Przetargi.pl
Przeprowadzenie kampanii promującej Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007 - 2013 na nośnikach wielkoformatowych w województwie lubuskim

Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 65-057 Zielona Góra, ul. Podgórna 7
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4565403, 4565404, 4565277 , fax. 068 4565404
  • Data zamieszczenia: 2009-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
    ul. Podgórna 7 7
    65-057 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 068 4565403, 4565404, 4565277, fax. 068 4565404
    REGON: 97077008900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie kampanii promującej Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007 - 2013 na nośnikach wielkoformatowych w województwie lubuskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kampanii promującej Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007 - 2013 na nośnikach wielkoformatowych w województwie lubuskim, która obejmuje: - wynajem nośników wielkoformatowych, - druk plakatów wielkoformatowych, - zamieszczenie plakatów na nośnikach wielkoformatowych, - monitoring w trakcie procesu ekspozycji. 2. Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić kampanię w sposób uwzględniający wszystkie aspekty określone w załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Klasyfikacja według Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV): 79341400 - 0 - usługi prowadzenia kampanii reklamowych 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793414000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: IX.1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.1. Na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy zobowiązani są wykazać, że: Posiadają odpowiednie doświadczenie, zawodowe polegające na wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadające swoim rodzajem usługi stanowiące przedmiot zamówienia. Wykonawca musi wykazać się wykonaniem jednej usługi z podaniem jej wartości, przedmiotu, datę wykonania i odbiorców. Zamawiający wymaga, aby wykaz zawierał wykonanie jednej usługi o wartości co najmniej 80 000,00 zł brutto. Do wykazu należy załączyć dokument potwierdzający należyte wykonanie przedmiotu zamówienia wskazanego w wykazie (mogą to być np. referencje , protokoły odbioru, potwierdzenia wykonania i przyjęcia usługi lub inne dokumenty) - zgodnie z zał. nr 4 do SIWZ. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3.1. Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku Wykonawca musi złożyć: - oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3, 3b do SIWZ (zał. 3b - dotyczy wyłącznie podmiotów ubiegających się wspólnie o zamówienie). 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp. 4.1. Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku Wykonawca musi złożyć: - oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3 a, 3 b do SIWZ (zał. 3b - dotyczy wyłącznie podmiotów ubiegających się wspólnie o zamówienie). IX.2) Wykonawcy, którzy wspólnie będą ubiegać się o udzielenie zamówienia np. konsorcjum, spółka cywilna (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp): A. Ustanowią Pełnomocnika do ich reprezentowania w niniejszym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo /upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione winno być zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów i dołączone do oferty. B. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składa dokumenty wymienione w rozdziale X pkt. X.1 ppkt. 1 lit.b, 2, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. C. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. W przypadku wyboru, jako najkorzystniejszej oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający oświadcza, że może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. IX.3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale X, pkt X.1 ppkt. 2 SIWZ składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa w pkt. 1 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ocena spełniania wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty określone w rozdziale nr X niniejszej specyfikacji nformacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy będzie się odbywać metodą: pełnia- nie spełnia. UWAGA: Przedsiębiorcy prowadzący działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej załączają do oferty ponadto umowę spółki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: X.1. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 3 do SIWZ ( zał. nr 3 składa Lider Konsorcjum), b) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt. 4 w związku z art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 3 a do SIWZ (zał. nr 3a składa każdy członek Konsorcjum, w tym Lider), c) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 3 b do SIWZ ( nie dotyczy podmiotów ubiegających się wspólnie o przedmiot zamówienia). 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku Wykonawców występujących wspólnie ww. oświadczenie składa każdy z konsorcjantów). 3) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie (mogą to być np. referencje, protokoły odbioru potwierdzenia wykonania i przyjęcia usługi lub inne dokumenty - wg załącznika nr 4 do SIWZ w oparciu o zapisy rozdziału IX,pkt.IX.1)1, pkt 2 SIWZ. X.2.Inne oświadczenia i dokumenty. 1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Umowę spółki cywilnej - (jeśli dotyczy). 3. Zaakceptowany projekt umowy - załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Pełnomocnictwo - (jeśli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach