Ministerstwo Finansów, Biuro Administracyjne ogłasza przetarg
- Adres: 00-916 Warszawa, ul. Świętokrzyska 12
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 694 45 06 , fax. 22 694 52 68
- Data zamieszczenia: 2015-03-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Finansów, Biuro Administracyjne
ul. Świętokrzyska 12 12
00-916 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 694 45 06, fax. 22 694 52 68
REGON: 00000221700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej w mediach społecznościowych i w Internecie w ramach projektu Program e -Cło - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej, zwanej dalej Kampanią, w mediach społecznościowych i w Internecie mającej na celu zaprezentowanie społeczeństwu zmian zachodzących w Służbie Celnej, dzięki wprowadzeniu usług elektronicznych i rozwiązań Programu e-Cło (od papierowego obiegu dokumentów do 100% obiegu elektronicznego). 2. Kampania ma zostać przeprowadzona za pomocą produktów Kampanii opisanych szczegółowo w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiący Załącznik Nr 1 do Wzoru Umowy. Produkty Kampanii prowadzonej w mediach społecznościowych i w Internecie: 1) Film z dwoma ekspertami w roli głównej (oparty na scenariuszu Zamawiającego), zwanymi dalej Osoba 1 i Osoba 2 zatrudnionymi przez Wykonawcę w dwóch wersjach - długiej (ok. 3 minut) i skróconej (ok. 30 sekund); 2) Aplikacja - Celnicy (nazwa robocza); 3) Raport w wersji elektronicznej; 4) Infografiki; 5) Informacje prasowe; 6) Artykuły edukacyjne; 7) Dodatkowy film (branded content video w ramach współpracy z Osobą 2) omawiający e-usługi Służby Celnej, który zostanie opublikowany na kanale społecznościowym zatrudnionego eksperta; 8) Utrzymanie i moderowanie profili Programu e-Cło w poszczególnych portalach społecznościowych łącznie z zamawianiem wymaganych płatnych usług reklamowych na koszt Wykonawcy. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego realizacji zawiera Wzór Umowy stanowiący Załącznik E do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793410006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji zamówienia
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mf.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup usług mających na celu promocję bazy praktyk i staży. Realizacja promocji odbędzie się poprzez zakup i realizację usług promocyjnych w Internecie.
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie projektów graficznych, produkcja i dostawa materiałów promocyjnych Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
Dodano: 2016-07-05 - Wykonanie materiałów reklamowych
Dodano: 2016-05-23 - Przeprowadzenie kampanii reklamowej na potrzeby projektów społeczno-edukacyjnych prowadzonych przez Narodowy Instytut Dziedzictwa
Dodano: 2016-04-14 - Usługa emisji spotu reklamowego w I i II linii metra, postępowanie nr 16/PZP/2016
Dodano: 2016-04-04 - Opracowanie projektów graficznych, produkcja i dostawa materiałów promocyjnych POIR oraz POPW w ramach obchodów Dni Otwartych Funduszy Europejskich 2016
Dodano: 2016-03-25 - Produkcja i emisja spotu reklamowego na nośnikach multimedialnych - ekranach LED w związku ze Szczytem NATO nr sprawy 27/ZP/16
Dodano: 2016-03-21 - DOSTAWA ARTYKUŁÓW REKLAMOWYCH DLA SGGW W WARSZAWIE
Dodano: 2016-02-24 - OBSŁUGA W ZAKRESIE ZAKUPU MEDIÓW
Dodano: 2016-02-16 - Przeprowadzenie na antenie ogólnopolskiej lub ponadregionalnej rozgłośni radiowej kampanii spotowych w liczbie 120 spotów w roku 2016 w miesiącach od marca do czerwca i od września do grudnia, każdy spot o długości 30 sekund, promujących Teatr Narodowy i organizowane w Teatrze premiery, przedstawienia repertuarowe oraz wydarzenia teatralne
Dodano: 2016-02-01