Przetargi.pl
przeprowadzenie kampanii reklamowej: plakatowanie, na nośnikach typu CLP (Citylight- 1,2 x 1,8 m) oraz słupach reklamowych na terenie Krakowa w podziale na części

Narodowy Stary Teatr im. H. Modrzejewskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 31-010 Kraków, ul. Jagiellońska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 124 212 977 , fax. 124 213 353
  • Data zamieszczenia: 2020-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Narodowy Stary Teatr im. H. Modrzejewskiej
    ul. Jagiellońska 5
    31-010 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 124 212 977, fax. 124 213 353
    REGON: 27876400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://stary-teatr.bip-e.pl/nst/zamowienia-publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    przeprowadzenie kampanii reklamowej: plakatowanie, na nośnikach typu CLP (Citylight- 1,2 x 1,8 m) oraz słupach reklamowych na terenie Krakowa w podziale na części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi przeprowadzenie kampanii reklamowej: plakatowanie na tablicach i słupach reklamowych na terenie Krakowa, na nośnikach reklamy zewnętrznej typu CLP (Citylight- 1,2 x 1,8 m) oraz słupach reklamowych na terenie Krakowa w podziale na 3 części. a) Część 1: plakatowanie na słupach i tablicach reklamowych na terenie Krakowa: 200 miejsc, format B1, czas ekspozycji: cały miesiąc w marcu, kwietniu, maju, czerwcu, wrześniu, październiku, listopadzie, grudniu 2020 i styczniu 2021 (9 miesięcy), możliwość zmiany plakatów 5 razy w miesiącu, ekspozycja we wskazanych przez zamawiającego terminach (minimalne wyprzedzenie 1 dzień), wyklejenie na środkowej części słupa, „na wysokości oczu” na tablicach. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ustalenia lokalizacji o czym powiadomi najpóźniej 7 dni roboczych przed zleceniem oraz prawo do negocjacji układu plakatów (np. 2 plakaty obok siebie). b) Część 2: Kampania reklamowa na słupach reklamowych na terenie Krakowa: 3 słupy w okresie: od marca do czerwca 2020 r. oraz od września 2020 do stycznia 2021 (9 miesięcy). Przedmiot zamówienia obejmuje też druk plakatów. c) Część 3: Kampania reklamowa na nośnikach reklamy zewnętrznej typu CLP (Citylight- 1,2 x 1,8 m), w tym: typu digital (10 sztuk) i premium (13 sztuk), w Krakowie na wiatach przystankowych w obrębie II obwodnicy. Terminy 9 kampanii: przez 2 tygodnie w miesiącu od marca do czerwca 2020 r. oraz od września 2020 do stycznia 2021 (zamawiający poinformuje z wyprzedzeniem 30 dni o planowanej kampanii). Przedmiot zamówienia obejmuje też druk plakatów. Szczegółowy opis świadczenia usługi znajduje się we wzorze umowy – załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające udostępnienie wykonawcy zasobów przez inny podmiot na zasadach określonych w art. 22 a ustawy Pzp – jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach innych podmiotów. Na potwierdzenie, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w celu wykazania spełnienia warunków, o których mowa w pkt V.1. SIWZ, w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów (zobowiązania o treści) z których będzie wynikać: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; oraz czy inne podmioty, na zdolności, których wykonawca powołuje się w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują usługi których wskazane zdolności dotyczą. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o którym mowa w pkt III. 3

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach