Przetargi.pl
Przeprowadzenie dwusemestralnych studiów podyplomowych na wybranych kierunkach Mediacje i negocjacje- część 1 zamówienia; Arteterapia- część 2 zamówienia; Gerontologia i opieka nad osobami starszymi- część 3 zamówienia; Zarządzanie zasobami ludzkimi- część 4 zamówienia

Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-731 Poznań, ul. Nowowiejskiego 11
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8567-300 , fax. 61 8515-635
  • Data zamieszczenia: 2012-07-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu
    ul. Nowowiejskiego 11 11
    61-731 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8567-300, fax. 61 8515-635
    REGON: 63128432200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rops.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie dwusemestralnych studiów podyplomowych na wybranych kierunkach Mediacje i negocjacje- część 1 zamówienia; Arteterapia- część 2 zamówienia; Gerontologia i opieka nad osobami starszymi- część 3 zamówienia; Zarządzanie zasobami ludzkimi- część 4 zamówienia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres tematyczny: Mediacje i negocjacje - część 1 a) prawne i organizacyjne aspekty funkcjonowania procedur mediacyjnych: - podstawy prawne zastosowania procedur mediacyjnych w sprawach nieletnich, cywilnych (rodzinne) z elementami wiedzy o mediacji w postępowaniu karnym, - zasady prowadzenia postępowania mediacyjnego, - rola mediatora, jego specyfika, prawa i obowiązki mediatora, - zagadnienia etyki zawodowej mediatorów, - zagadnienia praktyczne związane z organizacją postępowania mediacyjnego, - zasady współpracy z organami wymiaru sprawiedliwości, - prowadzenie dokumentacji, - międzynarodowe standardy postępowania mediacyjnego, b) psychologiczne mechanizmy powstawania, eskalacji i rozwiązywania konfliktów, wybrane zagadnienia z psychologii społecznej, w szczególności w zakresie: - praktycznego zastosowania wiedzy psychologicznej i mechanizmów powstawania, eskalacji i rozwiązywania konfliktów, - procedur rozwiązywania konfliktów (min. negocjacje, mediacje, arbitraż, sąd), - stosowania procedur mediacyjnych w Polsce i na świecie (spory zbiorowe, konflikty w społecznościach lokalnych, konflikty sąsiedzkie, rodzinne, spory sądowe), - różnych modeli mediacji: pokrzywdzony-sprawca, c) trening umiejętności mediacyjnych: - prowadzenia wstępnych spotkań ze stronami oraz opanowania wypowiedzi otwierających mediację, - dokonania analizy i diagnozy konfliktu objętego mediacją, - prowadzenia sesji mediacyjnych i spotkań na osobności z uczestnikami postępowania mediacyjnego (opanowania technik mediacyjnych), - komunikowania się z uczestnikami w sposób umożliwiający zrozumienie problemu (aktywne słuchanie, zadawanie pytań), - pomocy w doprowadzeniu do satysfakcjonującej obie strony ugody, - opanowania terminologii umożliwiającej współpracę i wymianę doświadczeń z innymi mediatorami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1.1 do SIWZ. Arteterapia - część 2 a) wprowadzenie do arteterapii, b) elementy psychiatrii, c) elementy psychoterapii, d) elementy psychologii klinicznej, e) elementy pedagogiki twórczości, f) podstawy historii sztuki, g) elementy pediatrii, h) elementy geriatrii, i) malarstwo i grafika - zajęcia warsztatowe, j) intermedia, multimedia, mix media - zajęcia warsztatowe, k) drama - zajęcia warsztatowe, l) rzeźba - zajęcia warsztatowe, m) muzykoterapia - zajęcia warsztatowe, n) choreoterapia - zajęcia warsztatowe, o) biblioterapia - zajęcia warsztatowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1.2. do SIWZ. Gerontologia i opieka nad osobami starszymi - część 3 a) wprowadzenie do gerontologii, b) polityka społeczna i zabezpieczenie społeczne wobec osób starszych, c) demografia i epidemiologia, d) podstawy geriatrii, e) gerontopsychologia, f) gerontologia społeczna, g) seksuologia gerontologiczna, h) etyka, i) kardiologia gerontologiczna, j) organizacja opieki zdrowotnej i polityka zdrowotna, k) podstawy pielęgnowania osób starszych, l) podstawy psychogeriatrii, m) podstawy rehabilitacji osób starszych, n) promocja zdrowia seniorów, o) edukacja zdrowotna w opiece nad seniorami, p) geragogika, q) dietetyka gerontologiczna, r) podstawy prawne ochrony zdrowia osób starszych, s) opieka paliatywna nad osobami starszymi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1.3. do SIWZ. Zarządzanie zasobami ludzkimi - część 4 a) rynek pracy i polityka społeczna, b) strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi, c) projektowanie pracy, d) dobór pracowników, e) wynagradzanie i ocenianie pracowników zatrudnionych w jednostkach samorządu terytorialnego, f) kierowanie zespołem, g) kontroling kadrowy, h) zarządzanie kompetencjami pracowników, i) zarządzanie procesami szkoleniowymi, j) prawo pracy, k) wykorzystanie technologii informatycznych w działaniach HR, l) zarządzanie zmianą, m) zarządzania wynikami, n) kultura organizacyjna, o) psychologia w zarządzaniu zasobami ludzkimi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1.4. do SIWZ. Opis przedmiotu zamówienia wspólny dla Części 1, 2, 3, 4. Program i harmonogram realizacji poszczególnych kierunków studiów, przygotuje Wykonawca i przedstawi najpóźniej 2 dni przed dniem podpisania umowy. Ww. program i harmonogram stanowić będą załączniki do umowy. Minimalna liczba godzin przeznaczonych na realizację kierunku - 280. Studia na poszczególnych kierunkach muszą być przeprowadzone dla 25 osób, podczas minimum 16 zjazdów i zaleca się aby nie przekraczały 20 zjazdów. Sposób organizacji zajęć: Studia odbywać się będą w systemie zjazdów dwudniowych, weekendowych (sobota-niedziela). W ramach jednego zjazdu zaleca się maksymalnie 18 godzin zajęć dydaktycznych (po 45 minut). Wykonawca zapewni uczestnikom studiów warunki do nauki zgodnie z zasadami BHP. Na potrzeby cateringu organizowanego podczas przerw i po zakończeniu zajęć, Wykonawca zapewni wydzielone i wyposażone w stoły i krzesła pomieszczenie dla min. 25 osób, na terenie obiektu, w którym prowadzone są zajęcia. Osobom uczestniczącym w studiach podyplomowych, Wykonawca po zakończeniu studiów zobowiązuje się do wystawienia świadectwa ukończenia studiów podyplomowych i zaświadczenia o udziale w projekcie współfinansowanym z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki wraz z niezbędnymi logotypami.. Warunkiem wydania świadectwa ukończenia studiów podyplomowych jest uzyskanie określonych w programie studiów efektów kształcenia oraz złożenie stosownych egzaminów. Rekrutacja i obsługa administracyjna: Zamawiający przeprowadzi rekrutację i przekaże listę osób do udziału w studiach podyplomowych w terminie 14 dni przed rozpoczęciem zajęć. Na podstawie listy i przekazanych danych teleadresowych Wykonawca poinformuje wskazanych uczestników o terminie rozpoczęcia studiów i niezbędnych dokumentach uprawniających do podjęcia studiów. Wykonawca zatrudni kierownika studiów oraz prowadzić będzie sprawy organizacyjno - administracyjne związane z prawidłową realizacją usługi edukacyjnej w ramach studiów podyplomowych . Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby każdy uczestnik studiów przez cały okres nauki został objęty ubezpieczeniem od następstw nieszczęśliwych wypadków na kwotę co najmniej 5 000 zł
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 804300007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: dla Części 1 - 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100), dla Części 2 - 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100), dla Części 3 - 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100), dla Części 4 - 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100), Wadium wnosi się pod rygorem wykluczenia z postępowania przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku z niżej wymienionych form: -w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: BGŻ S.A. OO Poznań Rachunek nr 60 2030 0045 1110 0000 0234 9820 -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych; -w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w formie pieniężnej, wymagana kwota powinna znajdować się na rachunku zamawiającego przed upływem terminu składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Kadra dydaktyczna
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rops.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach