Przetargi.pl
Przeprowadzenie kampanii reklamowej projektu ORT: Wiersze z Islandii/Wiersze z Polski na nośnikach reklamy zewnętrznej (Warszawa) w ramach projektu ORT: Wiersze z Islandii/Wiersze z Polski, finansowanego z funduszy EOG, pochodzących z Islandii, Liechtensteinu i Norwegii, oraz środków krajowych - reklama na billboardach z prawem opcji

Instytut Książki ogłasza przetarg

  • Adres: 31-011 Kraków, ul. Szczepańska 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 4337040 , fax. 012 4293829
  • Data zamieszczenia: 2014-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Książki
    ul. Szczepańska 1 1
    31-011 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 4337040, fax. 012 4293829
    REGON: 35677580500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.instytutksiazki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie kampanii reklamowej projektu ORT: Wiersze z Islandii/Wiersze z Polski na nośnikach reklamy zewnętrznej (Warszawa) w ramach projektu ORT: Wiersze z Islandii/Wiersze z Polski, finansowanego z funduszy EOG, pochodzących z Islandii, Liechtensteinu i Norwegii, oraz środków krajowych - reklama na billboardach z prawem opcji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kampanii reklamowej projektu ORT: Wiersze z Islandii/Wiersze z Polski na nośnikach reklamy zewnętrznej (Warszawa) w ramach projektu ORT: Wiersze z Islandii/Wiersze z Polski, finansowanego z funduszy Europejskiego Obszaru Gospodarczego, pochodzących z Islandii, Liechtensteinu i Norwegii, oraz środków krajowych - reklama na billboardach - z prawem opcji Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności następujące elementy: a) billboard: powierzchnia 18 m2, wymiary 6x3 m, tolerancja -5%, powierzchni oraz wymiarów, ustawienie prostopadle do drogi, lokalizacja w centrum miasta, jak i przy głównych arteriach komunikacyjnych, oświetlenie typu frontlight, b) plakat: druk na papierze bbs (blue back side), o gramaturze min 115 gram, 3 różne wzory plakatów, przeklejka 6 z 10 brytów plakatu po 1 tygodniu kampanii, c) liczba billboardów: minimum 10 a maksimum 50 sztuk (Warszawa) - 40 sztuk jest objętych prawem opcji. Po zakończeniu akcji reklamowej Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia raportów z montażu reklam na poszczególnych nośnikach wraz z podaniem lokalizacji nośników oraz ze wskazaniem szacunkowej liczby odbiorców kampanii oraz dokumentację fotograficzną plakatów na billboardach. Prawem opcji objętych jest do 40 sztuk billboardów. Oznacza to, że Zamawiający na pewno powierzy do wykonania ekspozycję 10 sztuk billboardów, zaś ekspozycja na pozostałych billboardach (od 1 do 40 sztuk) zostanie zrealizowana w zależności od potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego. Zamawiający powiadomi Wykonawcę o zamiarze skorzystania z prawa opcji nie później niż do dnia podpisania umowy. Zasady dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak, te, które obowiązują przy realizacji podstawowego przedmiotu zamówienia. Ceny jednostkowe podczas realizacji opcji będą takie same jak ceny jednostkowe podstawowego przedmiotu zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793410006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga składania wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.instytutksiazki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach