Przetargi.pl
Przeprowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu Dążymy do celu

Gmina Opinogóra Górna ogłasza przetarg

  • Adres: 06-406 Opinogóra Górna, ul. Z. Krasińskiego 4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6717024, 6717085 , fax. 023 6736110
  • Data zamieszczenia: 2011-08-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Opinogóra Górna
    ul. Z. Krasińskiego 4 4
    06-406 Opinogóra Górna, woj. mazowieckie
    tel. 023 6717024, 6717085, fax. 023 6736110
    REGON: 13037834400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugopinogora.bip.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu Dążymy do celu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne w postaci dodatkowych zajęć pozalekcyjnych dla uczniów i uczennic 4 szkół podstawowych i 1 gimnazjum, dla których organem prowadzącym jest Gmina Opinogóra Górna, w ramach Projektu pn.: Dążymy do celu realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia został podzielony na pięć części (zadań). Część (zadanie) nr 1 pn.: Przeprowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych w Gimnazjum w Opinogórze Górnej Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć: 1. rozwijających z języków obcych - j. angielski Zamawiający przewiduje: a) liczbę grup dziesięcioosobowych - 2, b) liczbę przepracowanych godzin - 60h/grupę, w tym komponent e-learningowy 10 h/osobę 2. rozwijających IT, Zamawiający przewiduje: a) liczbę grup dziesięcioosobowych - 1, b) liczbę przepracowanych godzin - 60h/grupę, w tym komponent e-learningowy 5 h/ osobę 3. rozwijających z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych, Zamawiający przewiduje: a) liczbę grup dziesięcioosobowych - 3 w tym:, - 1 grupa matematyki - 1grupa geografii - 1 grupa fizyko-chemiczna realizowana po 30 godzin z danego przedmiotu (tj. 30 godzin fizyki i 30 godzin chemii). b) liczbę przepracowanych godzin - 60h/grupę, w tym komponent e-learningowy 5 h/osobę Wsparciem w ramach zadania 1 planuje się objąć 60 uczniów. Część (zadanie) nr 2 pn.: Przeprowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych w Szkole Podstawowej w Opinogórze Górnej. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć: 1. rozwijających z języków obcych - j. angielski Zamawiający przewiduje: a) liczbę grup dziesięcioosobowych - 1, b) liczbę przepracowanych godzin - 60h/grupę, w tym komponent e-learningowy 10 h/ osobę 2. rozwijających IT, a) liczbę grup dziesięcioosobowych - 2, b) liczbę przepracowanych godzin - 60h/grupę, w tym komponent e-learningowy 5 h/ osobę 3. rozwijających z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych, Zamawiający przewiduje: a) liczbę grup dziesięcioosobowych - 3, w tym: - 2 grupy z przyrody - 1 grupa z matematyki b) liczbę przepracowanych godzin - 60h/grupę, w tym komponent e-learningowy 5 h/ osobę 4. wyrównujących, 4.1. dla klas O-III przedmioty z nauczania zintegrowanego Zamawiający przewiduje: a) liczbę grup pięcioosobowych - 12, b) liczbę przepracowanych godzin - 30h/grupę, 4.2. z przyrody Zamawiający przewiduje a) liczbę grup pięcioosobowych - 1 b) liczbę przepracowanych godzin - 30h/grupę 4.3. z matematyki Zamawiający przewiduje a) liczbę grup pięcioosobowych - 2 b) liczbę przepracowanych godzin - 30h/grupę 4.4. z j. polskiego Zamawiający przewiduje a) liczbę grup pięcioosobowych - 3 b) liczbę przepracowanych godzin - 30h/grupę 5. z realizacji wsparcia psychologicznego, Zamawiający przewiduje: a) liczbę grup dziesięcioosobowych - 3, b) liczbę przepracowanych godzin - 10h/grupę, 6. korekcyjno - kompensacyjne, Zamawiający przewiduje: a) liczbę grup pięcioosobowych - 4, b) liczbę przepracowanych godzin - 90h/grupę, Wsparciem w ramach projektu planuje się objąć 220 uczniów. Część (zadanie) nr 3 pn.: Przeprowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych w Szkole Podstawowej we Władysławowie. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć wyrównujących dla klas 0 - III z przedmiotów z nauczania zintegrowanego. Zamawiający przewiduje: a) liczbę grup pięcioosobowych - 4, b) liczbę przepracowanych godzin - 30h/grupę, Wsparciem w ramach projektu planuje się objąć 20 uczniów. Część (zadanie) nr 4 pn.: Przeprowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych w Szkole Podstawowej w Woli Wierzbowskiej. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć: 1. rozwijających z języków obcych - j. angielski, Zamawiający przewiduje: a) liczbę grup dziesięcioosobowych - 1, b) liczbę przepracowanych godzin - 60h/grupę, w tym komponent e-learningowy 10 h/ osobę 2. rozwijających IT, Zamawiający przewiduje: a) liczbę grup dziesięcioosobowych - 1, b) liczba przepracowanych godzin - 60h/grupę, w tym komponent e-learningowy 5 h/ osobę 3. rozwijających z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych, w tym: 3.1. z przyrody Zamawiający przewiduje: a) liczbę grup dziesięcioosobowych - 1, b) liczba przepracowanych godzin - 60h/grupę, w tym komponent e-learningowy 5 h/ osobę 3.2. z matematyki Zamawiający przewiduje: a) liczbę grup dziesięcioosobowych - 1, b) liczba przepracowanych godzin - 60h/grupę, w tym komponent e-learningowy 5 h/osobę 3.3. matematyczno-przyrodniczych Zamawiający przewiduje: a) liczbę grup dziesięcioosobowych - 1, b) liczba przepracowanych godzin - po 30h z danego przedmiotu (tj. 30h matematyki i 30h przyrody), w tym komponent e-learningowy 5 h/osobę 4. wyrównujących w tym: 4.1. dla klas 0 - III przedmioty z nauczania zintegrowanego Zamawiający przewiduje: a) liczba grup pięcioosobowych - 4, b) liczba przepracowanych godzin - 30h/grupę, 4.2. z j. polskiego Zamawiający przewiduje: a) liczba grup pięcioosobowych - 1, b) liczba przepracowanych godzin - 30h/grupę, Wsparciem w ramach projektu planuje się objąć 75 uczniów. Część (zadanie) nr 5 pn.: Przeprowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych w Szkole Podstawowej w Kołaczkowie. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć: 1. rozwijających z języków obcych - j. angielski, Zamawiający przewiduje: a) liczbę grup dziesięcioosobowych - 2, b) liczbę przepracowanych godzin - 60h/grupę, w tym komponent e-learningowy 10 h/ osobę 2. rozwijających z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych, w tym: 2.1. z przyrody 2 grupa Zamawiający przewiduje: a) liczbę grup dziesięcioosobowych - 2, b) liczbę przepracowanych godzin - 60h/grupę, w tym komponent e-learningowy 10 h/ osobę 2.2. matematyka 1 grupa Zamawiający przewiduje: a) liczbę grup dziesięcioosobowych - 1, b) liczbę przepracowanych godzin - 60h/grupę, w tym komponent e-learningowy 10 h/ osobę 3. wyrównujących dla klas 0 - III przedmioty z nauczania zintegrowanego Zamawiający przewiduje: a) liczbę grup pięcioosobowych - 4, b) liczbę przepracowanych godzin - 30h/grupę, Wsparciem w ramach projektu planuje się objąć 70 uczniów. Informacje dodatkowe dla wszystkich części (zadań) 1. Przez 1 godzinę przeprowadzonych szkoleń Zamawiający rozumie 1 godzinę lekcyjną tj. 45 minut. 2. Zajęcia pozalekcyjne prowadzone będą po zakończeniu obowiązkowych zajęć edukacyjnych, od poniedziałku do piątku, w dni nauki szkolnej. Dopuszcza się realizację zajęć w soboty w godzinach przedpołudniowych. Zajęcia będą odbywały się w pomieszczeniach udostępnionych przez dyrektorów szkół. 3. W zależności od wyników rekrutacji, zajęcia prowadzone będą na trzech poziomach: poziomie wyrównującym - braki, poziomie średnio zaawansowanym oraz poziomie zaawansowanym, w 10-osobowych grupach. Z wyjątkiem zajęć wyrównujących i kompensacyjnych gdzie grupy będą liczyły po 5 osób. 4. Prowadzący zajęcia zobowiązany będzie do składania miesięcznych sprawozdań dotyczących stopnia realizacji projektu. 5. Harmonogram zajęć będzie ustalany miesięcznie i dopasowany do planu zajęć uczniów obowiązującego w szkole z uwzględnieniem godzin odwozu uczniów ze szkoły. 6. Prowadzący zajęcia będzie rozliczany na podstawie przedłożonej miesięcznej karty czasu pracy z przepracowanych godzin. 7. Wykonawca obowiązany będzie prowadzić dokumentację związaną z zajęciami, tj. listy obecności, dziennik zajęć. 8. Wykonawca zobowiązany będzie przestrzegać prawidłowej promocji projektu poprzez posługiwanie się logotypami UE oraz POKL. 9. Zamawiający zapewnia pomieszczenia i sprzęt niezbędny do realizacji zamówienia. 10. Zamawiający udostępni wykonawcom nieodpłatnie platformę e-learningową
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: a) Dla części (zadania) nr 1: 400,00 zł (słownie: czterysta złotych). b) Dla części (zadania) nr 2: 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych). c) Dla części (zadania) nr 3: 150,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt złotych). d) Dla części (zadania) nr 4: 500,00 zł (słownie: pięćset złotych). e) Dla części (zadania) nr 5: 300,00 zł (słownie: trzysta złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Glinojecku Oddział w Opinogórze Nr 25 8229 1015 0000 0345 2000 0070 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty natomiast oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w kasie Urzędu Gminy w Opinogórze Górnej lub także dołączyć do oferty w sposób umożliwiający wypięcie i zwrot w sytuacjach przewidzianych ustawą Prawo Zamówień Publicznych. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugopinogora.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach