Przetargi.pl
Przeprowadzenie doradztwa wizerunkowego w ramach zadania Aktywna Integracja dla uczestników projektu Prosto przed siebie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Siedlcach ogłasza przetarg

  • Adres: 08-110 Siedlce, ul. M. Asłanowicza 10
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 633 09 64 , fax. 25 633 17 90
  • Data zamieszczenia: 2013-04-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Siedlcach
    ul. M. Asłanowicza 10 10
    08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 25 633 09 64, fax. 25 633 17 90
    REGON: 00518366600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gops.gminasiedlce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie doradztwa wizerunkowego w ramach zadania Aktywna Integracja dla uczestników projektu Prosto przed siebie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług doradczych przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie zajęć doradztwa wizerunkowego grupowego i indywidualnego dla 11 uczestników projektu Prosto przed siebie skierowanych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Siedlcach. Minimalne wymagania realizacji Przedmiotu zamówienia Minimalna liczba godzin łączny wymiar 63 godziny dla 11 uczestników Projektu, w tym 30 godzin Zajęć grupowych, 33 godziny konsultacji indywidualnych 3 godziny dla każdej osoby. Szkolenie powinno być prowadzone przez doradcę wizerunkowego. Zajęcia będą odbywać się w miejscu ustalonym z Zamawiającym, w dni od poniedziałku do piątku, w terminach ustalonych z Zamawiającym, w wymiarze nie większym niż 5 godzin dziennie. Zakres Zajęć powinien obejmować między innymi następujące zagadnienia stylistyka i wizaż higiena, dobór stroju do okazji, pielęgnacja cery twarzy w tym makijaż, ciała, dłoni w tym manicure, włosów (w tym dobór fryzury, autoprezentacja.W programie należy uwzględnić zarówno kobiety jak i mężczyzn.W ramach realizacji Przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu przy podpisaniu umowy uzgodnionego z Zamawiającym harmonogramu ramowego rozkładu Zajęć wraz z lokalizacją miejsca realizacji Przedmiotu umowy,przekazania każdemu uczestnikowi 1 kompletu materiałów szkoleniowych oznakowanych w logotypy: UE, EFS, PO KL oraz 1 egzemplarza lub kserokopii Zamawiającemu,prowadzenie dziennika Zajęć, list obecności,bieżącego informowania Zamawiającego o przypadkach nieobecności uczestników na Zajęciach,zapewnienia materiałów dydaktycznych niezbędnych do przeprowadzenia doradztwa, wydania oryginałów i kserokopii zaświadczeń certyfikatów ukończenia Zajęć oznakowanych logo EFS, PO KL, UE w terminie 7 dni od zakończenia realizacji Przedmiotu zamówienia, zapewnienia przerwy kawowej z poczęstunkiem w postaci: kawa, herbata, soki owocowe, woda, ciastka, cukier, śmietanka itp.,ubezpieczenia uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z uczestnictwem w Zajęciach, wykonania dokumentacji fotograficznej z realizacji Przedmiotu zamówienia, ponoszenia wszelkich kosztów niezbędnych w celu prawidłowej realizacji Przedmiotu zamówienia, nie przewidzianych w umowie jako leżące po stronie Zamawiającego, złożenia Zamawiającemu w terminie 7 dni po zakończeniu realizacji Przedmiotu zamówienia dziennika zajęć, kompletu list obecności, potwierdzenie korzystania z cateringu, potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych, 1 egzemplarza materiałów szkoleniowych lub kserokopii, świadczeń/certyfikatów ukończenia Zajęć, kserokopii ww zaświadczeń certyfikatów, kserokopii ubezpieczenia NNW, dokumentacji fotograficznej z realizacji przedmiotu zamówienia w formie elektronicznej. Wymagania dla pomieszczeń szkoleniowych Miejsce realizacji Przedmiotu zamówienia lokal odpowiednio przystosowany do prowadzenia zajęć, zapewniony przez Wykonawcę na terenie miasta Siedlce lub w odległości do 30 km z zapewnieniem bezpłatnego dojazdu dla uczestników Zajęć z miasta Siedlce do miejsca realizacji Przedmiotu zamówienia oraz powrotu. Miejsce realizacji Przedmiotu zamówienia Wykonawca oznakuje w sposób wskazany przez Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805700000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gops.gminasiedlce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach