Przetargi.pl
Przeprowadzenie kampanii promocyjnej wystawy stałej Spichlerza Polskiego Rocka w Jarocinie w zakresie kampanii outdoorowej

Muzeum Regionalne w Jarocinie ogłasza przetarg

  • Adres: 63-200 Jarocin, Rynek-Ratusz
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 747 34 49 , fax. 62 747 34 49
  • Data zamieszczenia: 2014-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Regionalne w Jarocinie
    Rynek-Ratusz
    63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie
    tel. 62 747 34 49, fax. 62 747 34 49
    REGON: 00128767600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumjarocin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie kampanii promocyjnej wystawy stałej Spichlerza Polskiego Rocka w Jarocinie w zakresie kampanii outdoorowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przygotowaniu i przeprowadzeniu kampanii promocyjnej wystawy stacjonarnej Spichlerz Polskiego Rocka w Jarocinie. Zamówienie obejmuje przygotowanie kampanii wraz z identyfikacją wizualną oraz przeprowadzenie w jej oparciu kampanii outdoorowej. Wykonawca jest zobowiązany do opracowania koncepcji wizualnej kampanii reklama na nośniki bilboard oraz citylight, która zostanie oceniona przez Zamawiającego w postępowaniu. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana i Zamawiający udzieli mu zamówienia, jest zobowiązany do uwzględnienia uwag Zamawiającego do projektu koncepcji wizualnej kampanii i opracowania ostatecznej wersji koncepcji wizualnej kampanii w porozumieniu z Zamawiającym. W oparciu o zaakceptowaną przez Zamawiającego koncepcję wizualną kampanii, Wykonawca przeprowadzi kampanię outdoorową na następujących nośnikach: bilboardy o wymiarach 504 x 238 bilbordy 12 m2 w ilości 105 szt., citylight o powierzchni ekspozycyjnej nie mniejszej niż 120 x 180 w ilości 105 szt. W Jarocinie citylight mogą mieć mniejszą powierzchnię ekspozycyjną niż 120 x 180 +/- 10 cm. Kampania outdoorowa zostanie przeprowadzona w największych miastach w Polsce, ze szczególnym uwzględnieniem Wielkopolski oraz Jarocina, w miejscach o dużym natężeniu ruchu pieszych, tj. w centrum miasta, przy głównych szlakach komunikacyjnych, przy drogach dojazdowych do centrum. Zamawiający wymaga bezwzględnie przeprowadzenie kampanii w następujących miastach: Warszawa, Łódź, Szczecin, Kraków, Poznań, Wrocław, Białystok, Gdynia, Katowice, Jarocin. W miastach: Warszawa, Łódź, Szczecin, Kraków, Poznań, Wrocław, Białystok, Gdynia, Katowice, Zamawiający wymaga przeprowadzenia kampanii w oparciu o co najmniej 5 nośników billboard i 5 nośników citylight w każdym z wymienionych dziewięciu miast. W Jarocinie Zamawiający wymaga przeprowadzenia kampanii w oparciu o co najmniej 3 nośniki billboard i 3 nośniki citylight, z tym zastrzeżeniem, że jeżeli w okresie prowadzenia kampanii w Jarocinie będzie dostępnych mniej nośników, na wniosek Wykonawcy, Zamawiający wskaże miasto bądź miasta, w których wykorzystane będą pozostałe nośniki. Przez przeprowadzenie kampanii Zamawiający rozumie przygotowanie materiałów reklamowych przeznaczonych do reklamy outdoorowej i uzyskanie akceptacji Zamawiającego w zakresie koncepcji wizualnej kampanii wraz z przekazaniem praw autorskich do projektu koncepcji wizualnej kampanii oraz eksponowanie jej na przeznaczonych do tego nośnikach przez okres co najmniej jednego miesiąca. W zakres zamówienia wchodzi w szczególności: opracowanie koncepcji kampanii, druk plakatów, najem powierzchni reklamowej na nośnikach typu outdoor bilboard i citylight, montaż reklamy, ekspozycja reklamy, demontaż, utylizacja plakatów po zakończeniu ekspozycji. Materiały promocyjne muszą prezentować logo Spichlerza Polskiego Rocka w Jarocinie, zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. Wykonawca, w czasie trwania umowy zobowiązany jest do sporządzania elektronicznego raportu kontrolującego proces wyklejania plakatów, który powinien przedstawiać: zdjęcia danego nośnika wraz z wyklejonym plakatem, opis zdjęcia zawierający informacje takie jak: numer nośnika, ulica wraz z numerem, na której się znajduje, datę wyklejenia danego nośnika. Raport powinien zostać przesłany mailem na adres Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793422005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Koncepcja wizualna reklamy promocyjnej
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeumjarocin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach