Przetargi.pl
Przeprowadzenie kampanii reklamowej projektu ORT: Wiersze z Islandii/Wiersze z Polski na nośnikach reklamy zewnętrznej (Warszawa) w ramach projektu ORT: Wiersze z Islandii/Wiersze z Polski, finansowanego z funduszy EOG, pochodzących z Islandii, Liechtensteinu i Norwegii, oraz środków krajowych - reklama na billboardach

Instytut Książki ogłasza przetarg

  • Adres: 31-011 Kraków, ul. Szczepańska 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 4337040 , fax. 012 4293829
  • Data zamieszczenia: 2014-03-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Książki
    ul. Szczepańska 1 1
    31-011 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 4337040, fax. 012 4293829
    REGON: 35677580500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.instytutksiazki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie kampanii reklamowej projektu ORT: Wiersze z Islandii/Wiersze z Polski na nośnikach reklamy zewnętrznej (Warszawa) w ramach projektu ORT: Wiersze z Islandii/Wiersze z Polski, finansowanego z funduszy EOG, pochodzących z Islandii, Liechtensteinu i Norwegii, oraz środków krajowych - reklama na billboardach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kampanii reklamowej projektu ORT: Wiersze z Islandii/Wiersze z Polski na nośnikach reklamy zewnętrznej (Warszawa) w ramach projektu ORT: Wiersze z Islandii/Wiersze z Polski, finansowanego z funduszy Europejskiego Obszaru Gospodarczego, pochodzących z Islandii, Liechtensteinu i Norwegii, oraz środków krajowych - reklama na billboardach Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności następujące elementy: a) billboard: powierzchnia 18 m2, wymiary 6x3 m, tolerancja -5%, powierzchni oraz wymiarów, ustawienie prostopadle do drogi, lokalizacja w centrum miasta, jak i przy głównych arteriach komunikacyjnych, oświetlenie typu frontlight, b) plakat: druk na papierze bbs (blue back side), o gramaturze min 115 gram, 3 różne wzory plakatów, przeklejka 6 z 10 brytów plakatu po 1 tygodniu kampanii, c) liczba billboardów: 50 sztuk (Warszawa). Po zakończeniu akcji reklamowej Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia raportów z montażu reklam na poszczególnych nośnikach wraz z podaniem lokalizacji nośników oraz ze wskazaniem szacunkowej liczby odbiorców kampanii oraz dokumentację fotograficzną plakatów na billboardach
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793410006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga składania wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.instytutksiazki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach