Przetargi.pl
Przeprowadzenie cyklu szkoleń w ramach projektu systemowego w zakresie podnoszenia kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej

Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 65-057 Zielona Góra, ul. Podgórna 7
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4565403, 4565404, 4565277 , fax. 068 4565404
  • Data zamieszczenia: 2010-02-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
    ul. Podgórna 7 7
    65-057 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 068 4565403, 4565404, 4565277, fax. 068 4565404
    REGON: 97077008900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie cyklu szkoleń w ramach projektu systemowego w zakresie podnoszenia kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn.: Przeprowadzenie cyklu szkoleń w ramach projektu systemowego w zakresie podnoszenia kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej, który obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie cyklu szkoleń i seminariów podzielonych na 3 moduły tematyczne. 2. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu: Projekt systemowy w zakresie podnoszenia kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej w województwie lubuskim współfinansowany przez Unie Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje niżej przedstawioną tematykę: I Moduł: Program Operacyjny Kapitał Ludzki - możliwości współfinansowania projektów socjalnych a) szkolenia warsztatowe dla przedstawicieli OPS, ROPS, PCPR dotyczące projektu systemowego planowanie, rozliczanie, sprawozdawczość, monitoring i ewaluacja projektów EFS (ustawy o ochronie danych osobowych, o finansach publicznych, PZP) (2 grupy po 25 osób), b) szkolenia warsztatowe dla przedstawicieli OPS, ROPS, PCPR dotyczące projektu systemowego planowanie, rozliczanie, sprawozdawczość, monitoring i ewaluacja projektów EFS (ustawy o ochronie danych osobowych, o finansach publicznych, PZP) (2 grupy po 25 osób), c) spotkanie informacyjno - szkoleniowe dla przedstawicieli OPS, ROPS, PCPR z zakresu realizacji projektów systemowych współfinansowanych z EFS (1 grupa licząca 50 osób). II Moduł: Praca socjalna i umiejętności interpersonalne a) szkolenia dla przedstawicieli ROPS z zakresu umiejętności interpersonalnych oraz zapobieganiu wypaleniu zawodowemu (2 grupy po 20 osób), b) warsztaty dla przedstawicieli OPS, ROPS, PCPR z zakresu pracy socjalnej z rodziną wieloproblemową (2 grupy po 20 osób), c) warsztaty dla kadry kierowniczej dla przedstawicieli OPS, PCPR, ROPS, DPŚ, ŚDS itp. z zakresu zarządzania jednostkami pomocy społecznej (2 grupy po 20 osób), d) seminaria jednodniowe nt. systemowej pomocy rodzinie oraz budowania instrumentów umożliwiających koordynację działań z zakresu polityki społecznej (2 grupy po 20 osób), e) szkolenie z zakresu podniesienia kompetencji wychowawczych i organizacyjnych pracowników placówek opiekuńczo - wychowawczych (1 grupa licząca 25 osób) III Moduł: Szkolenia specjalistyczne a) warsztaty szkoleniowe dla przedstawicieli OPS, PCPR, ROPS z zakresu - asystent rodzinny (1 grupa licząca 18 osób uczestnicząca w dwóch warsztatach), b) warsztaty szkoleniowe dla przedstawicieli OPS, PCPR, ROPS z zakresu - streetworker (1 grupa licząca 18 osób uczestnicząca w dwóch warsztatach), c) warsztaty szkoleniowe dla przedstawicieli OPS, PCPR, ROPS z zakresu - Konferencja Grupy Rodzinnej (1 grupa licząca 18 osób uczestnicząca w dwóch warsztatach), d) warsztaty szkoleniowe dla przedstawicieli OPS, PCPR, ROPS z zakresu - animator lokalny (1 grupa licząca 18 osób uczestnicząca w dwóch warsztatach). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1.1, 1.2, 1.3, 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5, 3.1, 3.2, 3.3, 3.4 do SIWZ. 4. Zamawiający przewiduje, że szkolenia lub seminaria objęte trzema modułami obejmować będą około 407 osób. 5. Wykonawca realizujący moduł (moduły), stanowiący (stanowiące) przedmiot zamówienia, zobowiązany jest do: 1) Przygotowania uczestnikom szkolenia lub seminarium materiałów szkoleniowych w tym: teczek na materiały szkoleniowe, notes, długopis, prezentację szkolenia w formie papierowej i elektronicznej. 2) Zapewnienia odpowiedniego sprzętu i warunków lokalowych, sal szkoleniowych, warsztatowych. 3) Przedstawienia opisu warunków lokalowych ze wskazaniem miejsca szkolenia lub seminarium. 4) Zapewnienia uczestnikom szkoleń lub seminariów bazy hotelowo - szkoleniowej. 5) Zapewnienia kadry szkoleniowej. 6) Zapewnienia transportu uczestnikom szkolenia lub seminarium. 7) Sprawowania nadzoru nad uczestnikami poszczególnych szkoleń lub seminariów. 8) Zapewnienia uczestnikom szkolenia lub seminarium ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków. 9) Wyposażenia sal szkoleniowych w odpowiedni sprzęt dydaktyczny, a uczestników w materiały szkoleniowe niezbędne do prawidłowej realizacji programu szkolenia. 6. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia szczegółowego programu szkoleń lub seminariów, ze wskazaniem formy i metod szkolenia (ćwiczenia, symulacje, itp.) oraz ilością godzin zajęć teoretycznych i praktycznych (z podziałem na część merytoryczną oraz praktyczną). 7. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć harmonogram zajęć szkoleń lub seminariów. 8. Zapewnić warunki zgodne z przepisami BHP w trakcie trwania szkolenia lub seminarium. 9. Szkolenie lub seminarium powinno zakończyć się wydaniem zaświadczenia o jego ukończeniu. 10. Wydane zaświadczenia muszą być oznakowane logo Europejskiego Funduszu Społecznego i zawierać informację, że projekt był współfinansowany ze środków EFS. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania kontroli realizacji zamówienia, a Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia zakwaterowania (nie dotyczy seminariów), wyżywienia oraz udziału w szkoleniach lub seminariach osobom wskazanym przez Zamawiającego do przeprowadzenia kontroli realizacji przedmiotu zamówienia. Koszty z tego tytułu Wykonawca musi uwzględnić w cenie złożonej oferty. 12. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć pełną dokumentację szkoleń lub seminariów, tj. faktury VAT / rachunki, listy obecności, ankiety ewaluacyjne oraz raport końcowy. 13. Wykonawca winien zorganizować szkolenie lub seminarium w pełnym zakresie (zapewnić transport z miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego na miejsce szkolenia lub seminarium i z powrotem, pełne wyżywienie, a w przypadku szkoleń, również zakwaterowanie) i terminach określonych w rozdziale X SIWZ i załącznikach nr od 1.1 do nr 3.4 do SIWZ. 14. Wykonawca będzie bezpośrednio odpowiedzialny za przygotowanie, przeprowadzenie i obsługę szkolenia lub seminarium, zapewnienie materiałów oraz pomocy szkoleniowych, zapewnienie trenera szkolenia lub seminarium, osoby będącej kierownikiem oraz koordynatorem szkolenia lub seminarium. Osoba ta musi przebywać (przez okres trwania szkolenia lub seminarium) w miejscu odbywania zajęć w celu zapewnienia prawidłowej organizacji zajęć i powinna dysponować telefonem stacjonarnym lub komórkowym. 15. Miejscem szkolenia lub seminarium określonego w zał. nr 1.1, 1.2, 1.3, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5, 3.1, 3.2, 3.3, 3.4 do SIWZ musi być województwo lubuskie. Szkolenie określone w załączniku nr 2.1 realizowane musi być w miejscowości górskiej na terenie kraju. Miejscowość górska to miejscowość określona w wykazie miejscowości górskich i podgórskich prowadzonym przez sejmiki województwa. 16. Wykonawca zapewni nocleg podczas trwania szkolenia wszystkim uczestnikom w hotelu minimum trzy gwiazdkowym lub ośrodku szkoleniowym o porównywalnym standardzie, z pełnym wyżywieniem, w pokojach jedno, dwu lub maksymalnie trzyosobowych z łazienką. Śniadania, obiady i kolacje powinny być podawane w innej sali niż sala wykładowa. W przypadku szkolenia określonego w załączniku nr 2.1 Wykonawca zapewni nocleg w przeddzień przedmiotowego szkolenia. 17. Wykonawca zapewni salę wykładową do przeprowadzenia szkolenia o wielkości odpowiedniej do ilości osób, o odpowiedniej wizualizacji w miejscu zakwaterowania, wyposażoną w rzutnik do prezentacji multimedialnej, laptopa oraz tablicę. Wykonawca zapewni salę wykładową do przeprowadzenia seminarium o wielkości odpowiedniej do ilości osób, o odpowiedniej wizualizacji, wyposażoną w rzutnik do prezentacji multimedialnej, laptopa oraz tablicę. W czasie przerw kawowych powinny być podawane wyroby cukiernicze, kawa, herbata, soki, woda mineralna, jak również powinien być zapewniony dostęp do łazienek. 18. Wykonawca zapewni usługi gastronomiczne pełnego wyżywienia (śniadanie pełne - szwedzki stół, obiad z dwóch dań, sałatki, napój i kolacje - szwedzki stół) oraz w formie serwisu kawowego (kawa, herbata, woda mineralna gazowana i niegazowana, soki, ciasta) wszystkich uczestników szkolenia lub seminarium w każdym dniu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach