Wojewódzki Urząd Pracy w Warszawie ogłasza przetarg
- Adres: 01-205 Warszawa, ul. Młynarska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5784400 centrala, 5784489 , fax. 225 784 418
- Data zamieszczenia: 2019-02-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Urząd Pracy w Warszawie
ul. Młynarska 16
01-205 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5784400 centrala, 5784489, fax. 225 784 418
REGON: 16362050000190 - Adres strony internetowej zamawiającego: wupwarszawa.praca.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej w środkach transportu publicznego na terenie Warszawy, Płocka, Radomia, Ostrołęki, Siedlec i Ciechanowa, związanej z działaniami realizowanymi przez Wojewódzki Urząd Pracy w Warszawie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020 oraz Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej w środkach transportu publicznego na terenie Warszawy, Płocka, Radomia, Ostrołęki, Siedlec i Ciechanowa, związanej z działaniami realizowanymi przez Wojewódzki Urząd Pracy w Warszawie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020 oraz Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi Załączniku nr 2 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79342200-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kryterium - Koncepcja. Wykonawca wraz z ofertą przestawi na nośniku elektronicznym (płyta CD lub pendrive) koncepcję 15 sekundowego spotu dotyczącego Osi I PO WER – Zadanie I , (scenariusz, storyboard, przykłady użytych technik, tonacji i kolorystyki) oraz dołączy do ofert krótką sekwencję wideo (min. 10 sekund), która będzie przykładem techniki zaproponowanej dla Zamawiającego. Wymienione dokumenty nie podlegają uzupełnieniu w trybie art. 26 ust. 3 uPzp jako elementy służące do oceny oferty. Ich brak będzie się wiązał z przyznaniem przez Zamawiającego liczby punktów „0 pkt” w każdym z kryteriów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przygotowanie, produkcja i emisja artykułów o tematyce warszawskiej
Dodano: 2024-07-12 - „Prowadzenie internetowych kampanii reklamowych dotyczących działalności programowej Zamawiającego w środowiskach reklamowych Meta (Facebook, Instagram), Google (wyszukiwarka, YouTube, GDN) i TikTok”
Dodano: 2024-07-11 - Usługa zamieszczenia reklamy na rowerach miejskich w Warszawie w ramach kampanii pn. „Odpocznij na Mazowszu”
Dodano: 2024-06-07 - Usługa zamieszczenia reklamy na rowerach miejskich w Warszawie w ramach kampanii pn. „Odpocznij na Mazowszu”
Dodano: 2024-05-22 - „Realizacje działań reklamowych na rzecz Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN w podziale na 4 części”
Dodano: 2024-04-09 - „Realizacje działań reklamowych na rzecz Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN w podziale na 4 części”
Dodano: 2024-03-01 - Promocja miasta przez sport
Dodano: 2024-02-15 - Promocja Zamawiającego przez Wykonawcę w Rozgrywkach Europejskich Pucharów w Tenisie Stołowym Mężczyzn
Dodano: 2024-01-10 - Promocja Zamawiającego przez Wykonawcę w zawodach regionalnych i ogólnopolskich turniejach tenisa stołowego
Dodano: 2024-01-10 - Kompleksowe przeprowadzenie kampanii wizerunkowej w mediach branżowych, skierowanych do grupy międzynarodowych organizatorów spotkań i wydarzeń, pod roboczym hasłem „Poland. More than you expected”.
Dodano: 2023-12-21