Przetargi.pl
Przeprowadzenie kampanii reklamowej Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie (1) Postępowanie nr 9/MSN/PN/2013

Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 00-124 Warszawa, ul. Pańska 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 596 40 32, 596 40 00 , fax. 022 596 40 22
  • Data zamieszczenia: 2013-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie
    ul. Pańska 3 3
    00-124 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 596 40 32, 596 40 00, fax. 022 596 40 22
    REGON: 14018743500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.artmuseum.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Muzeum/inne instytucje kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie kampanii reklamowej Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie (1) Postępowanie nr 9/MSN/PN/2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Druk i ekspozycja reklamy o łącznej powierzchni reklamowej minimum 560 m2 (powierzchnia pojedynczego nośnika - 0,8 m2 umieszczona w dzień rozpoczęcia kampanii w co najmniej 30 różnych lokalizacjach miasta Warszawy, obejmujących kwadrat ulic wyznaczony przez: Aleje Solidarności, ul. Wioślarską, Wawelską i Towarową, w tym plac Bankowy, plac Małachowskiego, rondo de Gaullea oraz Dworzec Centralny oraz w pobliżu przynajmniej trzech stacji warszawskiego metra. Nośniki te w czasie trwania kampanii reklamowej mają przemieszczać się w obrębie administracyjnej granicy miasta Warszawy. W ramach tej części zamówienia obowiązkiem wykonawcy jest zapewnienie dwutygodniowej kampanii reklamowej o powyższych parametrach, na nośnikach charakteryzujących się mobilnością i umożliwiających zmianę ich umiejscowienia bez konieczności ich demontażu (odklejania, mocowania itp.) na terenie ww. ulic z zachowaniem wszystkich ww. wymagań. Wybrana metoda (nośnik nośniki) reklamy mają zapewnić dotarcie do aktywnych mieszkańców Warszawy i turystów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793410006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wadium w niniejszym postepowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ilość
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.artmuseum.pl/zamowieniapubliczne.php
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach