Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 10-449 Olsztyn, al. M. J. Piłsudskiego 61A
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 5340414 , fax. 089 5340538
- Data zamieszczenia: 2011-10-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
al. M. J. Piłsudskiego 61A 61A
10-449 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 5340414, fax. 089 5340538
REGON: 00444786700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.olsztyn.e-bip.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie bloków hotelarskich zawodowych dla uczestników projektu Nowy Horyzont współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przeprowadzenie bloków hotelarskich zawodowych dla uczestników projektu Nowy Horyzont współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki: Kurs Barmana -dla 10 osób Czas trwania i sposób organizacji kursu: 1.Kurs odbywać się będzie w 1 grupie. 2.Czas trwania kursu: od dnia podpisania umowy do 5 grudnia 2011r. 3.Wymagana minimalna ilość godzin przypadająca na jednego uczestnika kursu -teoretycznych- 20 godzin -praktycznych- 40 godzin godzina zegarowa liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą 15 minut ustaloną w sposób elastyczny. 4.Dodatkowo przeprowadzenie zajęć ze specjalistami (pielęgniarka, psycholog, doradca zawodowy) 5.Przeprowadzenie ankiet na koniec kursu w zakresie oceny kompetencji i umiejętności. 6.Przeprowadzenie egzaminu. Rodzaj zaświadczeń jakie powinni otrzymać uczestnicy kursu: Uczestnicy otrzymają zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, zgodnie z Załącznikiem nr 1 do Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03.02.2006r. w sprawie uzyskania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formie pozaszkolnej (Dz.U. z 2006r. Nr 31 poz.216), oznaczone logotypem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i Unii Europejskiej oraz sformułowaniem Projekt Nowy Horyzont współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (wzór logo dostępny u zamawiającego). + certyfikat ukończenia Uczestnikom powinny być zapewnione: - warunki pracy zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie szkolenia, -sala dydaktyczne/ szkoleniowa przestrzenna, odpowiednio oświetlona, zapewniające stanowisko dla co najmniej 10 osób: stolik, krzesło ; wyposażone w minimum pomoce dydaktyczne m.in.: tablicę standardową (sucho-ścierną), korkową lub flipchart z zapasem kartek; w sprzęt audiowizualny (np.laptop, rzutnik, telewizor,) na zajęcia teoretyczne. - zaplecze do przeprowadzenia zajęć praktycznych pub-bar, - zaplecze socjalne w tym dostęp do wc zaopatrzonego w środki higieny, - materiały szkoleniowe (książki, skrypty, kserokopie) do zajęć teoretycznych, - materiały do zajęć praktycznych, - ubezpieczenie NNW (suma ubezpieczenia na wypadek śmierci oraz 100 % uszczerbku na zdrowiu: 20 000 zł, zakres ochrony: z włączeniem ryzyka zawału serca i udaru mózgu, zakres terytorialny: RP, czas trwania ochrony:24 godziny, formuła obejmuje transport tam i z powrotem, pobyt) -odzież i obuwie ochronne nowe na własność. -całodzienne wyżywienie (śniadanie, obiad, kolacja, woda mineralna 1,5 l/os. na dzień) -zakwaterowanie w pokojach 2-3 osobowych, wyposażonych w TV, telefon, z pełnym węzłem sanitarnym w pokojach. -organizacja czasu wolnego, w tym korzystanie nieodpłatne z atrakcji znajdujących się w hotelu (miejscu zakwaterowania) tj. sauna, jaccuzi, siłownia. -opieka dwóch opiekunów. 2.Opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do SIWZ. Kurs Kelnera -dla 5 osób Czas trwania i sposób organizacji kursu: 1.Kurs odbywać się będzie w 1 grupie. 2.Czas trwania kursu: od dnia podpisania umowy do 5 grudnia 2011r. 3.Wymagana minimalna ilość godzin przypadająca na jednego uczestnika kursu -teoretycznych- 20 godzin -praktycznych- 40 godzin godzina zegarowa liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą 15 minut ustaloną w sposób elastyczny. 4.Dodatkowo przeprowadzenie zajęć ze specjalistami (pielęgniarka, psycholog, doradca zawodowy) 5.Przeprowadzenie ankiet na koniec kursu w zakresie oceny kompetencji i umiejętności. 6.Przeprowadzenie egzaminu. Rodzaj zaświadczeń jakie powinni otrzymać uczestnicy kursu: Uczestnicy otrzymają zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, zgodnie z Załącznikiem nr 1 do Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03.02.2006r. w sprawie uzyskania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formie pozaszkolnej (Dz.U. z 2006r. Nr 31 poz.216), oznaczone logotypem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i Unii Europejskiej oraz sformułowaniem Projekt Nowy Horyzont współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (wzór logo dostępny u zamawiającego). + certyfikat ukończenia Uczestnikom powinny być zapewnione: - warunki pracy zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie szkolenia, -sala dydaktyczne/ szkoleniowa przestrzenna, odpowiednio oświetlona, zapewniające stanowisko dla co najmniej 5 osób: stolik, krzesło ; wyposażone w minimum pomoce dydaktyczne m.in.: tablicę standardową (sucho-ścierną), korkową lub flipchart z zapasem kartek; w sprzęt audiowizualny (np.laptop, rzutnik, telewizor,) na zajęcia teoretyczne - zaplecze do przeprowadzenia zajęć praktycznych restauracja, - zaplecze socjalne w tym dostęp do wc zaopatrzonego w środki higieny, - materiały szkoleniowe (książki, skrypty, kserokopie) do zajęć teoretycznych, - materiały do zajęć praktycznych, - ubezpieczenie NNW (suma ubezpieczenia na wypadek śmierci oraz 100 % uszczerbku na zdrowiu: 20 000 zł, zakres ochrony: z włączeniem ryzyka zawału serca i udaru mózgu, zakres terytorialny: RP, czas trwania ochrony:24 godziny, formuła obejmuje transport tam i z powrotem, pobyt) -odzież i obuwie ochronne nowe na własność. -całodzienne wyżywienie (śniadanie, obiad, kolacja, woda mineralna 1,5 l/os. na dzień) -zakwaterowanie w pokojach 2-3 osobowych, wyposażonych w TV, telefon, z pełnym węzłem sanitarnym w pokojach. -organizacja czasu wolnego, w tym korzystanie nieodpłatne z atrakcji znajdujących się w hotelu (miejscu zakwaterowania) tj.sauna, jaccuzi, siłownia. -opieka dwóch opiekunów. 2.Opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1do SIWZ. Kurs Kucharza -dla 5 osób Czas trwania i sposób organizacji kursu: 1.Kurs odbywać się będzie w 1 grupie. 2.Czas trwania kursu: od dnia podpisania umowy do 5 grudnia 2011r. 3.Wymagana minimalna ilość godzin przypadająca na jednego uczestnika kursu -teoretycznych- 20 godzin -praktycznych- 50 godzin godzina zegarowa liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą 15 minut ustaloną w sposób elastyczny. 4.Dodatkowo przeprowadzenie zajęć ze specjalistami (pielęgniarka, psycholog, doradca zawodowy) 5.Przeprowadzenie ankiet na koniec kursu w zakresie oceny kompetencji i umiejętności. 6.Przeprowadzenie egzaminu. Rodzaj zaświadczeń jakie powinni otrzymać uczestnicy kursu: Uczestnicy otrzymają zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, zgodnie z Załącznikiem nr 1 do Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03.02.2006r. w sprawie uzyskania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formie pozaszkolnej (Dz.U. z 2006r. Nr 31 poz.216), oznaczone logotypem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i Unii Europejskiej oraz sformułowaniem Projekt Nowy Horyzont współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (wzór logo dostępny u zamawiającego). + certyfikat ukończenia Uczestnikom powinny być zapewnione: - warunki pracy zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie szkolenia, -sala dydaktyczne szkoleniowa przestrzenna, odpowiednio oświetlona, zapewniające stanowisko dla co najmniej 5 osób: stolik, krzesło ; wyposażone w minimum pomoce dydaktyczne m.in.: tablicę standardową (sucho-ścierną), korkową lub flipchart z zapasem kartek; w sprzęt audiowizualny (np.laptop, rzutnik, telewizor,) na zajęcia teoretyczne - zaplecze do przeprowadzenia zajęć praktycznych zaplecze kuchenne, - zaplecze socjalne w tym dostęp do wc zaopatrzonego w środki higieny, - materiały szkoleniowe (książki, skrypty, kserokopie) do zajęć teoretycznych, - materiały do zajęć praktycznych, - ubezpieczenie NNW (suma ubezpieczenia na wypadek śmierci oraz 100 % uszczerbku na zdrowiu: 20 000 zł, zakres ochrony: z włączeniem ryzyka zawału serca i udaru mózgu, zakres terytorialny: RP, czas trwania ochrony:24 godziny, formuła obejmuje transport tam i z powrotem, pobyt) -odzież i obuwie ochronne nowe na własność. -całodzienne wyżywienie (śniadanie, obiad, kolacja, woda mineralna 1,5 l/os. na dzień) -zakwaterowanie w pokojach 2-3 osobowych, wyposażonych w TV, telefon, z pełnym węzłem sanitarnym w pokojach. -organizacja czasu wolnego, w tym korzystanie nieodpłatne z atrakcji znajdujących się w hotelu (miejscu zakwaterowania) tj.sauna, jaccuzi, siłownia. -opieka dwóch opiekunów. 2.Opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1do SIWZ. Kurs Pokojówki -dla 5 osób Czas trwania i sposób organizacji kursu: 1.Kurs odbywać się będzie w 1 grupie. 2.Czas trwania kursu: od dnia podpisania umowy do 5 grudnia 2011r. 3.Wymagana minimalna ilość godzin przypadająca na jednego uczestnika kursu -teoretycznych- 20 godzin -praktycznych- 40 godzin godzina zegarowa liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą 15 minut ustaloną w sposób elastyczny. 4.Dodatkowo przeprowadzenie zajęć ze specjalistami (pielęgniarka, psycholog, doradca zawodowy) 5.Przeprowadzenie ankiet na koniec kursu w zakresie oceny kompetencji i umiejętności. 6.Przeprowadzenie egzaminu. Rodzaj zaświadczeń jakie powinni otrzymać uczestnicy kursu: Uczestnicy otrzymają zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, zgodnie z Załącznikiem nr 1 do Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03.02.2006r. w sprawie uzyskania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formie pozaszkolnej (Dz.U. z 2006r. Nr 31 poz.216), oznaczone logotypem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i Unii Europejskiej oraz sformułowaniem Projekt Nowy Horyzont współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (wzór logo dostępny u zamawiającego). + certyfikat ukończenia Uczestnikom powinny być zapewnione: - warunki pracy zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie szkolenia, -sala dydaktyczne/ szkoleniowa przestrzenna, odpowiednio oświetlona, zapewniające stanowisko dla co najmniej 5 osób: stolik, krzesło ; wyposażone w minimum pomoce dydaktyczne m.in.: tablicę standardową (sucho-ścierną), korkową lub flipchart z zapasem kartek; w sprzęt audiowizualny (np.laptop, rzutnik, telewizor,) na zajęcia teoretyczne - zaplecze do przeprowadzenia zajęć praktycznych zaplecze hotelowe, - zaplecze socjalne w tym dostęp do wc zaopatrzonego w środki higieny, - materiały szkoleniowe (książki, skrypty, kserokopie) do zajęć teoretycznych, - materiały do zajęć praktycznych, - ubezpieczenie NNW (suma ubezpieczenia na wypadek śmierci oraz 100 % uszczerbku na zdrowiu: 20 000 zł, zakres ochrony: z włączeniem ryzyka zawału serca i udaru mózgu, zakres terytorialny: RP, czas trwania ochrony:24 godziny, formuła obejmuje transport tam i z powrotem, pobyt) -odzież i obuwie ochronne nowe na własność. -całodzienne wyżywienie (śniadanie, obiad, kolacja, woda mineralna 1,5 l/os. na dzień) -zakwaterowanie w pokojach 2-3 osobowych, wyposażonych w TV, telefon, z pełnym węzłem sanitarnym w pokojach. -organizacja czasu wolnego, w tym korzystanie nieodpłatne z atrakcji znajdujących się w hotelu (miejscu zakwaterowania) tj.sauna, jaccuzi, siłownia. -opieka dwóch opiekunów. 2.Opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.olsztyn.e-bip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Szkolenie pt: Niematerialne dziedzictwo Warmii i Mazur inspiracją do edukacji regionalnej w szkole.
Dodano: 2016-07-27 - Szkolenia dla nauczycieli w zakresie nauki programowania na wszystkich etapach edukacyjnych we wszystkich typach szkół i placówek województwa warmińsko-mazurskiego
Dodano: 2016-07-26 - Przetarg Pierwsza Pomoc
Dodano: 2016-06-14 - Usługa zorganizowania i przeprowadzenia profesjonalnych szkoleń zawodowych, realizowanych przez Warmińsko - Mazurską Wojewódzką Komendę OHP w Olsztynie (CEiPM Olsztyn), w ramach utrzymania rezultatów projektu OHP jako realizator usług rynku pracy
Dodano: 2016-04-18 - Usługa zorganizowania i przeprowadzenia profesjonalnych szkoleń zawodowych, realizowanych przez Warmińsko - Mazurską Wojewódzką Komendę OHP w Olsztynie (CEiPM Elbląg), w ramach utrzymania rezultatów projektu OHP jako realizator usług rynku pracy
Dodano: 2016-04-11 - Przeprowadzenie dokształcania i doskonalenia zawodowego w różnych formach, dla nauczycieli województwa warmińsko-mazurskiego, w ramach zadań edukacyjnych Warmińsko-Mazurskiego Kuratora Oświaty
Dodano: 2016-04-01 - Przeprowadzenie form dokształcania i doskonalenia zawodowego dla nauczycieli województwa warmińsko-mazurskiego w ramach zadań edukacyjnych Warmińsko-Mazurskiego Kuratora Oświaty
Dodano: 2015-11-10 - Przeprowadzenie warsztatów z programowania robotów Arduino w ramach projektu realizowanego przez Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie pt. Studiuj Informatykę na UWM współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Dodano: 2015-09-25 - Usługa przeprowadzenia kursu języka angielskiego metodą konwersacyjną dla kadry kierowniczej wyższego i średniego szczebla oraz pracowników naukowych i administracji IRZiBŻ PAN w Olsztynie
Dodano: 2015-08-20 - Usługa kompleksowej organizacji i przeprowadzenia szkolenia z zakresu Prawa zamówień publicznych
Dodano: 2015-08-17