Przetargi.pl
Przeprowadzenie kampanii promocyjno - informacyjnej dla projektu pn. Budowa Regionalnego Zakładu Gospodarowania Odpadami w Słajsinie, Gmina Nowogard.

Celowy Związek Gmin R-XXI ogłasza przetarg

  • Adres: 72-200 Nowogard, Plac Wolności 5
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 3927121 , fax. 091 3927121
  • Data zamieszczenia: 2012-03-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Celowy Związek Gmin R-XXI
    Plac Wolności 5 5
    72-200 Nowogard, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 3927121, fax. 091 3927121
    REGON: 81254669600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.czg.nowogard.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie kampanii promocyjno - informacyjnej dla projektu pn. Budowa Regionalnego Zakładu Gospodarowania Odpadami w Słajsinie, Gmina Nowogard.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kampanii promocyjno - informacyjnej dla projektu pod nazwą Budowa Regionalnego Zakładu Gospodarowania Odpadami w Słajsinie, Gmina Nowogard. Kod CPV: 79341400-0 - usługi prowadzenia kampanii reklamowych 79342200-5 - usługi w zakresie promocji 2. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Opracowanie spójnej linii graficznej promocji i wizualizacji projektu - w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. W ramach tego działania wykonawca opracuje i przedłoży zamawiającemu następujące projekty: a) projekt plakatu w formacie A4 (210x297 mm), full color, b) projekt plakatu w formacie A3 (297x420 mm), full color, c) projekt ulotki dwustronnej w formacie DL (99x210 mm), full color, d) projekt bilbordu w formacie 504x238 cm, full color, e) projekt reklamy prasowej w układzie pionowym A4 wersja full color oraz monochromatyczna, f) projekt reklamy prasowej w układzie poziomym A4 wersja full color oraz monochromatyczna, g) projekt nadruku na roll up w formacie 85x200 cm. 2) Zorganizowanie wydarzenia wmurowania aktu erekcyjnego budowy Regionalnego Zakładu Gospodarowania Odpadami w Słajsinie. Wydarzenie zorganizowane zostanie na terenie inwestycji Budowa Regionalnego Zakładu Gospodarowania Odpadami w Słajsinie, gmina Nowogard na terenie otwartym. Liczba uczestników 110 osób. Termin - kwiecień-maj 2012 r. Wykonawca zapewni: a) zadaszoną scenę, b) namiot bankietowy o powierzchni pozwalającej na swobodne zorganizowanie poczęstunku dla uczestników, c) obsługę gastronomiczną na poziomie bankietowym, d) osobę prowadzącą, e) nagłośnienie, f) oprawę artystyczną w formie występu najlepiej lokalnego artysty lub zespołu, g) wykonawca zaprojektuje, wydrukuje i wyśle na własny koszt zaproszenia wg listy przekazanej przez zamawiającego. Wykonawca będzie także potwierdzał uczestnictwo zaproszonych osób. 3) Zorganizowanie wydarzenia wieńczącego inwestycję. Wydarzenie zorganizowane zostanie na terenie inwestycji Budowa Regionalnego Zakładu Gospodarowania Odpadami w Słajsinie, gmina Nowogard w pomieszczeniach zamkniętych. Liczba uczestników 110 osób. Termin - na wezwanie zamawiającego, zamawiający wezwie wykonawcę do zrealizowania tego punktu zamówienia najpóźniej na 14 dni przed wyznaczonym przez siebie terminem zorganizowania wydarzenia. Wykonawca zapewni: a) podwyższenie typu scena, b) obsługę gastronomiczną na poziomie bankietowym, c) osobę prowadzącą, d) nagłośnienie, e) wykonawca zaprojektuje, wydrukuje i wyśle na własny koszt zaproszenia wg listy przekazanej przez zamawiającego. Wykonawca będzie także potwierdzał uczestnictwo zaproszonych osób. 4) Przeprowadzenie kampanii w mediach polegającej na publikacji reklam prasowych w gazetach lub insertu do gazet. Wybór tytułów musi być dobrany w sposób zapewniający dotarcie do mieszkańców wszystkich gmin wchodzących w skład Celowego Związku Gmin R-XXI zaangażowanych w realizację projektu. Kampania prasowa musi uwzględniać dwie edycje emisji w odstępach min jednego miesiąca a max 3 miesięcy. Każda reklama musi być zaprojektowana w oparciu o zaproponowaną przez wykonawcę w ofercie koncepcję linii graficznej i zaakceptowana przez zamawiającego. Minimalna powierzchnia jednej reklamy to 200 cm2. Na 14 dni przed rozpoczęciem kampanii medialnej, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do akceptacji harmonogram działań promocyjnych (terminy, kanały komunikacji). Wykonawca sporządzi raporty/sprawozdania z realizacji działań promocyjnych co najmniej kwartalne i raport końcowy w formie papierowej i elektronicznej. 5) Realizację i wyprodukowanie filmu ekologicznego o tematyce związanej z gospodarką odpadami i realizacją inwestycji. Wykonawca przedłoży zamawiającemu scenariusz filmu w ciągu 14 dni od podpisania umowy. Wykonawca wykona 500 kopii filmu i przekaże je zamawiającemu. Długość filmu 15-20 minut - do 30.11.2012 r. 6) Roll-up wraz z nadrukiem - 5 sztuk. Rozwijany, jednostronny, metalowa kaseta wraz z pokrowcem. Wymiary po rozwinięciu 85x200 cm. Projekt nadruku wykonuje wykonawca. Nadruk full color. Termin dostawy - w ciągu 30 dni od dnia podpisania umowy. 7) Projekt oraz wykonanie ulotki dwustronnej dotyczącej projektu ( cel, zakres prac, uzyskane efekty, hasło POIiŚ. Format DL - 6000 szt., kolor 4x4, papier kreda 250gm2 8) Dostawę gadżetów wraz z odpowiednimi logotypami zgodnymi z wytycznymi Unii Europejskiej w sprawie oznaczania projektów z POIiŚ, w tym: a) Luksusowe pióra w eleganckim pudełku - 35 sztuk. Pióro wieczne z matowanym wykończeniem korpusu. Grawerowanie (imię i nazwisko) indywidualne każdego egzemplarza na korpusie lub skuwce. Znakowanie na pudełku - logo POIS oraz CZG R-XXI. b) Zakładka drewniana do książek zdobiona dwustronnie na całej powierzchni metodą serwetkową - 200 sztuk. Wykończenie: tasiemka. Wielkość: 150x50x3 mm. c) Długopis z przetworzonego papieru - 2.000 sztuk. Dodatki w kolorze zielonym. Długość 140 mm, średnica 10 mm. Nadruk w 1 miejscu, 1 kolor. d) Smycz sublimacyjna dwustronnie drukowana w pełnym kolorze - 1.000 sztuk. Szerokość taśmy 15 mm. Wykończenie: łącznik, karabińczyk, zawieszka do pendrive. e) Elegancki parasol automatyczny z antypoślizgową rączką - 150 sztuk. Kolor ciemna zieleń. Wielkość: 920x1100. Znakowanie na 1 panelu, 1 kolor. f) Etui na wizytówki ze skóry naturalnej w kolorze brązowym - 150 sztuk. Pakowane w kartonik upominkowy. Zawartość: 3 kieszonki w tym jedna z folią. Wielkość: 110x15x75. Znakowanie techniką tłoczenia w 1 miejscu. g) Pamięć USB, pojemność 4GB, obudowa ze stali nierdzewnej w kolorze srebrnym. Wielkość: 52,6 x20,6x8 mm. Znakowanie techniką graweru laserowego w 1 miejscu. Ilość sztuk - 200 h) Torba papierowa ekologiczna. Wielkość: 250x320x110 mm. Kolor torby: biały gładki, rączki ze skręcanego papieru. Gramatura papieru 90-100g. Nadruk metoda sitodruku w 1 miescu, 1 kolor. Ilość sztuk - 200 i) Stojak na ulotki w formacie DL z plexi bezbarwnej 2 mm, z jedną kieszonką. Łukowe zakończenie ścianki tylnej i ścianki kieszonki. Każdy stojak zapakowany w opakowanie jednostkowe. Ilość sztuk - 30 j) Tabliczka informacyjna na środki trwałe, nadruk 4x0, format 200x150 mm. Wykonane ze spienionego PCV grubości 2 mm. Grafika: bezpośredni druk UV na materiale PCV. Ilość sztuk - 20 k) Tablice informacyjne na budynek, nadruk 4x0, format 600x400 mm. Wykonane ze spienionego PCV grubości 4 mm. Grafika: bezpośredni druk UV na materiale PCV. Ilość sztuk - 30 l) Pojemnik na długopisy w kształcie kosza na śmieci. Kolor zielony - 200 szt, kolor żółty 200 szt. ł) Kubki Rozmiar: średnica ok. 82 mm, wysokość 95 mm. Nadruk wykonany techniką sublimacji termotransferowej. Kubki zapakowane w kartoniki jednostkowe. Znakowanie kartonika metoda tampodruku w 1 miejscu, 1 kolor. Ilość sztuk - 200 m) Medale odlewane z mosiądzu patynowanego w kolorze starego złota. Średnica 58,6 mm. Wzór indywidualny. Do każdego medalu drewniane opakowanie ze znakowaniem laserowym na wieczku. Ilość sztuk - 50 n) Zestaw trzech wytrzymałych toreb do segregacji śmieci. Wielkość każdej torby około szer. 320xgłęb.320xwys.360mm. Z przodu plastikowa kieszonka na oznaczenie zawartości torby. Ilość zestawów - 200 o) Długopis metalowy. Włącznik przekręcany. Korpus w kolorze zielonym, klip i zakończenia długopisu w kolorze srebrnym chromowanym z dwoma ozdobnymi paskami po obu stronach długopisu. Długość długopisu 135 mm. Znakowanie: grawer laserowy w 1 miejscu. Ilość sztuk - 250.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793414000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości 4 000 zł (słownie: cztery tysiące złotych) w terminie do dnia 16 kwietnia do godziny 11:00 Decyduje data wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu - przelewem na konto : Bank Spółdzielczy w Goleniowie o. Nowogard 43937510124200497820000010 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - w ofercie. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach. 4. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 7 bez potwierdzania tych okoliczności, 2) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 3) miejsce i termin zwrotu gwarancji. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowym. 6. Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez zamawiającego wykluczony a jego oferta odrzucona. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacji, gdy: 1) wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) spowodował, że zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie, 2) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w Rozdziale V pkt 9 niniejszej siwz, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw. Zamawiający zwróci wadium jeśli wykonawca udowodni, że nastąpiło to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 7 ppkt 2). 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Na wniosek wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 13. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ocena koncepcji kreatywnej
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.czg.nowogard.pl, http://bip.gminy.pomorzezachodnie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach