Przetargi.pl
Przeprowadzenie kampanii reklamowej Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie (3) Postępowanie nr 30/MSN/PN/2013

Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 00-124 Warszawa, ul. Pańska 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 596 40 32, 596 40 00 , fax. 022 596 40 22
  • Data zamieszczenia: 2013-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie
    ul. Pańska 3 3
    00-124 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 596 40 32, 596 40 00, fax. 022 596 40 22
    REGON: 14018743500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.artmuseum.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Muzeum/inne instytucje kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie kampanii reklamowej Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie (3) Postępowanie nr 30/MSN/PN/2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja kampanii reklamowej festiwalu WARSZAWA W BUDOWIE dla Muzeum sztuki Nowoczesnej w Warszawie składająca się z trzech odrębnych części. 2)Przedmiotem zamówienia dla części I jest: emisja spotów reklamowych na ekranie o formacie minimum 2,5 m x1,5m na następujących 10 stacjach Metra Warszawskiego: Centrum, Świętokrzyska, Ratusz Arsenał, Dworzec Gdański, Politechnika, Pole Mokotowskie, Wilanowska, Marymont, Imielin, Natolin. W ramach tej części zamówienia obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie w ciągu 20 dni roboczych, (tj z wyłączeniem sobót i niedziel) emisji spotów reklamowych o długości 15 sekund, emitowanych 11 razy w ciągu godziny na co najmniej 9 godzin w ciągu dnia, każdego dnia roboczego. Cena składanej oferty ma obejmować koszt emisji spotów bez kosztów produkcji spotu reklamowego. Koszt produkcji pokrywa Zamawiający. Zamawiający dostarczy Wykonawcy w terminie do 7 dni od podpisania umowy gotowy do emisji spot reklamowy. 3)Przedmiotem zamówienia dla części II jest: druk i ekspozycja plakatów w centrum Warszawy (Warszawa Śródmieście, w tym ul. marszałkowska, Pl. Konstytucji, al. Jerozolimskie, al. Jana Pawła II, ul. Świętokrzyska). W ramach tej części zamówienia obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie dwutygodniowej kampanii reklamowej obejmującej druk i ekspozycję plakatów na 50 nośnikach reklamowych (druk czarnobiały). Wymagania szczegółowe: minimum 40% nośników to konstrukcje wolnostojące, w tym słupy, w tym minimum 50% nośników to nośniki podświetlane. Rozmiar plakatu nie mniejszy niż: 120 cm x 180 cm. Cena składanej oferty ma obejmować koszt ekspozycji plakatów wraz z kosztem produkcji plakatów, ale bez kosztów projektu plakatu. Zamawiający dostarczy Wykonawcy w terminie do 7 dni od podpisania umowy materiał gotowy do druku. 4)Przedmiotem zamówienia dla części III jest: druk I ekspozycja reklamy w wagonach warszawskiego metra na minimum 60 nośnikach o jednostkowej powierzchni nie mniejszej niż 30x90 cm. W ramach tej części zamówienia obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie dwutygodniowej kampanii reklamowej obejmującej druk I ekspozycję reklamy na minimum 60 nośnikach reklamowych. Cena składanej oferty ma obejmować koszt ekspozycji I demontażu reklamy wraz z kosztem produkcji I utylizacji ale bez kosztów projektu reklamy. Zamawiający dostarczy Wykonawcy w terminie do 7 dni od podpisania umowy materiał gotowy do druku. 5)Kod CPV: 79341000-6 Usługi reklamowe. 6)Termin realizacji zamówienia dla części I: Zamówienie będzie realizowane w dniach od 07.10 - 07.11.2013 r. 7)Termin realizacji zamówienia dla części II: Zamówienie będzie realizowane w dniach od 16.10 - 31.10. 2013 r. 8)Termin realizacji zamówienia dla części III: Zamówienie będzie realizowane w dniach od 16.10 - 31.10. 2013 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793410006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wadium w niniejszym postepowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.artmuseum.pl/zamowieniapubliczne.php
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach