Przetargi.pl
Przeprowadzenie inwentaryzacji indywidualnych źródeł ciepła na terenie Gminy Ożarów Mazowiecki w ramach „Mazowieckiego Instrumentu Wsparcia Ochrony Powietrza MAZOWSZE 2020”

Burmistrz Miasta i Gminy Ożarów Mazowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-850 Ożarów Mazowiecki, ul. Kolejowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7222207 w. 242
  • Data zamieszczenia: 2020-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta i Gminy Ożarów Mazowiecki
    ul. Kolejowa 2
    05-850 Ożarów Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 022 7222207 w. 242
    REGON: 53060800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ozarow-mazowiecki.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie inwentaryzacji indywidualnych źródeł ciepła na terenie Gminy Ożarów Mazowiecki w ramach „Mazowieckiego Instrumentu Wsparcia Ochrony Powietrza MAZOWSZE 2020”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie inwentaryzacji indywidualnych źródeł ciepła na terenie Gminy Ożarów Mazowiecki. Celem przeprowadzenia inwentaryzacji jest pozyskanie wiedzy na temat ilości źródeł niskiej emisji na terenie Miasta i Gminy Ożarów Mazowiecki, a następnie wprowadzenie określonych działań, które przyczynią się do poprawy stanu zdrowia i jakości życia mieszkańców Miasta i Gminy Ożarów Mazowiecki. Inwentaryzacja pozwoli oszacować również liczbę mieszkańców zainteresowanych wymianą ogrzewania oraz zaplanować działania na przeprowadzenie wymiany źródeł ciepła na bardziej ekologiczne. Gmina zrealizuje także jeden z obowiązków wynikający z Programu ochrony powietrza. Realizacja zadania przyczyni się do stworzenia bazy danych o źródłach emisji i poprawy stanu czystości powietrza w Mieście i Gminie Ożarów Mazowiecki. 2. Zamówienie obejmuje m.in.: 1) Przeprowadzenie inwentaryzacji wszystkich źródeł niskiej emisji w budynkach położonych na terenie Miasta i Gminy Ożarów Mazowiecki, w tym w szczególności: mieszkalnych (jednorodzinnych i wielorodzinnych), handlowych, usługowych oraz użyteczności publicznej. Przewidywana liczba zinwentaryzowanych budynków i lokali ( +/- 10% ): - budynki mieszkaniowe ok. 5500 obiektów, - działalność gospodarcza ok. 240 obiektów, - inne działalności osób prywatnych ok. 250 obiektów. 2) Obliczenie wielkości emisji substancji ( przed i po wymianie pieca na paliwo stałe ): pyłu zawieszonego PM 10, benzo(a)pirenu, pyłu zawieszonego PM 2,5; SO2, CO, CO2, NOx, 3) Przygotowanie raportu końcowego z przeprowadzonej inwentaryzacji. 4) Utworzenie elektronicznej bazy danych indywidualnych źródeł ciepła w formacie arkusza kalkulacyjnego Microsoft Excel, zawierającej wszystkie informacje pozyskane dla każdego inwentaryzowanego budynku na terenie Miasta i Gminy Ożarów Mazowiecki. 5) Opracowanie, wydruk i dystrybucja ulotek ( min. 6000 szt.) zachęcających mieszkańców do współpracy przy inwentaryzacji indywidualnych źródeł ciepła, przybliżających temat „niskiej emisji”, korzyści zdrowotnych i społecznych wynikających z jej ograniczenia, możliwości dofinansowań do wymiany źródeł ciepła na ekologiczne, termomodernizacji budynków. Ulotki zostaną rozdystrybuowane do każdego inwentaryzowanego budynku. Koniecznym może być zakup materiałów, zakup usług poligraficznych, itp. 3. Przeprowadzenie inwentaryzacji musi zostać wykonane zgodnie z: - wytycznymi przygotowanymi przez Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie, - Regulaminem udzielania i przekazywania pomocy finansowej z budżetu Województwa Mazowieckiego w ramach „Mazowieckiego Instrumentu Wsparcia Ochrony Powietrza MAZOWSZE 2020”, przyjętego Uchwałą Nr 276/107/20 Zarządu Województwa Mazowieckiego z dnia 25 lutego 2020 r. - Uchwałą nr 419/119/20 Zarządu Województwa Mazowieckiego z dnia 24 marca 2020 r. zmieniająca uchwałę w sprawie Regulaminu udzielania i przekazywania pomocy finansowej z budżetu Województwa Mazowieckiego w ramach „Mazowieckiego Instrumentu Wsparcia Ochrony Powietrza MAZOWSZE 2020” oraz - powszechnie obowiązującymi przepisami. 4. Zamówienie finansowane jest przez Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie w ramach „Mazowieckiego Instrumentu Wsparcia Ochrony Powietrza MAZOWSZE 2020”. 5. Szczegółowa inwentaryzacja indywidualnych źródeł ciepła ma zostać wykonana z wykorzystaniem: a. metody rejestrowej (za pomocą tworzenia rejestru wynikającego z map sieci ciepłowniczej, gazowej itp.) b. metody wywiadu bezpośredniego (przeprowadzanie ankietyzacji terenowej i telefonicznej) c. metody kombinowanej (połączenie metody rejestrowej z metodą wywiadu bezpośredniego) UWAGA: W przypadku braku możliwości wykonania usługi z wykorzystaniem wyżej wymienionych metod w związku z sytuacją przedłużenia stanu epidemii COVID-19, Wykonawca może: - przedstawić Zamawiającemu do jego pisemnej akceptacji, inną metodę wykonania inwentaryzacji źródeł ogrzewania na terenie Miasta i Gminy Ożarów Mazowiecki niż metoda wywiadu bezpośredniego, pozwalającą na jednoznaczną identyfikację źródła i sposobu ogrzewania budynków lub lokali. 6. Przygotowanie ankiet (wersja w formie papierowej oraz pdf): Ankieterzy wyposażeni w identyfikatory pozyskają od użytkowników budynków (najemców, właścicieli, zarządców) m.in. dane adresowe, dane o budynku/lokalu: typ budynku, powierzchnia użytkowa budynku/lokalu, przeprowadzone termomodernizacje, dane o źródle/źródłach ciepła: ilość, rodzaj, moc i wiek pieców/kotłów, roczne zużycie paliw dla kotła/pieca, plany dotyczące zmiany sposobu ogrzewania itd. Rekrutacja ankieterów do przeprowadzenia inwentaryzacji oraz wszelkie koszty związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem inwentaryzacji ponosi Wykonawca. 7. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zadania: 1) Zapewnienie możliwości eksportu dokumentacji dotyczącej inwentaryzacji do formatu pliku: CSV, SQL. 2) Podsumowanie – wnioski końcowe oraz opracowanie dokumentacji z wynikającej inwentaryzacji w formie wydruku (3 egz.) oraz na nośniku elektronicznym w wersji umożliwiającej edycję dokumentacji przy użyciu oprogramowania będącego w posiadaniu Zamawiającego. 3) Inwentaryzacja zostanie przeprowadzona w oparciu o wykaz przekazany przez Zamawiającego (listę punktów adresowych) i obejmie inwentaryzację w terenie przez ankieterów, na podstawie wcześniej pozyskanych informacji. 4) Lista punktów adresowych zawiera punkty adresowe wg. ewidencji gruntów i budynków. W przypadku stwierdzenia podczas ankietyzacji dodatkowych lokali lub budynków posiadających swoją kotłownię, nieujętych w przekazanym wykazie, ankieter dopisze lokal do wykazu i wypełni ankietę dla przedmiotowego lokalu. 5) Inwentaryzacja nie stanowi spisu z natury, rozumianego jako komisyjne liczenie urządzeń grzewczych na paliwo stałe przez co najmniej dwie osoby w lokalu/budynku, w którym to urządzenie jest użytkowane. Informacje, jakie zbierać będzie ankieter w terenie będą pochodzić od użytkowników budynków (najemców, właścicieli) i pozyskane będą na podstawie wywiadu z nimi. 6) Zebrane ankiety będą opatrzone podpisem ankietera. 7) W celu sprawnego przebiegu inwentaryzacji, Zamawiający zamieści na swojej stronie internetowej informację o przeprowadzaniu działań inwentaryzacyjnych. 8) Baza zostanie opracowana na podstawie przekazanego pliku excel zawierającego wykaz punktów adresowych podlegających inwentaryzacji. 9) W bazie będą wprowadzone oznaczenia, w jaki sposób zostały pozyskane dane tj. np. ankieta u źródła, ankieta u zarządcy itp. 10) Baza będzie posiadać możliwość sporządzania zestawień, raportów (tabele przestawne Excel) – zakres raportowanych danych będzie uzgodniony z Zamawiającym. 11) Wykonawca zobowiązuje się do przetwarzania danych osobowych i innych informacji, nie udostępnionych w sieci publicznej, pochodzących z Systemu Informacji Przestrzennej, wyłącznie w celu realizowania zadania. 12) Wykonawca będzie zobowiązany do bieżącego kontaktu z Zamawiającym, w celu konsultowania wykonywanych prac oraz w celu zatwierdzania projektów np. ulotek etc. Ulotki będą mogły być dystrybuowane po zatwierdzeniu przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72212700-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający ustala wadium w wysokości: – 4.000,- zł (słownie: cztery tysiące złotych ), 2. Wadium należy wnieść w jednej z form podanych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek Zamawiającego w banku: PKO BP S.A. XVIII O/Warszawa; Nr konta: 15 10201185 0000 4602 0019 2351 z adnotacją: ”Wadium RZP.271.35.2020” 4. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej ( przelewem ) zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 5. Postanowienia pkt. 8 SIWZ odnośnie wadium są dla Wykonawców wiążące. 6. Zwrotu wpłaconego wadium wykonawcom Zamawiający dokona w trybie art. 46 ustawy Pzp. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, nie uwzględniając zasad określonych w SIWZ, zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust.1 pkt. 7b ustawy Pzp. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. (art. 46 ust. 4a ustawy Pzp) Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 46 ust. 5 ustawy Pzp; tj. jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 9. Jeżeli wadium jest wniesione w jednej z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, oprócz pieniężnej to wykonawca winien uwzględnić w nim wszystkie zapisy z ustawy Pzp dotyczące zatrzymania wadium. 10. Dowód wpłacenia wadium: ( 4.000,- zł ) W przypadku wniesienia wadium przelewem – dowód wpłaty wadium w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y podpisujące ofertę, Wykonawca załączy do oferty. W przypadku wniesienia przez Wykonawcę wadium w formie przewidzianej w art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 ustawy: - oryginał gwarancji lub poręczenia wykonawca załączy do oferty, Dokument gwarancyjny winien jednoznacznie uwzględniać przypadki wskazane w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Dokument ten będzie załącznikiem Nr 5 do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Pełnomocnictwo do podpisania oferty i występowania w imieniu wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie będzie występował osobiście lub poprzez przedstawiciela upoważnionego w dokumentach rejestrowych. Dokument ten będzie załącznikiem Nr 3 do oferty. b) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument ten będzie załącznikiem Nr 4 do oferty. c) Dowód wpłacenia wadium: ( 4.000,- zł ) W przypadku wniesienia wadium przelewem – dowód wpłaty wadium w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y podpisujące ofertę, Wykonawca załączy do oferty. W przypadku wniesienia przez Wykonawcę wadium w formie przewidzianej w art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 ustawy: - oryginał gwarancji lub poręczenia wykonawca załączy do oferty, Dokument gwarancyjny winien jednoznacznie uwzględniać przypadki wskazane w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Dokument ten będzie załącznikiem Nr 5 do oferty. d) *Zobowiązanie podmiotów, na których zdolnościach technicznych, zawodowych, sytuacji finansowej lub ekonomicznej polega Wykonawca do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. ( *jeżeli dotyczy ) Dokument ten będzie załącznikiem Nr 6 do oferty. e) Wypełnione na podstawie własnej kalkulacji zestawienie cenowe (cennik) usług objętych przedmiotem zamówienia. Dokument ten będzie załącznikiem Nr 7 do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach