Przetargi.pl
„Przeprowadzenie doradztwa edukacyjno-zawodowego w projekcie pn.: „Naukowiec Zawodowiec – Program Wsparcia Kształcenia Ogólnego w Powiecie Mikołowskim” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.”

Zarząd Powiatu Mikołowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 43-190 Mikołów, Żwirki i Wigury
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 32-48-100, 32-48-125 , fax. (032) 32-48-147, 32-48-132
  • Data zamieszczenia: 2018-01-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Mikołowskiego
    Żwirki i Wigury 4a
    43-190 Mikołów, woj. śląskie
    tel. (032) 32-48-100, 32-48-125, fax. (032) 32-48-147, 32-48-132
    REGON: 27628477900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiat_mikolow.bip.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przeprowadzenie doradztwa edukacyjno-zawodowego w projekcie pn.: „Naukowiec Zawodowiec – Program Wsparcia Kształcenia Ogólnego w Powiecie Mikołowskim” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem i zakresem zamówienia jest: usługa w zakresie przeprowadzenia doradztwa edukacyjno-zawodowego w projekcie pn: „Naukowiec Zawodowiec – Program Wsparcia Kształcenia Ogólnego w Powiecie Mikołowskim” współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020. Priorytet XI Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania: 11.1 Ograniczenie przedwczesnego kończenia nauki szkolnej oraz zapewnienie równego dostępu do dobrej jakości edukacji elementarnej, kształcenia podstawowego i średniego dla poddziałania: 11.1.4. Poprawa efektywności kształcenia ogólnego. Przedmiot zamówienia został podzielony na pięć zadań: I.A Zadanie nr I.” Przeprowadzenie doradztwa edukacyjno-zawodowego dla 60 uczniów Technikum Zespołu Szkół Technicznych w Mikołowie w projekcie pn.: „Naukowiec Zawodowiec – Program Wsparcia Kształcenia Ogólnego w Powiecie Mikołowskim” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.” 1.1 Do zadań Wykonawcy należy: a) przeprowadzenie 180 godzin z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego dla 60 uczniów Technikum Zespołu Szkół Technicznych w Mikołowie; b) przeprowadzenie 1,5-godzinnych indywidualnych spotkań doradczych dla uczniów / uczennic przed ich przystąpieniem do innych form wsparcia przewidzianych w projekcie w celu odpowiedniego nakierunkowania ucznia; c) przeprowadzenie1,5-godzinnych indywidualnych spotkań doradczych dla uczniów / uczennic po zakończeniu wsparcia w projekcie w celu ewaluacji dokonanego przez niego wyboru oraz zaplanowania ścieżki rozwoju. 1.2 Podczas konsultacji doradczych nastąpi co najmniej: a. podczas 1,5-godzinnego spotkania przed przystąpieniem ucznia / uczennicy do innych form wsparcia: • rozpoznanie obszarów faktycznych zainteresowań oraz predyspozycji zawodowych (w tym przeprowadzenie i omówienie wyników kwestionariusza Wieloaspektowej Ocena Preferencji Zawodowych oraz przedstawienie wyników w formie raportu) • wybór adekwatnych/adekwatnej form/y wsparcia dla ucznia / uczennicy. b. podczas 1,5-godzinnego spotkania po zakończeniu przez ucznia / uczennicę formy wsparcia: • analiza dotychczasowego doświadczenia oraz oczekiwań edukacyjno-zawodowych; • doraźna pomoc psychologiczna w obszarze rozwoju kariery. • ewaluacja dokonanego przez ucznia/uczennicę wyboru form/y wsparcia oraz zaplanowanie ścieżki rozwoju edukacyjno-zawodowego. 1.3 Sporządzenie profilu kompetencji i predyspozycji ucznia / uczennicy, które uczeń / uczennica będzie mógł dołączyć do swojego portfolio zawodowego 2) Uczniowie / uczennice objęte wsparciem doradcy edukacyjno-zawodowego zostaną wyznaczeni przez dyrekcję szkoły. 3) Wykonywanie w/w zadań odbywać się będzie w Zespole Szkół Technicznych przy ul. Rybnickiej 44 w Mikołowie w godzinach uzgodnionych ze specjalistą ds. rekrutacji w ZST Mikołów. Kody CPV: 80212000-3 Usługi edukacji na poziomie szkoły średniej 79634000-7 Usługi kierowania karierą I.B Zadanie nr II” Przeprowadzenie doradztwa edukacyjno-zawodowego dla 60 uczniów Technikum Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach w projekcie pn.: „Naukowiec Zawodowiec – Program Wsparcia Kształcenia Ogólnego w Powiecie Mikołowskim” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.” 1.1 Do zadań Wykonawcy należy: a) przeprowadzenie 180 godzin z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego dla 60 uczniów Technikum Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach; b) przeprowadzenie 1,5-godzinnych indywidualnych spotkań doradczych dla uczniów / uczennic przed ich przystąpieniem do innych form wsparcia przewidzianych w projekcie w celu odpowiedniego nakierunkowania ucznia; c) przeprowadzenie1,5-godzinnych indywidualnych spotkań doradczych dla uczniów / uczennic po zakończeniu wsparcia w projekcie w celu ewaluacji dokonanego przez niego wyboru oraz zaplanowania ścieżki rozwoju. 1.2 Podczas konsultacji doradczych nastąpi co najmniej: a. podczas 1,5-godzinnego spotkania przed przystąpieniem ucznia / uczennicy do innych form wsparcia: • rozpoznanie obszarów faktycznych zainteresowań oraz predyspozycji zawodowych (w tym przeprowadzenie i omówienie wyników kwestionariusza Wieloaspektowej Ocena Preferencji Zawodowych oraz przedstawienie wyników w formie raportu) • wybór adekwatnych/adekwatnej form/y wsparcia dla ucznia / uczennicy. b. podczas 1,5-godzinnego spotkania po zakończeniu przez ucznia / uczennicę formy wsparcia: • analiza dotychczasowego doświadczenia oraz oczekiwań edukacyjno-zawodowych; • doraźna pomoc psychologiczna w obszarze rozwoju kariery. • ewaluacja dokonanego przez ucznia/uczennicę wyboru form/y wsparcia oraz zaplanowanie ścieżki rozwoju edukacyjno-zawodowego. 3.3 Sporządzenie profilu kompetencji i predyspozycji ucznia / uczennicy, które uczeń / uczennica będzie mógł dołączyć do swojego portfolio zawodowego 2) Uczniowie / uczennice objęte wsparciem doradcy edukacyjno-zawodowego zostaną wyznaczeni przez dyrekcję szkoły. 3) Wykonywanie w/w zadań odbywać się będzie w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach przy ul. Dworcowej 1 w godzinach uzgodnionych ze specjalistą ds. rekrutacji w ZSP Ornontowice. Kody CPV: 80212000-3 Usługi edukacji na poziomie szkoły średniej 79634000-7 Usługi kierowania karierą I.C Zadanie nr III. „Przeprowadzenie doradztwa edukacyjno-zawodowego dla 108 uczniów Technikum Zespołu Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych w projekcie pn.: „Naukowiec Zawodowiec – Program Wsparcia Kształcenia Ogólnego w Powiecie Mikołowskim” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.” 1.1 Do zadań Wykonawcy należy: a) przeprowadzenie 324 godzin z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego dla 108 uczniów Technikum Zespołu Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych; b) przeprowadzenie 1,5-godzinnych indywidualnych spotkań doradczych dla uczniów / uczennic przed ich przystąpieniem do innych form wsparcia przewidzianych w projekcie w celu odpowiedniego nakierunkowania ucznia; c) przeprowadzenie1,5-godzinnych indywidualnych spotkań doradczych dla uczniów / uczennic po zakończeniu wsparcia w projekcie w celu ewaluacji dokonanego przez niego wyboru oraz zaplanowania ścieżki rozwoju. 1.2 Podczas konsultacji doradczych nastąpi co najmniej: a. podczas 1,5-godzinnego spotkania przed przystąpieniem ucznia / uczennicy do innych form wsparcia: • rozpoznanie obszarów faktycznych zainteresowań oraz predyspozycji zawodowych (w tym przeprowadzenie i omówienie wyników kwestionariusza Wieloaspektowej Ocena Preferencji Zawodowych oraz przedstawienie wyników w formie raportu) • wybór adekwatnych/adekwatnej form/y wsparcia dla ucznia / uczennicy. b. podczas 1,5-godzinnego spotkania po zakończeniu przez ucznia / uczennicę formy wsparcia: • analiza dotychczasowego doświadczenia oraz oczekiwań edukacyjno-zawodowych; • doraźna pomoc psychologiczna w obszarze rozwoju kariery. • ewaluacja dokonanego przez ucznia/uczennicę wyboru form/y wsparcia oraz zaplanowanie ścieżki rozwoju edukacyjno-zawodowego. 3.3 Sporządzenie profilu kompetencji i predyspozycji ucznia / uczennicy, które uczeń / uczennica będzie mógł dołączyć do swojego portfolio zawodowego 2) Uczniowie / uczennice objęte wsparciem doradcy edukacyjno-zawodowego zostaną wyznaczeni przez dyrekcję szkoły. 3) Wykonywanie w/w zadań odbywać się będzie w Zespole Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych przy ul.Chopina 11b w godzinach uzgodnionych ze specjalistą ds. rekrutacji w ZSEiU Łaziska Górne. Kody CPV: 80212000-3 Usługi edukacji na poziomie szkoły średniej 79634000-7 Usługi kierowania karierą I.D Zadanie nr IV. Przeprowadzenie doradztwa edukacyjno-zawodowego dla 60 uczniów I Liceum Ogólnokształcącego im. Karola Miarki w Mikołowie w projekcie pn.: „Naukowiec Zawodowiec – Program Wsparcia Kształcenia Ogólnego w Powiecie Mikołowskim” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 1.1 Do zadań Wykonawcy należy: a) przeprowadzenie 180 godzin z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego dla 60 uczniów I Liceum Ogólnokształcącego im. Karola Miarki w Mikołowie; b) przeprowadzenie 1,5-godzinnych indywidualnych spotkań doradczych dla uczniów / uczennic przed ich przystąpieniem do innych form wsparcia przewidzianych w projekcie w celu odpowiedniego nakierunkowania ucznia; c) przeprowadzenie1,5-godzinnych indywidualnych spotkań doradczych dla uczniów / uczennic po zakończeniu wsparcia w projekcie w celu ewaluacji dokonanego przez niego wyboru oraz zaplanowania ścieżki rozwoju. 1.2 Podczas konsultacji doradczych nastąpi co najmniej: a. podczas 1,5-godzinnego spotkania przed przystąpieniem ucznia / uczennicy do innych form wsparcia: • rozpoznanie obszarów faktycznych zainteresowań oraz predyspozycji zawodowych (w tym przeprowadzenie i omówienie wyników kwestionariusza Wieloaspektowej Ocena Preferencji Zawodowych oraz przedstawienie wyników w formie raportu) • wybór adekwatnych/adekwatnej form/y wsparcia dla ucznia / uczennicy. b. podczas 1,5-godzinnego spotkania po zakończeniu przez ucznia / uczennicę formy wsparcia: • analiza dotychczasowego doświadczenia oraz oczekiwań edukacyjno-zawodowych; • doraźna pomoc psychologiczna w obszarze rozwoju kariery. • ewaluacja dokonanego przez ucznia/uczennicę wyboru form/y wsparcia oraz zaplanowanie ścieżki rozwoju edukacyjno-zawodowego. 1.3 Sporządzenie profilu kompetencji i predyspozycji ucznia / uczennicy, które uczeń / uczennica będzie mógł dołączyć do swojego portfolio zawodowego 2) Uczniowie / uczennice objęte wsparciem doradcy edukacyjno-zawodowego zostaną wyznaczeni przez dyrekcję szkoły. 3) Wykonywanie w/w zadań odbywać się będzie w I Liceum Ogólnokształcącym im. Karola Miarki w Mikołowie przy ul.Żwirki i Wigury 25 w godzinach uzgodnionych ze specjalistą ds. rekrutacji w I LO Mikołów. Kody CPV: 80212000-3 Usługi edukacji na poziomie szkoły średniej 79634000-7 Usługi kierowania karierą I. E Zadanie nr V. Przeprowadzenie doradztwa edukacyjno-zawodowego dla 150 uczniów II Liceum Ogólnokształcącego im. rotmistrza Witolda Pileckiego w Mikołowie w projekcie pn.: „Naukowiec Zawodowiec – Program Wsparcia Kształcenia Ogólnego w Powiecie Mikołowskim” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 1.1 Do zadań Wykonawcy należy: a) przeprowadzenie 450 godzin z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego dla 150 uczniów II Liceum Ogólnokształcącego im. Rotmistrza Witolda Pileckiego w Mikołowie; b) przeprowadzenie 1,5-godzinnych indywidualnych spotkań doradczych dla uczniów / uczennic przed ich przystąpieniem do innych form wsparcia przewidzianych w projekcie w celu odpowiedniego nakierunkowania ucznia; c) przeprowadzenie1,5-godzinnych indywidualnych spotkań doradczych dla uczniów / uczennic po zakończeniu wsparcia w projekcie w celu ewaluacji dokonanego przez niego wyboru oraz zaplanowania ścieżki rozwoju. 1.2 Podczas konsultacji doradczych nastąpi co najmniej: a. podczas 1,5-godzinnego spotkania przed przystąpieniem ucznia / uczennicy do innych form wsparcia: • rozpoznanie obszarów faktycznych zainteresowań oraz predyspozycji zawodowych (w tym przeprowadzenie i omówienie wyników kwestionariusza Wieloaspektowej Ocena Preferencji Zawodowych oraz przedstawienie wyników w formie raportu) • wybór adekwatnych/adekwatnej form/y wsparcia dla ucznia / uczennicy. b. podczas 1,5-godzinnego spotkania po zakończeniu przez ucznia / uczennicę formy wsparcia: • analiza dotychczasowego doświadczenia oraz oczekiwań edukacyjno-zawodowych; • doraźna pomoc psychologiczna w obszarze rozwoju kariery. • ewaluacja dokonanego przez ucznia/uczennicę wyboru form/y wsparcia oraz zaplanowanie ścieżki rozwoju edukacyjno-zawodowego. 1.3 Sporządzenie profilu kompetencji i predyspozycji ucznia / uczennicy, które uczeń / uczennica będzie mógł dołączyć do swojego portfolio zawodowego 2) Uczniowie / uczennice objęte wsparciem doradcy edukacyjno-zawodowego zostaną wyznaczeni przez dyrekcję szkoły. 3) Wykonywanie w/w zadań odbywać się będzie w II Liceum Ogólnokształcacym im. rotmistrza Witolda Pileckiego w Mikołowie przy ul.Pokoju 4 w godzinach uzgodnionych ze specjalistą ds. rekrutacji w II LO Mikołów. Kody CPV: 80212000-3 Usługi edukacji na poziomie szkoły średniej 79634000-7 Usługi kierowania karierą
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80212000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Każda oferta składana na zadanie I musi być zabezpieczona wadium w wysokości 300 zł (słownie: trzystazłotych). 1a.Każda oferta składana na zadanie II musi być zabezpieczona wadium w wysokości 300 zł (słownie: trzystazłotych). 1b.Każda oferta składana na zadanie III musi być zabezpieczona wadium w wysokości 500 zł (słownie: pięćsetzłotych). 1c.Każda oferta składana na zadanie IV musi być zabezpieczona wadium w wysokości 300 zł (słownie: trzystazłotych). 1d.Każda oferta składana na zadanie V musi być zabezpieczona wadium w wysokości 700 zł (słownie: siedemsetzłotych). 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: • pieniądzu; • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; • gwarancjach bankowych; • gwarancjach ubezpieczeniowych; • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 4.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w ING Bank Śląski, na rachunek: nr 03 1050 1214 1000 0022 9075 1375 Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia 25.01.2018r. do godz.9:30. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się, tj. zostanie zaksięgowane na rachunku Zamawiającego. Przy dokonaniu przelewu należy wskazać w tytule przelewu jakiego zadania dotyczy wniesione wadium. 5.Pozostałe formy wadium należy złożyć ,w oryginale, do depozytu w kasie Starostwa Powiatowego, ul. Żwirki i Wigury 4a, 43-190 Mikołów, pok. 146, najpóźniej do dnia 25.01.2018 r. do godz.930.W przypadku uchybienia ww. terminom, miejscom, treści lub formie wniesienia wadium, Zamawiający uzna, że wadium nie zostało skutecznie wniesione. 6.W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz w dokumencie wadialnym musi znaleźć się zapis, iż jest ono nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego. W gwarancji nie mogą być zawarte jakiekolwiek warunki ograniczające zakres odpowiedzialności gwarancyjnej. Dokument wadialny musi obejmować wszystkie przypadki opisane w art.46 ust.4a i ust.5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz w dokumencie wadialnym, jako Beneficjenta/Zamawiającego należy wpisać : Powiat Mikołowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Mikołowskiego z siedzibą przy: ul. Żwirki i Wigury 4a 43-190 Mikołów 7.Zgodnie z art. 46 ust 1 ustawy Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust.4a art.46 ustawy. 8.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 9.Zgodnie z art. 46 ust. 2 ustawy Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.; 12.1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających okoliczności , o których mowa w art. 25 ust. 1,oświadczenia , o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3,co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiajacy nie opisuje warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ - dot. zadania I, załącznik nr 1a - dot. zadania II, załącznik nr 1b- dot.zadania III, załącznik nr 1c - dot. zadania IV, załącznik nr 1d - dot. zadania V. Jeżeli oferta podpisana jest przez osobę inną niż upoważniona do reprezentowania wykonawcy do oferty należy załączyć pełnomocnictwo (upoważnienie) w formie oryginału podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy lub w formie kopii poświadczonej notarialnie. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem/upoważnieniem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich wykonawców występujących wspólnie. Stosowne pełnomocnictwo/upoważnienie należy złożyć wraz z formularzem ofertowym, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ - dot. zadania I, załącznik nr 1a - dot. zadania II, załącznik nr 1b- dot.zadania III, załącznik nr 1c - dot. zadania IV, załącznik nr 1d - dot. zadania V. .3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 1.2 SIWZ, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków3.1 Zamawiający jednocześnie informuje, iż „stosowna sytuacja” o której mowa w pkt 3 SIWZ wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy: 3.1.1 wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3.1.2 zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 i w art. 24 ust.5 pkt 1 ustawy. 3.1.3 w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 3.1.4 z zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.4.Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w ppkt 3.1.1 i 3.1.4 - jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty o których mowa w zdaniu pierwszym i drugim należy złożyć odnośnie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6.Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną