Narodowy Instytut Fryderyka Chopina ogłasza przetarg
- Adres: 00-355 Warszawa, ul. Tamka 43
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2022-10-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Narodowy Instytut Fryderyka Chopina
ul. Tamka 43
00-355 Warszawa, woj. mazowieckie
REGON: 017307171 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiającyZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie kampanii reklamowej promującej projekt: Ustawa o Artystach Zawodowych na nośnikach zewnętrznych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przeprowadzenie kampanii reklamowej promującej projekt: Ustawa o Artystach Zawodowych na ekranach LCD o powierzchni od 19” do 26m2 na dworcach PKP;Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w Załączniku nr 2a do SWZ, a zakres i sposób jego realizacji we wzorze umowy – Załącznik nr 3a do SWZ.Przeprowadzenie kampanii reklamowej promującej projekt: Ustawa o Artystach Zawodowych na ekranach LCD w komunikacji miejskiej;Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w Załączniku nr 2b do SWZ, a zakres i sposób jego realizacji we wzorze umowy – Załącznik nr 3b do SWZ.Przeprowadzenie kampanii reklamowej promującej projekt: Ustawa o Artystach Zawodowych na telebimach, ekranach typu LED o powierzchni 5 m2 – 60 m2;Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w Załączniku nr 2c do SWZ, a zakres i sposób jego realizacji we wzorze umowy – Załącznik nr 3c do SWZ.Przeprowadzenie kampanii reklamowej promującej projekt Ustawa o Artystach Zawodowych na podświetlanych wiatach przystankowych;Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w Załączniku nr 2d do SWZ, a zakres i sposób jego realizacji we wzorze umowy – Załącznik nr 3d do SWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Realizacja kampanii promocyjnej Województwa Mazowieckiego „Odpocznij na Mazowszu” poprzez ekspozycję grafik kampanii „Odpocznij na Mazowszu” .
Dodano: 2024-04-24 - Udostępnienie pakietu 3 minut czasu emisyjnego na ekranach LCD w pojazdach Tramwajów Warszawskich
Dodano: 2024-03-07 - Udostępnienie pakietu 3 minut czasu emisyjnego na ekranach LCD w pojazdach Tramwajów Warszawskich
Dodano: 2024-02-21 - Kampania video, której przedmiotem są działania promujące obiekty z Listy Światowego Dziedzictwa UNESCO oraz z listy Pomników Historii
Dodano: 2023-12-21 - Opracowanie media kit wraz z przeprowadzeniem działań marketingowych mających na celu promocje turystyki kulinarnej w kontekście rekomendacji Michelin Guide.
Dodano: 2023-12-19 - Przeprowadzenie kampanii wizerunkowej we współpracy z narodowym przewoźnikiem promującej Polskę jako destynację atrakcyjną turystycznie na rynku zagranicznym.
Dodano: 2023-12-19 - „Realizacja działań reklamowych w podziale na 2 części.”
Dodano: 2023-12-13 - Umieszczanie plakatów w gablotach reklamowych w wiatach przystankowych na terenie m.st. Warszawy w ramach realizacji kampanii reklamowych
Dodano: 2023-12-01 - Przeprowadzenie działań aktywizujących seniorów w obszarze turystyki społeczno-senioralnej
Dodano: 2023-10-19 - „Opracowanie i przeprowadzenie kampanii społecznej zwracającej uwagę na osoby z niepełnosprawnościami..."
Dodano: 2023-10-04