Przetargi.pl
Przeprowadzenie kampanii promocyjnej w związku z otwarciem nowego obiektu NOSPR w ramach projektu Budowa siedziby Narodowej Orkiestry Symfonicznej Polskiego Radia w Katowicach

Miasto Katowice ogłasza przetarg

  • Adres: 40-098 Katowice, ul. Młyńska 4
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2593302 , fax. 32 2593303
  • Data zamieszczenia: 2014-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Katowice
    ul. Młyńska 4 4
    40-098 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 2593302, fax. 32 2593303
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie kampanii promocyjnej w związku z otwarciem nowego obiektu NOSPR w ramach projektu Budowa siedziby Narodowej Orkiestry Symfonicznej Polskiego Radia w Katowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest do: a) opracowania koncepcji kampanii reklamowej obejmującej narzędzia wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, b) przygotowania projektów reklam obejmujących wszystkie wymagane przez zamawiającego nośniki, c) zakupu powierzchni reklamowej oraz emisji spotów w wymaganych mediach zgodnie z ofertą, d) opracowania, składu i produkcji folderu i ulotki promujących nową siedzibę NOSPR, e) opracowania, produkcji naklejek oraz tabliczek informacyjnych, f) opracowania w uzgodnieniu z Zamawiającym po podpisaniu umowy szczegółowego harmonogramu emisji reklam w terminach w nim wskazanych, g) dostawy wszystkich wyprodukowanych materiałów poligraficznych do siedziby zamawiającego, 2 Całość kampanii promocyjnej winna być ujęta w niżej wymienionych dokumentach załączonych do oferty - wstępny projekt reklamy bilboardowej, - wstępny projekt scenariusza spotu TV, - wstępny projekt scenariusza spotu radiowego, - wstępny projekt reklamy prasowej 3) Kampania winna być dopasowana do zapisów Strategii Promocji Katowic w tym Systemu Identyfikacji Wizualnej Katowic. 4) Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączniku nr 6 do SIWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy (załącznik nr 7 do SIWZ). Szacunkowa wartość zamówienia netto: 734 950,-pln
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793422005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium przetargowe w wysokości 10 000 zł. Słownie: dziesięć tysięcy złotych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: atrakcyjność kampanii promocyjnej
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.katowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach