Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie ogłasza przetarg
- Adres: 00-124 Warszawa, ul. Pańska 3
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 596 40 32, 596 40 00 , fax. 022 596 40 22
- Data zamieszczenia: 2013-04-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie
ul. Pańska 3 3
00-124 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 596 40 32, 596 40 00, fax. 022 596 40 22
REGON: 14018743500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.artmuseum.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Muzeum/inne instytucje kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie kampanii reklamowej Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie (1) Postępowanie nr 9/MSN/PN/2013 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Druk i ekspozycja reklamy o łącznej powierzchni reklamowej minimum 560 m2 (powierzchnia pojedynczego nośnika - 0,8 m2 umieszczona w dzień rozpoczęcia kampanii w co najmniej 30 różnych lokalizacjach miasta Warszawy, obejmujących kwadrat ulic wyznaczony przez: Aleje Solidarności, ul. Wioślarską, Wawelską i Towarową, w tym plac Bankowy, plac Małachowskiego, rondo de Gaullea oraz Dworzec Centralny oraz w pobliżu przynajmniej trzech stacji warszawskiego metra. Nośniki te w czasie trwania kampanii reklamowej mają przemieszczać się w obrębie administracyjnej granicy miasta Warszawy. W ramach tej części zamówienia obowiązkiem wykonawcy jest zapewnienie dwutygodniowej kampanii reklamowej o powyższych parametrach, na nośnikach charakteryzujących się mobilnością i umożliwiających zmianę ich umiejscowienia bez konieczności ich demontażu (odklejania, mocowania itp.) na terenie ww. ulic z zachowaniem wszystkich ww. wymagań. Wybrana metoda (nośnik nośniki) reklamy mają zapewnić dotarcie do aktywnych mieszkańców Warszawy i turystów - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793410006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wadium w niniejszym postepowaniu
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ilość
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.artmuseum.pl/zamowieniapubliczne.php
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup usług mających na celu promocję bazy praktyk i staży. Realizacja promocji odbędzie się poprzez zakup i realizację usług promocyjnych w Internecie.
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie projektów graficznych, produkcja i dostawa materiałów promocyjnych Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
Dodano: 2016-07-05 - Wykonanie materiałów reklamowych
Dodano: 2016-05-23 - Przeprowadzenie kampanii reklamowej na potrzeby projektów społeczno-edukacyjnych prowadzonych przez Narodowy Instytut Dziedzictwa
Dodano: 2016-04-14 - Usługa emisji spotu reklamowego w I i II linii metra, postępowanie nr 16/PZP/2016
Dodano: 2016-04-04 - Opracowanie projektów graficznych, produkcja i dostawa materiałów promocyjnych POIR oraz POPW w ramach obchodów Dni Otwartych Funduszy Europejskich 2016
Dodano: 2016-03-25 - Produkcja i emisja spotu reklamowego na nośnikach multimedialnych - ekranach LED w związku ze Szczytem NATO nr sprawy 27/ZP/16
Dodano: 2016-03-21 - DOSTAWA ARTYKUŁÓW REKLAMOWYCH DLA SGGW W WARSZAWIE
Dodano: 2016-02-24 - OBSŁUGA W ZAKRESIE ZAKUPU MEDIÓW
Dodano: 2016-02-16 - Przeprowadzenie na antenie ogólnopolskiej lub ponadregionalnej rozgłośni radiowej kampanii spotowych w liczbie 120 spotów w roku 2016 w miesiącach od marca do czerwca i od września do grudnia, każdy spot o długości 30 sekund, promujących Teatr Narodowy i organizowane w Teatrze premiery, przedstawienia repertuarowe oraz wydarzenia teatralne
Dodano: 2016-02-01