Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Siedlcach ogłasza przetarg
- Adres: 08-110 Siedlce, ul. M. Asłanowicza 10
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 25 633 09 64 , fax. 25 633 17 90
- Data zamieszczenia: 2013-04-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Siedlcach
ul. M. Asłanowicza 10 10
08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
tel. 25 633 09 64, fax. 25 633 17 90
REGON: 00518366600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gops.gminasiedlce.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie doradztwa wizerunkowego w ramach zadania Aktywna Integracja dla uczestników projektu Prosto przed siebie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług doradczych przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie zajęć doradztwa wizerunkowego grupowego i indywidualnego dla 11 uczestników projektu Prosto przed siebie skierowanych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Siedlcach. Minimalne wymagania realizacji Przedmiotu zamówienia Minimalna liczba godzin łączny wymiar 63 godziny dla 11 uczestników Projektu, w tym 30 godzin Zajęć grupowych, 33 godziny konsultacji indywidualnych 3 godziny dla każdej osoby. Szkolenie powinno być prowadzone przez doradcę wizerunkowego. Zajęcia będą odbywać się w miejscu ustalonym z Zamawiającym, w dni od poniedziałku do piątku, w terminach ustalonych z Zamawiającym, w wymiarze nie większym niż 5 godzin dziennie. Zakres Zajęć powinien obejmować między innymi następujące zagadnienia stylistyka i wizaż higiena, dobór stroju do okazji, pielęgnacja cery twarzy w tym makijaż, ciała, dłoni w tym manicure, włosów (w tym dobór fryzury, autoprezentacja.W programie należy uwzględnić zarówno kobiety jak i mężczyzn.W ramach realizacji Przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu przy podpisaniu umowy uzgodnionego z Zamawiającym harmonogramu ramowego rozkładu Zajęć wraz z lokalizacją miejsca realizacji Przedmiotu umowy,przekazania każdemu uczestnikowi 1 kompletu materiałów szkoleniowych oznakowanych w logotypy: UE, EFS, PO KL oraz 1 egzemplarza lub kserokopii Zamawiającemu,prowadzenie dziennika Zajęć, list obecności,bieżącego informowania Zamawiającego o przypadkach nieobecności uczestników na Zajęciach,zapewnienia materiałów dydaktycznych niezbędnych do przeprowadzenia doradztwa, wydania oryginałów i kserokopii zaświadczeń certyfikatów ukończenia Zajęć oznakowanych logo EFS, PO KL, UE w terminie 7 dni od zakończenia realizacji Przedmiotu zamówienia, zapewnienia przerwy kawowej z poczęstunkiem w postaci: kawa, herbata, soki owocowe, woda, ciastka, cukier, śmietanka itp.,ubezpieczenia uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z uczestnictwem w Zajęciach, wykonania dokumentacji fotograficznej z realizacji Przedmiotu zamówienia, ponoszenia wszelkich kosztów niezbędnych w celu prawidłowej realizacji Przedmiotu zamówienia, nie przewidzianych w umowie jako leżące po stronie Zamawiającego, złożenia Zamawiającemu w terminie 7 dni po zakończeniu realizacji Przedmiotu zamówienia dziennika zajęć, kompletu list obecności, potwierdzenie korzystania z cateringu, potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych, 1 egzemplarza materiałów szkoleniowych lub kserokopii, świadczeń/certyfikatów ukończenia Zajęć, kserokopii ww zaświadczeń certyfikatów, kserokopii ubezpieczenia NNW, dokumentacji fotograficznej z realizacji przedmiotu zamówienia w formie elektronicznej. Wymagania dla pomieszczeń szkoleniowych Miejsce realizacji Przedmiotu zamówienia lokal odpowiednio przystosowany do prowadzenia zajęć, zapewniony przez Wykonawcę na terenie miasta Siedlce lub w odległości do 30 km z zapewnieniem bezpłatnego dojazdu dla uczestników Zajęć z miasta Siedlce do miejsca realizacji Przedmiotu zamówienia oraz powrotu. Miejsce realizacji Przedmiotu zamówienia Wykonawca oznakuje w sposób wskazany przez Zamawiającego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805700000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gops.gminasiedlce.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla pracowników CUPT z zakresu zarządzania czasem pracy oraz elementami radzenia sobie ze stresem
Dodano: 2016-07-01 - Realizacja programu z zakresu profilaktyki uzależnień i przemocy zaadre-sowanego do dzieci i młodzieży ze szkół podstawowych, gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych na podstawie Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych m.st. Warszawy w 2016 r.
Dodano: 2016-04-06 - Przeprowadzenie szkoleń z zakresu kompetencji miękkich dla pracowników Ministerstwa Spraw Zagranicznych w 2016 roku
Dodano: 2016-02-17 - Realizacja spotkań edukacyjnych z zakresu profilaktyki uzależnień i przeciwdziałania przemocy w rodzinie dla rad pedagogicznych w żoliborskich placówkach oświatowych.
Dodano: 2015-10-05 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla pracowników CUPT z zakresu umiejętności komunikacyjnych w procesie oceny pracowniczej
Dodano: 2015-09-18 - Realizacja szkolenia pn. Przeciw pijanym kierowcom
Dodano: 2015-09-15 - Realizacja warsztatów z zakresu umiejętności wychowawczych dla rodziców w przedszkolach i szkołach podstawowych
Dodano: 2015-09-10 - Realizacja szkolenia wyjazdowego p.n. Praktyczne aspekty funkcjonowania zespołów interdyscyplinarnych ds. przeciwdziałania przemocy w rodzinie
Dodano: 2015-09-10 - Realizacja cyklu spotkań edukacyjnych dla rodziców pn. Żoliborska Akademia Rodzica.
Dodano: 2015-04-28 - Organizacja i przeprowadzenie programu profilaktycznego wraz z wypoczynkiem letnim dla 280 dzieci z rodzin zagrożonych problemem alkoholowym zamieszkujących na terenie Dzielnicy Targówek m. st. Warszawy w roku 2015
Dodano: 2015-04-20