Przetargi.pl
Przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej w mediach społecznościowych i w Internecie w ramach projektu Program e -Cło

Ministerstwo Finansów, Biuro Administracyjne ogłasza przetarg

  • Adres: 00-916 Warszawa, ul. Świętokrzyska 12
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 694 45 06 , fax. 22 694 52 68
  • Data zamieszczenia: 2015-03-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Finansów, Biuro Administracyjne
    ul. Świętokrzyska 12 12
    00-916 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 694 45 06, fax. 22 694 52 68
    REGON: 00000221700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej w mediach społecznościowych i w Internecie w ramach projektu Program e -Cło
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej, zwanej dalej Kampanią, w mediach społecznościowych i w Internecie mającej na celu zaprezentowanie społeczeństwu zmian zachodzących w Służbie Celnej, dzięki wprowadzeniu usług elektronicznych i rozwiązań Programu e-Cło (od papierowego obiegu dokumentów do 100% obiegu elektronicznego). 2. Kampania ma zostać przeprowadzona za pomocą produktów Kampanii opisanych szczegółowo w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiący Załącznik Nr 1 do Wzoru Umowy. Produkty Kampanii prowadzonej w mediach społecznościowych i w Internecie: 1) Film z dwoma ekspertami w roli głównej (oparty na scenariuszu Zamawiającego), zwanymi dalej Osoba 1 i Osoba 2 zatrudnionymi przez Wykonawcę w dwóch wersjach - długiej (ok. 3 minut) i skróconej (ok. 30 sekund); 2) Aplikacja - Celnicy (nazwa robocza); 3) Raport w wersji elektronicznej; 4) Infografiki; 5) Informacje prasowe; 6) Artykuły edukacyjne; 7) Dodatkowy film (branded content video w ramach współpracy z Osobą 2) omawiający e-usługi Służby Celnej, który zostanie opublikowany na kanale społecznościowym zatrudnionego eksperta; 8) Utrzymanie i moderowanie profili Programu e-Cło w poszczególnych portalach społecznościowych łącznie z zamawianiem wymaganych płatnych usług reklamowych na koszt Wykonawcy. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego realizacji zawiera Wzór Umowy stanowiący Załącznik E do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793410006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mf.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach