Przetargi.pl
Przeprowadzenie kampanii informacyjno – promocyjnej o Funduszach Europejskich (w szczególności o Wielkopolskim Regionalnym Programie Operacyjnym na lata 2014-2020) w regionalnych telewizjach kablowych na terenie województwa wielkopolskiego

Województwo Wielkopolskie z siedziba Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 61-714 Poznań, al. Niepodległości
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 626 70 80, , fax. 61 626 70 81
  • Data zamieszczenia: 2020-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Wielkopolskie z siedziba Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego
    al. Niepodległości 34
    61-714 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 626 70 80, , fax. 61 626 70 81
    REGON: 63125781600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umww.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie kampanii informacyjno – promocyjnej o Funduszach Europejskich (w szczególności o Wielkopolskim Regionalnym Programie Operacyjnym na lata 2014-2020) w regionalnych telewizjach kablowych na terenie województwa wielkopolskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Przeprowadzenie kampanii informacyjno – promocyjnej o Funduszach Europejskich (w szczególności o Wielkopolskim Regionalnym Programie Operacyjnym na lata 2014-2020) w regionalnych telewizjach kablowych na terenie woj. Wielkopolskiego. Kampania informacyjno-promocyjna o Funduszach Europejskich w regionalnych telewizjach kablowych z woj. wielkopolskiego składa się z czterech elementów: 1) Wyprodukowanie i emisja cyklu 100 odcinków i 100 powtórek Magazynu dotyczącego Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 (a także założeń dla perspektywy unijnej po 2020 roku) w regionalnej telewizji kablowej z terenu woj. wielkopolskiego będącej koncesjonowanym nadawcą usług audiowizualnych. Ponadto, Wykonawca będzie miał obowiązek emisji 200 odcinków powtórkowych Magazynu (2 emisje, raz w tygodniu) na antenie innej telewizji kablowej (będącej koncesjonowanym nadawcą usług audiowizualnych) dostępnej na terenie 4 powiatów lub miast na prawach powiatu z Wielkopolski, które nie są w granicach zasięgu Wykonawcy. 2) Wyprodukowanie 10 shortów wideo, które powstaną na bazie materiałów filmowych (surówek), które zostaną nagrane podczas produkcji odcinka Magazynu o Funduszach Europejskich. 3) Promocja Magazynu na jednym portalu internetowym z geotargetowaniem na woj. Wielkopolskie. 4) Wyprodukowanie wejść antenowych „na żywo” (4 szt.) z czterech wydarzeń promujących Fundusze Europejskie i ich emisja na antenie regionalnej telewizji kablowej, w której odbywa się premiera Magazynu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92200000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy zgodny z Załącznikiem nr 1 do SIWZ (składany razem z ofertą); 2) Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa), o ile uprawnienia te nie wynikają z dokumentów rejestrowych (składane razem z ofertą); 3) W przypadku zadeklarowania w formularzu ofertowym promowania Magazynu na dodatkowym/ch portalu/ach (Kryterium nr 4) – Wydruk/wydruki raportu/raportów opracowanego/ych na podstawie narzędzia analitycznego (np. Google Analytics lub innego) mierzącego średnią liczbę odsłon danego portalu. Raport/raporty powinien/nny zawierać co najmniej: nazwę narzędzia analitycznego, nazwę strony, średnią liczbę odsłon portalu w przeliczeniu na miesiąc, z ostatnich 12 miesięcy (składany razem z ofertą). Będą one służyła Zamawiającemu do potwierdzenia liczby odsłon zaproponowanego portalu/portali i tym samym do przyznania punktów ofercie w kryterium „Liczba dodatkowych portali promujących Magazyn” (Ldp)” opisanym w rozdz. XIII pkt 4 SIWZ. 4) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (składane razem z ofertą); 5) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w związku z art. 24 ust. 1 pkt. 23) ustawy zgodnie z Załącznikiem nr 2C do SIWZ (Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu powyższy dokument w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach