Przetargi.pl
Przeprowadzenie kampanii edukacyjnej dotyczącej wdrażania nowego systemu gospodarowania odpadami komunalnymi na terenie Gmin członkowskich Celowego Związku Gmin R-XXI

Celowy Związek Gmin R-XXI ogłasza przetarg

  • Adres: 72-200 Nowogard, Plac Wolności 5
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 5791920; 5791950 , fax. 91 5791953,5791955
  • Data zamieszczenia: 2013-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Celowy Związek Gmin R-XXI
    Plac Wolności 5 5
    72-200 Nowogard, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 5791920; 5791950, fax. 91 5791953,5791955
    REGON: 81254669600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czg.nowogard.pl, bip. gminy.pomorzezachodnie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie kampanii edukacyjnej dotyczącej wdrażania nowego systemu gospodarowania odpadami komunalnymi na terenie Gmin członkowskich Celowego Związku Gmin R-XXI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi świadczenie usług, mających na celu przeprowadzenie Kampanii edukacyjnej dotyczącej wdrażania nowego systemu gospodarowania odpadami komunalnymi na terenie Gmin członkowskich Celowego Związku Gmin R-XXI. W ramach zamówienia Wykonawca: 1.opracuje i dostarczy zamawiającemu w terminie 10 dni od dnia podpisania umowy, komputerową prezentację kampanii edukacyjnej zawierającą informacje dotyczące wdrażania nowego systemu gospodarowania odpadami komunalnymi na podstawie znowelizowanej ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Prezentacja multimedialna musi zawierać następujące informacje: - intencja i cel zmiany ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, - zarys zmian nowelizowanej ustawy, - wyzwania gmin stawiane przez Unię Europejską, - nowe obowiązki właścicieli nieruchomości - nowe obowiązki Gmin, - sposoby ustalania stawek i opłat za gospodarowanie odpadami, - obowiązki związane ze złożeniem i aktualizowaniem deklaracji, - określenie rodzajów odpadów i sposobów ich zbierania, - zasady funkcjonowania Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) 2.zaprojektuje, wykona i dostarczy zamawiającemu ulotki, plakaty, zakładki do książek i plany lekcji zawierające informacje dotyczące nowego systemu gospodarowania odpadami Materiały promujące nowy system gospodarowania odpadami będą zawierały informacje ogólne o nowych obowiązkach właścicieli nieruchomości, oraz nowych zadaniach gmin. Powinny również promować system selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w ujęciu ogólnym, ze względu na różnorodne rozwiązania przyjęte na obszarze Celowego Związku Gmin R-XXI. Materiały informacyjne będą opatrzone logiem WFOŚiGW w Szczecinie. wielkość nakładów: - ulotki A4 składane do 1/3 - 80 000 szt. - Plakaty B3 - 5000 szt. - Zakładki do książek DL - 40 000 szt. - Plany lekcji A4 składane do 1/2 - 40 000 szt. 3.Zaprojektuje, wykona i dostarczy zamawiającemu opracowanie pn vademecum odpadowe format A5 (ok. 4 + 20 stron) i dostarczy je zamawiającemu w ilości 2 000 szt. Materiał będzie miał charakter informacyjny o wysokim stopniu szczegółowości składający się z następujących sekcji: - Sekcja I - wyzwania i konieczność budowy efektywnych rozwiązań w gospodarce odpadami, - Sekcja II - system gospodarowania odpadami w świetle przepisów prawa, - Sekcja III - Selektywna zbiórka odpadów poszczególnych frakcji z uzasadnieniem organizacyjno-technologicznym, - Sekcja IV - obowiązki właścicieli nieruchomości oraz obowiązki Gmin, Wykonawca dostarczy zamawiającemu materiały edukacyjno - promocyjne o których mowa w punkcie 2 i 3 w terminie 15 dni od dnia zaakceptowania projektów przez zamawiającego, przy czym projekty materiałów dostarczy w terminie 10 dni od dnia podpisania umowy . 4.przeprowadzi 411 spotkań edukacyjnych z mieszkańcami poszczególnych sołectw na obszarze Gmin członkowskich należących do Celowego Związku Gmin R-XXI w terminie od sierpnia do października 2013r., po cztery spotkania dziennie w godzinach od 15:00 do 21:00 w dni robocze oraz w soboty w liczbie po sześć spotkań dziennie w godzinach od 9:00 do 20:00. Zamawiający zastrzega, iż większość spotkań w sołectwach będzie odbywać się równocześnie w dwóch gminach. W związku z tym Wykonawca będzie przeprowadzał równocześnie spotkania w dwóch gminach i będzie dysponował sprzętem multimedialnym (rzutnik, ekran, komputer) niezbędnym do przedstawienia prezentacji oraz w razie potrzeby sprzętem nagłaśniającym (kolumna, wzmacniacz, mikrofon bezprzewodowy). Koszt dojazdu do poszczególnych sołectw leży po stronie Wykonawcy. Jedno spotkanie w sołectwie trwać będzie jedną godzinę. Terminy spotkań zostaną szczegółowo przedstawione w harmonogramie ustalonym pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Przy realizacji spotkań Wykonawca wykorzysta komputerowo opracowaną prezentację zawierającą wyżej wskazane informację. Podczas spotkań rozdawane będą mieszkańcom ulotki i plakaty. W spotkaniach uczestniczyć będzie pracownik gminy na terenie której organizowane będzie spotkanie. Ze spotkań sporządzone zostaną listy obecności oraz dokumentacja fotograficzna. 5.przeprowadzi 27 spotkań 2-godzinnych edukacyjnych z mieszkańcami w siedzibach Gmin członkowskich należących do Celowego Związku Gmin R-XXI w terminie od sierpnia do października 2013r., w godzinach od 8:00 do 14:00 w dni robocze.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości 4 000 zł (słownie cztery tysiące złotych) w terminie do dnia 02.08.2013r. do godziny 9:00. Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu - przelewem na konto Celowego Związku Gmin R-XXI, o numerze 17 9375 1012 4200 4978 2000 0090 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach. 4. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji - Celowego Związku Gmin R-XXI) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 7 bez potwierdzania tych okoliczności, 2) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowym. 6. Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez zamawiającego wykluczony a jego oferta odrzucona. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacji, gdy: 1) wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie, 2) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 7 ppkt 2). 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 13. W ofercie należy wpisać nr konta, na które zamawiający ma zwrócić wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gminy.pomorzezachodnie.pl/zamowienia.dhtml
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach