Przetargi.pl
przeprowadzenie cyklu szkoleń w zakresie obsługi koparko-ładowarki w ramach projektu Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów szkół i placówek prowadzących kształcenie zawodowe w ramach zadania współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego przez Zespół Szkół Elektronicznych i Samochodowych w Zielonej Górze.

Zespół Szkół Elektronicznych i Samochodowych ogłasza przetarg

  • Adres: 65-175 Zielona Góra, ul. Staszica 2
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4525100 , fax. 068 4525102
  • Data zamieszczenia: 2010-03-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Elektronicznych i Samochodowych
    ul. Staszica 2 2
    65-175 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 068 4525100, fax. 068 4525102
    REGON: 97060446800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zseis.zgora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Szkoła

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    przeprowadzenie cyklu szkoleń w zakresie obsługi koparko-ładowarki w ramach projektu Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów szkół i placówek prowadzących kształcenie zawodowe w ramach zadania współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego przez Zespół Szkół Elektronicznych i Samochodowych w Zielonej Górze.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług zarządzania projektem Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów szkół i placówek prowadzących kształcenie zawodowe w ramach zadania współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego przez Zespół Szkół Elektronicznych i Samochodowych w Zielonej Górze -koordynator projektu. 2.Celem ogólnym projektu jest modernizacja procesu kształcenia poprzez dodatkowe zajęcia poza lekcyjne i poza szkolne oraz dydaktyczno-wyrównawcze dla uczennic i uczniów ukierunkowane na : 1) zdobycie nowych umiejętności i kwalifikacji, 2) wyrównanie dysproporcji edukacyjnych, 3) przygotowanie uczniów do egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe zgodnie ze standardami wymagań egzaminacyjnych Centralnej Komisji Egzaminacyjnej. 3. Usługa szkolenia ma być przeprowadzona dla 2x15 uczniów i odbywać się będzie od poniedziałku do piątku od godziny 14:00 po 4.godziny lekcyjne + godzina jazdy indywidualnej. 4. Szkolenie ma na celu przygotowanie kursantów do zdania sprawdzianu przed komisją powołaną przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie oraz uzyskania uprawnień do wykonywania zawodu operator koparko-ładowarki - wszystkie typy klasy III. 5. Kurs musi się odbyć zgodnie z minimalnymi wymaganiami i warunkami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz.U. Nr 118,poz.1263), 6. Do obowiązków wykładowców należeć będzie przeprowadzenie cyklu szkoleń w zakresie obsługi koparko-ładowarki zgodnie z programem szkolenia. Program szkoleń obejmuje 115 godzin teoretycznych i 45 godziny zajęć praktycznych ( jazda). 7. Program szkolenia operator koparko - ładowarki obejmuje następujące moduły: L.p. Przedmiot nauczania Liczba godzin nauczania Ogółem 160 1. Użytkowanie eksploatacyjne 7 2. Dokumentacja techniczna 8 3. Bezpieczeństwo i higiena pracy 8 4. Podstawy elektrotechniki 8 5. Silniki spalinowe 16 6. Elementy hydrauliki 16 7. Budowa koparko-ładowarki 32 8. Technologia robót 20 9. Zajęcia praktyczne-jazda 45 8. Wykonawca zapewni wszystkim uczestnikom kursu materiały szkoleniowe. Każdy uczestnik ma otrzymać na własność literaturę wspomagającą tematykę szkolenia w formie książki (zgodnie z prawem autorskim) , materiały biurowe i piśmiennicze do sporządzania notatek (np. zeszyt i długopis dla każdego uczestnika). 9. Szkolenie musi zakończyć się sprawdzianem przed komisją Egzaminacyjną powołaną przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie. Sprawdzian ma być przeprowadzony w ostatnim dniu szkolenia. Pozytywny wynik sprawdzianu jest podstawą do otrzymania świadectwa oraz książki operatora lub dokonania wpisu do już posiadanej książki operatora. 10.Wykonawca ubezpieczy uczestników kursu na czas jego trwania od następstw nieszczęśliwych wypadków. Ubezpieczenie ma obejmować wypadki powstałe w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem. Wysokość składki ma odpowiadać sumie ubezpieczenia NNW nie mniejszej niż 10 000,00 zł. na jednego uczestnika szkolenia. 11.Wykonawca winien dysponować: 1) salą wykładową o pow. 60 m2 , wyposażoną w plansze, przekroje podzespołów, sprzęt audio video, klimatyzowaną z węzłem sanitarnym oraz szatnią, 2) środkami i materiałami dydaktycznymi : filmy szkoleniowe DVD, prezentacje multimedialne, przekroje podzespołów maszyn, zdjęcia , schematy i plansze poszczególnych części maszyn budowlanych, 3) dwoma placami do zajęć praktycznych o łącznej powierzchni około 600 m2 ( dwa stanowiska), 4) sprzętem niezbędnym do zajęć praktycznych , spełniający wszelkie zasady BHP - dwie koparko- ładowarki , 12. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu do dnia podpisania umowy 1) kopię aktualnej polisy ubezpieczeniowej od następstw nieszczęśliwych wypadków na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 10 000,00 zł na jednego uczestnika szkolenia, 2) kopię uprawnień kadry dydaktycznej w zakresie tematyki szkolenia. 13. Wykonawca winien spełniać wymagania , o których mowa w § 25 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych ( Dz. U. Nr 118, poz 1263) do prowadzenia kursów na operatora maszyn roboczych wszystkie typy klasy III- upoważnienie wydane przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalanego w Warszawie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zseis.zgora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach