Przetargi.pl
Przeprowadzenie kampanii wizerunkowej "Poland. More than you expected"

Polska Organizacja Turystyczna ogłasza przetarg

  • Adres: 00-613 Warszawa, Chałubińskiego 8
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 536 70 70
  • Data zamieszczenia: 2022-08-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Polska Organizacja Turystyczna
    Chałubińskiego 8
    00-613 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 536 70 70
    REGON: 016213775
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pot.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie kampanii wizerunkowej "Poland. More than you expected"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kampanii wizerunkowej „Poland. More than you expected”. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79342200-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w sposób należyty wykonał lub wykonuje, niżej wymienione usługi związane z przeprowadzeniem kampanii reklamowych w Internecie oraz realizacji filmów i zdjęć wizerunkowych w ramach jednej lub osobnych umów:1) co najmniej jedną kampanię o budżecie powyżej 300 000,00 PLN brutto na rynku/rynkach zagranicznych;2) co najmniej jedną kampanię związaną z promocja turystyczną miasta, regionu lub kraju na rynku/rynkach zagranicznych o budżecie minimum 100 000,00 PLN brutto;3) zrealizował co najmniej 3 spoty reklamowe o łącznym budżecie minimum 200 000,00 PLN brutto każdy.W przypadku, gdy jakakolwiek wartość dotycząca powyższych warunków wyrażona będzie w walucie obcej, zamawiający przeliczy tą wartość w oparciu o średni kurs walut Narodowego Banku Polskiego dla danej waluty z dnia, w którym nastąpi wszczęcie przedmiotowego postępowania. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, zamawiający przyjmie średni kurs z ostatniego dnia przed dniem jego wszczęcia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-09-12

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach