1)przygotowanie i produkcję filmu promocyjnego - czas min. 7 minut. 2)wykonanie wirtualnego spaceru prezentującego potencjał gminy i jej tereny inwestycyjne wraz z utworzeniem podstrony internetowej (na bazie głównej strony internetowej UMiG Ogrodzieniec), w 3 wersjach językowych: angielski, niemiecki, włoski. 3)wykonanie zdjęć gminy i terenów inwestycyjnych, które umieszczone zostaną w/na materiałach promocyjnych i gadżetach, 4)bilboardy mobilne - w ilości 2 szt. 5)wykonanie wraz z montażem bilboardów w ilości 10 szt. na wynajętych powierzchniach reklamowych w okolicach głównych szlaków komunikacyjnych w Polsce, 6)standy CB umieszczone w centrach biznesu w ilości 20 szt., 7)organizacja 3 konferencji z udziałem przedstawicieli świata biznesu, 8)zakup i dostawa 1 szt. mobilnego telebimu promocyjnego, 9)reklama w prasie poprzez 5 artykułów promujących tereny inwestycyjne Gminy Ogrodzieniec, 10) reklama radiowa poprzez emisję 26 spotów reklamowych. Promowana oferta inwestycyjna obejmuje 2 tereny zlokalizowane w granicach Miasta Ogrodzieniec: oferta 1 - teren o łącznej powierzchni 13,4879 ha (6 działek), oferta 2 - teren o łącznej powierzchni 11,3890 ha (4 działki). Przeprowadzenie targów w momencie przygotowywania niniejszej specyfikacji planowane jest przez organizatorów w terminie 7-9 października 2013 r. Planowana data uczestnictwa w targach może ulec modyfikacji w przypadku zmiany planowanego terminu imprezy przez jej organizatora - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793422005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10.000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ogrodzieniec.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Promocja miasta Częstochowy poprzez sport - promocja poprzez piłkę nożną
Dodano: 2016-03-18 - Promocja miasta poprzez sport - żużel: Promocja Częstochowy poprzez żużlową drużynę ligową, biorącą udział w rozgrywkach Polskiej Ligi Żużlowej, organizowanych przez Polski Związek Motorowy oraz podczas innych ogólnopolskich i międzynarodowych zawodów żużlowych
Dodano: 2016-03-14 - Organizacja i promocja plenerowej imprezy masowej dla minimum 5000 osób, o charakterze artystyczno-edukacyjnym, w dniu 8 maja 2016 r. w Parku Śląskim w Chorzowie jako wydarzenie inaugurujące Dni Otwarte Funduszy Europejskich w regionie
Dodano: 2016-02-18 - Promocja miasta poprzez sport: Promocja Częstochowy poprzez zespół ekstraklasy piłki siatkowej mężczyzn, biorący udział w rozgrywkach organizowanych przez Profesjonalną Ligę Piłki Siatkowej SA oraz podczas organizacji lub/i udziału w zawodach międzynarodowych i ogólnopolskich.
Dodano: 2016-02-09 - Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych dla projektów dofinansowanych z funduszy zewnętrznych
Dodano: 2015-11-20 - Zaplanowanie i przeprowadzenie działań promocyjnych w związku z realizacją konkursu kulinarnego CHORZOWSKIE SMAKI 2015 określone jako zaprojektowanie, przygotowanie, wykonanie i zarządzanie przebiegiem kampanii w ścisłej współpracy z Zamawiającym
Dodano: 2015-08-27 - Usługa w zakresie promocji polegająca na przygotowaniu i przeprowadzeniu konkursu pn. Różni, ale Równi!
Dodano: 2015-06-25 - Realizacja zadania pn.: Promocja miasta poprzez sport - promocja poprzez piłkę nożną: Promocja Częstochowy poprzez zespół piłki nożnej, biorący udział w rozgrywkach organizowanych przez Polski Związek Piłki Nożnej, w których udział bierze minimum 15 drużyn w jednej grupie oraz innych zawodach ogólnopolskich z udziałem ww. drużyny
Dodano: 2015-04-13 - Działania informujące i promujące Projekt pn. Zmiana systemu napowietrzania reaktorów biologicznych eksploatowanych na oczyszczalni ścieków Centralna w Bytomiu
Dodano: 2015-04-01 - Realizacja zadania pn.: Promocja miasta poprzez sport: Promocja Częstochowy poprzez zespół ekstraklasy piłki siatkowej mężczyzn, biorący udział w rozgrywkach organizowanych przez Profesjonalną Ligę Piłki Siatkowej SA
Dodano: 2015-03-09