Przetargi.pl
Przeprowadzenie certyfikacji systemu zarządzania jakością w celu wykazania jego zgodności z PN ISO 9001 w 18 jednostkach samorządu terytorialnego oraz przeprowadzenie certyfikacji zintegrowanego systemu jakości w celu wykazania jego zgodności z PN ISO 9001 i PN ISO 14001 w 3 jednostkach samorządu terytorialnego

Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, Plac Teatralny 2
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-56 62 18 249 , fax. 56 62 18 347
  • Data zamieszczenia: 2009-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego
    Plac Teatralny 2 2
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-56 62 18 249, fax. 56 62 18 347
    REGON: 87112129000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie certyfikacji systemu zarządzania jakością w celu wykazania jego zgodności z PN ISO 9001 w 18 jednostkach samorządu terytorialnego oraz przeprowadzenie certyfikacji zintegrowanego systemu jakości w celu wykazania jego zgodności z PN ISO 9001 i PN ISO 14001 w 3 jednostkach samorządu terytorialnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Przeprowadzenie certyfikacji systemu zarządzania jakością w celu wykazania jego zgodności z wymaganiami PN ISO 9001 w 18 jednostkach samorządu terytorialnego oraz przeprowadzenie certyfikacji zintegrowanego systemu jakości w celu wykazania jego zgodności z PN ISO 9001 i PN ISO 14001 w 3 jednostkach samorządu terytorialnego zwanego dalej projektem spełniające wymagania techniczne określone w Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722250008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, udokumentowane urzędowymi dokumentami z Krajowego Rejestru Sądowego lub ewidencji działalności gospodarczej, Krajowego Rejestru Karnego, Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Urzędu Skarbowego, o których mowa w rozdz. V pkt 1 niniejszej SIWZ, 1.2. posiadania wiedzy i doświadczenia tj. w ciągu 3 lat licząc od daty ukazania się niniejszego ogłoszenia, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy, w tym okresie, przeprowadzili certyfikację, potwierdzoną nadaniem certyfikatu ISO 9001 lub ISO 14001 w nie mniej niż 10 jednostkach administracji publicznej, 1.3. dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, tj. 1.3.1 w zakresie części 1 zadania: Wykonawca zapewni na potrzeby wykonania zadania nie mniej niż 18 zespołów auditorskich, łącznie nie mniej niż 43 auditorów. W skład każdego zespołu musi wchodzić co najmniej 1 auditor wiodący posiadający doświadczenie w administracji publicznej - bez względu na formę zatrudnienia, udokumentowane zaświadczeniami. Liczba auditorów w poszczególnych zespołach musi zapewnić realizację 1 i 2 etapu auditu w wymiarze auditoro-dni zgodnym z IAF MD5:2009. 1.3.2. w zakresie części 2 zadania: Wykonawca zapewni na potrzeby wykonania zadania nie mniej niż 3 zespoły auditorskie, łacznie nie mniej niż 10 auditorów. W skład każdego zespołu musi wchodzić co najmniej 1 auditor wiodący posiadający doświadczenie w administracji publicznej - bez względu na formę zatrudnienia, udokumentowane zaświadczeniami. Liczba auditorów w poszczególnych zespołach musi zapewnić realizację 1 i 2 etapu auditu w wymiarze auditoro-dni zgodnym z IAF MD5:2009. 1.3.3. w zakresie 1 i 2 części zadania: Wykonawca zapewni na potrzeby realizacji zamówienia jednej osoby, która pełnić będzie funkcję kierownika - koordynatora, nadzorować przeprowadzenie certyfikacji we wszystkich podmiotach biorących udział w projekcie. Kierownik - koordynator nie może być członkiem zespołu auditorskiego. 1.4. sytuacji ekonomicznej i finansowe, przy założeniu, że zapłata za wykonanie zamówienia dokonana będzie w terminie do dnia 30 marca 2010 roku, Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale V niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 2. Wykonawca jest zobowiązany wskazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert, spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust1 1 tj. określonych w dziale IV pkt. 1 ppkt 1.1-1.4 niniejszej SIWZ, i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1.1 oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, którego treść zawarto w załączniku nr 4A do niniejszej SIWZ, 1.2 oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, którego treść zawarto w załączniku nr 4B do niniejszej SIWZ, 1.3 aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.4 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.5 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.6 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 (odpowiedzialność podmiotów zbiorowych) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, UWAGA: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale w pkt 1 ppkt-y: 1.2, 1.3, 1.5 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 ppkt 1.4 składa się zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymagania w zakresie terminów wydania tych dokumentów stosuje się odpowiednio. 2.Do oferty Wykonawca dołącza, oprócz dokumentów, o których mowa w punkcie 1: 2.1 wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, 2.2. wypełniony formularz Wykaz podwykonawców w zakresie podwykonawstwa stanowiący załącznik Nr 3 do SIWZ, jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć część zamówienia (jego element) podwykonawcom, 2.3. wykaz podmiotów, w których przeprowadził certyfikację z numerami nadanych certyfikatów, 2.4. wykaz auditorów wiodących, wraz z dokumentami potwierdzającymi kwalifikacje i doświadczenie w administracji publicznej, 2.5. wykaz zespołów auditorskich z podaniem składu osobowego oraz wskazaniem kierownika- koordynatora, 2.6. certyfikat akredytacji, nadany przez polską jednostkę akredytacyjną.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: czas realizacji usługi
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kujawsko-pomorskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach