Przetargi.pl
Przeprowadzenie Kampanii Promocyjnej Miasta Sandomierza

Gmina Miejska Sandomierz ogłasza przetarg

  • Adres: 27-600 Sandomierz, Plac Poniatowskiego 3
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 015 6440100 , fax. 015 6440100
  • Data zamieszczenia: 2010-05-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Sandomierz
    Plac Poniatowskiego 3 3
    27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie
    tel. 015 6440100, fax. 015 6440100
    REGON: 83040992700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.sandomierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie Kampanii Promocyjnej Miasta Sandomierza
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie Kampanii Promocyjnej Miasta Sandomierza w ramach projektu pn.: Wzmocnienie zasobów dziedzictwa kulturowego i przyrodniczego miasta Sandomierza - etap II, finansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013, w ramach Działania 2.3. Promocja gospodarcza i turystyczna regionu, Oś 2 Wsparcie innowacyjności, budowa społeczeństwa informacyjnego oraz wzrost potencjału inwestycyjnego regionu. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia Opracowanie linii kreacyjnej kampanii Wykonawca przygotuje całościową propozycję działań w tym hasło i logo kampanii, ogólną koncepcję graficzną kampanii w postaci key visual o formacie A4, sugerowane rozwiązania graficzne lub zdjęciowe, przykłady zastosowań (co najmniej projekt ulotki oraz projekt billboardu) wraz z uzasadnieniem. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu projekty 2 linii kreacyjnych kampanii w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić uwagi Zamawiającego dotyczące linii kreacyjnych w ciągu 4 dni od daty ich otrzymania. Przeprowadzenie kampanii billboardowej W oparciu o zaproponowane i zaakceptowane przez Zamawiającego rozwiązania kreatywne Wykonawca przeprowadzi kampanię billboardową obejmującą 260 billboardów zgodnie z poniższą tabelą: Lp Lokalizacja Ilość billboardów 1. Warszawa 65 2. Łódź 45 3. Kraków 45 4. Katowice 45 5. Lublin 25 6. Rzeszów 25 7. Kielce 10 Razem: 260 billboardów Wymagania dotyczące billboardów: rozmiar 5,04x2,38 m, z czego 130 billboardów wolnostojących, w centrach miast i lubrzy głównych ciągach komunikacyjnych, pozostałe billboardy w centrach miast. Okres ekspozycji: 1 miesiąc. Wykonawca zorganizuje druk, dostarczy plakaty firmie billboardowej, zapewni bieżącą kontrolę nad ekspozycją dostępną dla Zamawiającego, dostarczy raport z ekspozycji. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia plakatu, Wykonawca będzie zobowiązany do niezwłocznej wymiany plakatu na własny koszt. Szczegółowa lista lokalizacji zostanie dostarczona Zamawiającemu w ciągu 5 dni od daty podpisania umowy w celu akceptacji. Ostateczna lista zostanie uzgodniona z Zamawiającym. Wykonawca zrealizuje kampanię billboardową w ciągu 9 tygodni od daty podpisania umowy. Organizacja study tour dla dziennikarzy Wykonawca zorganizuje 4 study tour dla dziennikarzy mediów ogólnopolskich i regionalnych do Miasta Sandomierza. Minimalna liczba dziennikarzy w ramach każdego study tour wyniesie 5 osób. Dwa study tour adresowane są dla dziennikarzy największych mediów ogólnopolskich oraz mediów specjalistycznych (turystycznych), pozostałe dwa dla dziennikarzy największych mediów regionalnych z następujących regionów: łódzkiego, małopolskiego, śląskiego, lubelskiego, podkarpackiego. Do obowiązków Wykonawcy należy: opracowanie listy dziennikarzy zainteresowanych study tour, rekrutacja dziennikarzy, zapewnienie transportu (przywóz i odwóz każdego uczestnika, transport na miejscu), ubezpieczenie imprezy, wyżywienia (piątek - kolacja, sobota - śniadanie, obiad, uroczysta kolacja, co najmniej 2 przerwy kawowe, niedziela - śniadanie), noclegów (2 dni, piątek i sobota), opracowanie i realizacja programu study tour, monitoring mediów, wysyłka imiennego podziękowania za uczestnictwo w study tour. Wykonawca zapewni personel odpowiedzialny za organizację study tour obecny podczas trwania imprezy w liczbie co najmniej 2 osób. Zamawiający zapewnia: bezpłatny wstęp do obiektów i pomieszczeń będących w dyspozycji Miasta Sandomierza, przewodników turystycznych, upominki dla dziennikarzy. Program study tour winien być spójny z celami kampanii, atrakcyjny dla dziennikarzy oraz winien przewidywać - oprócz zaprezentowania walorów Miasta Sandomierza - dodatkowe atrakcje zaproponowane przez Wykonawcę. Zamawiający nie przewiduje organizacji kilku study tour jednocześnie. Ostateczne terminy i program każdego study tour oraz lista dziennikarzy zostaną uzgodnione z Zamawiającym. Listę mediów, proponowane terminy i szczegółowe programy study tour Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do 7 dni od daty podpisania umowy. Wykonawca zrealizuje study toury w ciągu 9 tygodni od daty podpisania umowy. Organizacja imprez promocyjnych Wykonawca zorganizuje 4 imprezy promujące Miasto Sandomierz w następujących miastach: Warszawa - dwie imprezy, Łódź, Kraków. Lokalizacja imprez: w centrum miast lub w największych centrach handlowych zlokalizowanych w centrach miast lub bezpośredniej bliskości centrum. Czas trwania imprezy: 6 godzin, piątkowe popołudnie lub sobota lub niedziela. Celem imprez będzie popularyzacja różnorodnych atrakcji Miasta Sandomierza i zachęcanie do jego odwiedzin. Obowiązkiem Wykonawcy będzie: zapowiedź i popularyzacja imprez, oprawa działań (wyposażenie i materiały, konkursy dla uczestników), zapewnienie wykwalifikowanego personelu, koordynacja działań z lokalnymi władzami, właścicielami obiektów i służbami porządkowymi. Wszelkie koszty imprezy, w tym wynajem powierzchni ponosi Wykonawca. Nagrodą główną każdej imprezy będzie ufundowanie dla 2 osób weekendu w Sandomierzu, rozumianego jako zakwaterowanie (nocleg ze śniadaniem - 2 doby hotelowe) w hotelu trzygwiazdkowym położonym na terenie Miasta Sandomierza najpóźniej do 30 września 2010 roku. Wykonawca przygotuje wystawę fotograficzną dotyczącą Miasta Sandomierza, którą zainstaluje na każdej imprezie. Koszty oprawy, montażu, demontażu, transportu i ubezpieczenia wystawy ponosi Wykonawca. Wymagania dotyczące wystawy: minimum 15 tablic wolnostojących o minimalnych wymiarach 100/70 cm. Zamawiający w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy udostępni Wykonawcy zdjęcia do produkcji wystawy oraz materiałów promocyjnych wraz z prawami autorskimi. Po zakończeniu imprez Wykonawca przekaże wystawę Zamawiającemu wraz z konstrukcją. Wykonawca w ramach poszczególnych imprez promocyjnych jest zobowiązany do zorganizowania spotkania dla mediów lokalnych, w trakcie których zapozna ich z celami prowadzonej kampanii oraz różnorodnymi atrakcjami Miasta Sandomierza. Zamawiający dopuszcza różnorodne formy spotkania z mediami, np. briefing, śniadanie dla dziennikarzy, konferencję. Do obowiązków Wykonawcy należy: zaproszenie dziennikarzy, wynajem sal, przygotowanie prezentacji i materiałów prasowych, oprawa spotkania, catering, monitoring mediów. Na każdą imprezę Wykonawca dostarczy kolorowe baloniki - minimum 500 sztuk oraz torby jutowe - minimum 500 sztuk, z krótkimi bawełnianymi rączkami, szerokość 38 cm, wysokość 42 cm, kolor, z nadrukiem Sandomierz. Królewskie miasto. Szczegółowy scenariusz imprez zawierający rodzaj i ilość materiałów promocyjnych do wykorzystania w ramach imprez Wykonawca przedstawi w swojej ofercie. Ostateczny scenariusz, daty, lokalizacje imprez oraz projekty graficzne materiałów promocyjnych i wystawy zostaną przedstawione Zamawiającemu do akceptacji w ciągu 14 dni od daty podpisania umowy. Wykonawca zorganizuje imprezy promocyjne w ciągu 10 tygodni od daty podpisania umowy. Organizacja biura prasowego Wykonawca uruchomi biuro prasowe, którego celem będzie informowanie mediów o powodach i celach kampanii, a za ich pośrednictwem informowanie opinii publicznej o walorach i atrakcjach turystycznych, historycznych i kulturalnych Miasta Sandomierza. Biuro prasowe będzie odpowiedzialne za przygotowanie materiałów prasowych (press release, materiały pogłębione), ich dystrybucję do mediów w skali kraju, bezzwłoczne odpowiadanie na ewentualne zapytania dziennikarzy oraz monitoring mediów. Przewiduje się wysyłkę materiałów prasowych do co najmniej 100 mediów w skali kraju. Biuro prasowe wspierać też będzie popularyzację i rezultaty study tour oraz imprez promocyjnych w miastach. Zadaniem biura prasowego będzie zainspirowanie dziennikarzy do ukazania się co najmniej 30 publikacji (przekazów) poświęconych atrakcjom turystycznym, historycznym i kulturalnym Miasta Sandomierza, wykazanych w monitoringu mediów. Wykonawca zorganizuje również konkurs dla dziennikarzy, mający na celu upowszechnianie atrakcji Miasta Sandomierza - opis konkursu wraz z nagrodami i uroczystością wręczenia Wykonawca uruchomi biuro prasowe, przedstawi listę mediów i propozycję materiałów prasowych do 10 dni od daty podpisania umowy. Ostateczna lista mediów oraz treść materiałów prasowych zostanie uzgodniona z Zamawiającym. Wykonawca zrealizuje konkurs w ciągu 13 tygodni od daty podpisania umowy. Dodatkowe działania promocyjne Wykonawca w swojej ofercie przedstawi opis dodatkowych działań promocyjnych wraz z uzasadnieniem, które będą dostosowane do grupy docelowej oraz spójne z założeniami kampanii. Raport pokampanijny Wykonawca przedstawi pełny raport pokampanijny obejmujący: - raport z kampanii billboardowej wraz z dokumentacją zdjęciową, lokalizacją nośnika i datą jego wyklejenia - w ciągu 7 dni od daty zakończenia kampanii billboardowej oraz raport końcowy, zawierający raport z imprez promocyjnych wraz z dokumentacją zdjęciową, raport z działań PR, konkursu dla dziennikarzy i study tour obejmujący monitoring medialny. Raport zostanie przygotowany w 2 egzemplarzach drukowanych oraz na płycie CD w formacie doc,PDF Akceptacja raportu z kampanii billboardowej będzie podstawą do płatności częściowej w wysokości 30 proc. wartości brutto kampanii, akceptacja raportu końcowego - podstawą do płatności 70 proc. wartości brutto kampanii. W przypadku odrzucenia raportu, Zamawiający wskaże na piśmie zakres koniecznych poprawek i uzupełnień. Harmonogram Kampania będzie realizowana w okresie 15 tygodni od daty podpisania umowy. Wykonawca w ofercie winien przedstawić szczegółowy harmonogram realizacji kampanii, który będzie podlegał akceptacji przez Zamawiającego. Dopuszcza się możliwość wprowadzenia zmian w harmonogramie realizacji kampanii, ale po uprzednim pisemnym poinformowaniu Zamawiającego i uzyskaniu jego zgody. Dokumenty, z którymi winien zapoznać się Wykonawca Wykonawca winien zapoznać się z następującymi dokumentami: - Strategia promocji Miasta Sandomierza. - Strategia Rozwoju Turystyki w Województwie Świętokrzyskim. Strategia promocji Miasta Sandomierza będzie dostępna dla Wykonawców po zalogowaniu się na adres: www.sandomierz.pl. Wizualizacja kampanii Wykonawca jest zobowiązany do zachowania wizualizacji kampanii zgodnie z aktualnymi wytycznymi w zakresie informacji i promocji Instytucji Zarządzającej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013, dostępnymi na stronie: www.rpo-swietokrzyskie.pl
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793414000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 105 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium- nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Linia kreacyjna
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.sandomierz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach