Przetargi.pl
Przeprowadzenie kampanii promocyjnej na nośnikach typu billboard wielkości minimum 11 m2 (format 5 m x 2,3 m) dla potrzeb promocji Miasta Torunia, polegającej na druku i ekspozycji materiałów promocyjnych Miasta Torunia

Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia ogłasza przetarg

  • Adres: 87100 Toruń, ul. Wały gen. Sikorskiego
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 566 118 713 , fax. 566 118 622
  • Data zamieszczenia: 2017-05-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia
    ul. Wały gen. Sikorskiego 8
    87100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 566 118 713, fax. 566 118 622
    REGON: 59690300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie kampanii promocyjnej na nośnikach typu billboard wielkości minimum 11 m2 (format 5 m x 2,3 m) dla potrzeb promocji Miasta Torunia, polegającej na druku i ekspozycji materiałów promocyjnych Miasta Torunia
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kampanii promocyjnej na nośnikach typu billboard wielkości minimum 11 m2 (format 5 m x 2,3 m) dla potrzeb promocji Miasta Torunia, polegającej na druku i ekspozycji materiałów promocyjnych Miasta Torunia. 2. Wykonawca zobowiązuje się do Przeprowadzeniu kampanii outdoorowej na nośnikach typu billboard od 2 maja do 30 września 2017 r., zgodnie z harmonogramem kampanii stanowiącym załącznik nr 4 do wzoru umowy zakładającym comiesięczną wymianę grafiki. 3. Wykonawca zobowiązuje się do druku i ekspozycji plakatów dla nośników typu billboard o wymiarach nie mniejszych niż 5 m x 2,3 m, w łącznym nakładzie nie mniejszym niż 50 egzemplarzy z zastrzeżeniem § 2 ust.3 wzoru umowy, wg projektów graficznych, dostarczonych każdorazowo przez Zamawiającego na 7 dni przed rozpoczęciem ekspozycji, zgodnie z terminem ekspozycji wskazanej w harmonogramie kampanii, o którym mowa pkt 1.2. i ekspozycji wydrukowanych plakatów na billboardach opisanych w pkt 1.1. 4.Plakaty reklamowe na nośniku typu billboard nie mniejszych niż 5 m x 2,3 m powinny być wykonane na papierze o gramaturze nie mniejszej niż 115 g/m2. Gramatura poszczególnych brytów jednego plakatu musi być jednakowa, a ważne elementy materiału reklamowego nie mogą znajdować się w odległości mniejszej niż 15 cm od jego krawędzi. Wymagany, minimalny format nośnika: 11 m2 5. Nośniki zewnętrzne muszą się znajdować w granicach administracyjnych następujących miast: Gdańsk – 8 szt. Gdynia – 4 szt. Łódź – 8 szt. Poznań – 8 szt. Olsztyn – 6 szt. Płock – 4 szt. Bydgoszcz – 5 szt. Włocławek – 3 szt. Grudziądz – 2 szt. Inowrocław – 2szt. 6.Szczegółowa lista proponowanych nośników oraz ich lokalizacji stanowić będzie załącznik do wzoru umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341000-6

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach