Instytut Książki ogłasza przetarg
- Adres: 31-011 Kraków, ul. Szczepańska 1
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 4337040 , fax. 012 4293829
- Data zamieszczenia: 2014-03-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Książki
ul. Szczepańska 1 1
31-011 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 4337040, fax. 012 4293829
REGON: 35677580500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.instytutksiazki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa instytucja kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie kampanii reklamowej projektu ORT: Wiersze z Islandii/Wiersze z Polski na nośnikach reklamy zewnętrznej (Warszawa) w ramach projektu ORT: Wiersze z Islandii/Wiersze z Polski, finansowanego z funduszy EOG, pochodzących z Islandii, Liechtensteinu i Norwegii, oraz środków krajowych - reklama na billboardach z prawem opcji - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kampanii reklamowej projektu ORT: Wiersze z Islandii/Wiersze z Polski na nośnikach reklamy zewnętrznej (Warszawa) w ramach projektu ORT: Wiersze z Islandii/Wiersze z Polski, finansowanego z funduszy Europejskiego Obszaru Gospodarczego, pochodzących z Islandii, Liechtensteinu i Norwegii, oraz środków krajowych - reklama na billboardach - z prawem opcji Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności następujące elementy: a) billboard: powierzchnia 18 m2, wymiary 6x3 m, tolerancja -5%, powierzchni oraz wymiarów, ustawienie prostopadle do drogi, lokalizacja w centrum miasta, jak i przy głównych arteriach komunikacyjnych, oświetlenie typu frontlight, b) plakat: druk na papierze bbs (blue back side), o gramaturze min 115 gram, 3 różne wzory plakatów, przeklejka 6 z 10 brytów plakatu po 1 tygodniu kampanii, c) liczba billboardów: minimum 10 a maksimum 50 sztuk (Warszawa) - 40 sztuk jest objętych prawem opcji. Po zakończeniu akcji reklamowej Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia raportów z montażu reklam na poszczególnych nośnikach wraz z podaniem lokalizacji nośników oraz ze wskazaniem szacunkowej liczby odbiorców kampanii oraz dokumentację fotograficzną plakatów na billboardach. Prawem opcji objętych jest do 40 sztuk billboardów. Oznacza to, że Zamawiający na pewno powierzy do wykonania ekspozycję 10 sztuk billboardów, zaś ekspozycja na pozostałych billboardach (od 1 do 40 sztuk) zostanie zrealizowana w zależności od potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego. Zamawiający powiadomi Wykonawcę o zamiarze skorzystania z prawa opcji nie później niż do dnia podpisania umowy. Zasady dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak, te, które obowiązują przy realizacji podstawowego przedmiotu zamówienia. Ceny jednostkowe podczas realizacji opcji będą takie same jak ceny jednostkowe podstawowego przedmiotu zamówienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793410006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga składania wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.instytutksiazki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przygotowanie i produkcja filmu oraz spotu promocyjno-informacyjnego dotyczących projektu Przebudowa Pawilonu Nr 4 Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w Krakowie oraz wdrożenie programu edukacyjnego w zakresie opieki długoterminowej
Dodano: 2016-07-27 - Realizacja kampanii reklamowej na nośnikach zewnętrznych typu billboard oraz citylight w związku z promocją Województwa Małopolskiego podczas Światowych Dni Młodzieży Kraków 2016.
Dodano: 2016-04-12 - Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjno - informacyjnej projektu Przebudowa Pawilonu Nr 4 Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w Krakowie oraz wdrożenie programu edukacyjnego w zakresie opieki długoterminowej
Dodano: 2015-07-27 - Usługi ekspozycji reklamy zewnętrznej na potrzeby promocji wydarzeń organizowanych przez Krakowskie Biuro Festiwalowe w 2015 roku na nośnikach typu citylight od 1 października 2015 roku
Dodano: 2015-07-15 - Usługi ekspozycji reklamy zewnętrznej na potrzeby promocji wydarzeń organizowanych przez Krakowskie Biuro Festiwalowe w 2015 roku na nośnikach typu citylight Część 1 zamówienia Ekspozycja od 1 października 2015 roku Część 2 zamówienia Ekspozycja od 16 września 2015 roku
Dodano: 2015-06-23 - Usługi ekspozycji reklamy zewnętrznej na potrzeby promocji wydarzeń organizowanych przez Krakowskie Biuro Festiwalowe w 2015 roku Część 1 zamówienia Ekspozycja plakatów typu citylight Część 2 zamówienia Ekspozycja plakatów typu billboard
Dodano: 2015-06-09 - Przeprowadzenie kampanii reklamowej na nośnikach reklamy zewnętrznej typu CLP (Citylight- 1,2 x 1,8 m) w Krakowie i Warszawie
Dodano: 2015-04-20 - Świadczenie usług akwizytorskich na rzecz Oddziału Terenowego Telewizji Polskiej S.A. w Krakowie oraz pozyskiwania sponsorów do audycji telewizyjnych
Dodano: 2015-03-13 - Usługi ekspozycji reklamy zewnętrznej na potrzeby promocji wydarzeń organizowanych przez Krakowskie Biuro Festiwalowe w 2015 roku Część 1 zamówienia Ekspozycja plakatów typu citylight do dnia 30 września 2015 roku Część 2 zamówienia Ekspozycja plakatów typu citylight do dnia 31 października 2015 roku Część 3 zamówienia Ekspozycja plakatów typu billboard
Dodano: 2015-01-14 - Usługi ekspozycji reklamy zewnętrznej na potrzeby promocji 7. Międzynarodowego Festiwalu Teatralnego Boska Komedia Część 1 Usługi ekspozycji reklamy na nośnikach typu citylight Część 2 Usługi ekspozycji reklamy na nośnikach typu billboard
Dodano: 2014-09-11