Przetargi.pl
Przeprowadzenie kampanii reklamowej Europejskiej Stolicy Kultury – Wrocław 2016 w zakresie działań w internecie oraz prasie

Biuro Festiwalowe Impart 2016 ogłasza przetarg

  • Adres: 50451 Wrocław, ul. Komuny Paryskiej
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 343 29 62 , fax. 71 343 29 62
  • Data zamieszczenia: 2016-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Biuro Festiwalowe Impart 2016
    ul. Komuny Paryskiej
    50451 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 343 29 62, fax. 71 343 29 62
    REGON: 2190758300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie kampanii reklamowej Europejskiej Stolicy Kultury – Wrocław 2016 w zakresie działań w internecie oraz prasie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie internetowej i prasowej kampanii reklamowej Europejskiej Stolicy Kultury – Wrocław 2016. W ramach przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się do realizacji, na podstawie odrębnie składanych zleceń, następujących usług:1)zanalizowanie zachowania i zwyczajów grupy docelowej produktu lub usługi Zamawiającego w celu wyselekcjonowania kanałów najlepszej komunikacji z odbiorcami usług lub towarów ( w szczególności portale społecznościowe, internetowe, Google Adwords) Zamawiającego oraz przedstawienie wyników Zamawiającemu w postaci raportu,2)opracowanie na jej bazie strategii internetowej i prasowej kampanii reklamowej (Media Plan), w tym kosztorysu i harmonogramu kampanii, 3)stworzenie przez Wykonawcę projektów materiałów promocyjnych i kreacji graficznych niezbędnych do realizacji zaakceptowanego Media Planu na podstawie technologii i specyfikacji technicznych wymaganych przez Zamawiającego oraz wydawców mediów, na podstawie dostarczonych Wykonawcy przez Zamawiającego materiałów,4)przeprowadzenie na bazie zaakceptowanej strategii internetowej kampanii reklamowej i prasowej,5)monitorowanie przebiegu kampanii, optymalizacji w trakcie (tj. m. in. zmian w zaproponowanych nośnikach / ilościach w oparciu o cząstkowe dane, np. po 2 tygodniach) i dostarczeniu końcowych danych i statystyk,6)realizacja i dostarczenie raportów po wykonania kampanii.2. Określony przedmiot zamówienia dotyczy następujących działań:1)Działań w Internecie – podejmowanie przez Wykonawcę w zamian za wynagrodzenie aktywności marketingowych zmierzających do promocji Europejskiej Stolicy Kultury 2016 za pośrednictwem Internetu. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do zastosowania w kampanii reklamowej najnowocześniejszych narzędzi e-marketingowych wskazanych przez Zamawiającego pozwalających na precyzyjne dotarcie do określonej grupy celu przy jednoczesnej optymalizacji kosztów. 2)Działań w prasie – podejmowanie przez Wykonawcę w zamian za wynagrodzenie aktywności marketingowych zmierzających do promocji Europejskiej Stolicy Kultury 2016 za pośrednictwem zakupu powierzchni reklamowych w ogólnopolskiej prasie drukowanej zgodnie z wytycznymi Zamawiającego, przygotowywanie plików produkcyjnych reklam (DTP) i dostarczanie ich do poszczególnych redakcji zgodnie z harmonogramem.3)Produkcji reklamy internetowej, spotu reklamowego, reklamy graficznej potrzebnej do realizacji kampanii w Internecie i prasie.3.Opisane przez Zamawiającego w załączniku nr 8 do SIWZ działania w Internecie i prasie stanowią przykładowy Media Plan, który może być wykorzystany w układzie miesięcznym w każdym miesiącu obowiązywania umowy. Zamawiający ma prawo zrealizować opisane świadczenia w Internecie i prasie w części lub wielokrotności wszystkich świadczeń w danym miesiącu. Koszty monitoringu i optymalizacji oraz grafiki i kreacji są zakładane do każdego miesiąca lub działań w układzie miesięcznym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341400-1

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną