Przetargi.pl
Przeprowadzenie kampanii promocyjnej wystawy stacjonarnej Spichlerza Polskiego Rocka w zakresie kampanii outdoorowej

Muzeum Regionalne w Jarocinie ogłasza przetarg

  • Adres: 63-200 Jarocin, Rynek-Ratusz
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 747 34 49 , fax. 62 747 34 49
  • Data zamieszczenia: 2014-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Regionalne w Jarocinie
    Rynek-Ratusz
    63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie
    tel. 62 747 34 49, fax. 62 747 34 49
    REGON: 00128767600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumjarocin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie kampanii promocyjnej wystawy stacjonarnej Spichlerza Polskiego Rocka w zakresie kampanii outdoorowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przygotowaniu i przeprowadzeniu kampanii promocyjnej wystawy stacjonarnej Spichlerz Polskiego Rocka w Jarocinie. Zamówienie obejmuje opracowanie szczegółowej koncepcji kampanii wraz z identyfikacją wizualną oraz przeprowadzenie w jej oparciu kampanii outdoorowej (bilboardy oraz citylight) - wynajmu nośników reklamowych o wymiarach 12 m x 4 m (bilboardy) oraz o powierzchni ekspozycyjnej nie mniejszej niż 1,2 m x 1,8 m (citylight) w największych miastach w Polsce z szczególnym uwzględnieniem Wielkopolski oraz w Jarocinie w miejscach o dużym natężeniu ruchu pieszych, tj. w centrum miasta, przy głównych szlakach komunikacyjnych, przy drogach dojazdowych do centrum. BILLBOARD: Wymagane bezwzględnie są co najmniej miasta: - 10 (dziesięć) miast: Warszawa, Łódź, Szczecin, Kraków, Poznań, Wrocław, Białystok, Gdynia, Katowice, Jarocin. CITYLIGHT: Wymagane bezwzględnie są co najmniej miasta: - 10 (dziesięć) miast: Warszawa, Łódź, Szczecin, Kraków, Poznań, Wrocław, Białystok, Gdynia, Katowice, Jarocin. Przez przeprowadzenie kampanii Zamawiający rozumie przygotowanie materiałów reklamowych przeznaczonych do reklamy outdoorowej w porozumieniu z Zamawiającym oraz eksponowanie jej na przeznaczonych do tego nośnikach przez okres co najmniej jednego miesiąca. W zakres zamówienia wchodzi w szczególności: druk plakatów, najem powierzchni reklamowej na nośnikach typu outdoor, montaż reklamy, ekspozycja reklamy, demontaż, utylizacja plakatów po zakończeniu ekspozycji oraz fotorelacja (jedno zdjęcie każdego nośnika). Materiały promocyjne muszą prezentować logo Spichlerza Polskiego Rocka w Jarocinie, zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. Na wszystkich materiałach promocyjnych wymagane jest zamieszczenie informacji o źródłach finansowania projektu, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793422000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Koncepcja wizualna reklamy promocyjnej
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeumjarocin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną