Przetargi.pl
Przeprowadzenie badania Zadowolenie osób niepełnosprawnych z pracy

Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 00-828 Warszawa, al. Jana Pawła II 13
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5055494 , fax. 022 5055275
  • Data zamieszczenia: 2010-01-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w Warszawie
    al. Jana Pawła II 13 13
    00-828 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5055494, fax. 022 5055275
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pfron.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Fundusz celowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie badania Zadowolenie osób niepełnosprawnych z pracy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Głównym celem zamówienia jest zbadanie poziomu zadowolenia pracowników niepełnosprawnych z pracy zatrudnionych na chronionym i otwartym rynku pracy. Badanie powinno objąć ocenę stopnia zadowolenia pracowników niepełnosprawnych - zarówno ogólnego zadowolenia z pracy w firmie, jak również zadowolenia ze związanych z pracą obszarów/aspektów takich jak np.: ? komunikacja z przełożonym, ? relacje interpersonalne ze współpracownikami, ? świadczenia finansowe, ? warunki pracy, ? rodzaj wykonywanej pracy, ? możliwość awansu i rozwoju zawodowego, dostęp do szkoleń, ? wykorzystywanie umiejętności ? polityka firmy ? pomoc socjalna (usługi socjalne) ? niezależność/odpowiedzialność/ kreatywność/aktywność ? pewność/poczucie bezpieczeństwa/stabilność zatrudnienia, ? uznanie. Badanie stopnia satysfakcji z pracy powinno uwzględniać cechy indywidualne badanych pracowników (m.in. wiek, płeć, wykształcenie) oraz odrębność otwartego i chronionego rynku pracy. Badanie powinno również ustalić czynniki, które wpływają najsilniej na poczucie zadowolenia pracowników. Wśród tych czynników (oprócz badanych standardowo) powinny się znaleźć również takie, które wynikają z dodatkowych uprawnień pracowników niepełnosprawnych (określonych w ustawie z dnia 27.08.1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych) m.in.: przystosowanie stanowisk pracy do potrzeb i niepełnosprawności pracowników, czas pracy osób niepełnosprawnych, dodatkowa przerwa w pracy, dodatkowy urlop wypoczynkowy, płatne zwolnienia od pracy, zakaz zatrudniania w porze nocnej i godzinach nadliczbowych, czy też możliwość korzystania ze środków Zakładowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych (w odniesieniu do pracowników zakładów pracy chronionej). W ofercie wymagane jest przedstawienie koncepcji teoretycznej badania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793150005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wynosi 5% ceny załkowitej podanej w ofercie
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału Wykonawców w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: 1.1 posiadają wiedzę i doświadczenie, tj.: w okresie ostatnich trzech lat przed dniem ukazania się ogłoszenia o niniejszym postępowaniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej 3 usługi polegające na przeprowadzeniu badania społecznego na ogólnopolskiej próbie ludności o wielkości co najmniej 1.000 osób każde; Przez badania społeczne Zamawiający rozumie badania ludności prowadzące do poznania opinii, preferencji i potrzeb społeczeństwa. 1.2 dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: dysponują lub będą dysponować co najmniej trzema osobami legitymującymi się wyższym wykształceniem (co najmniej tytułem magistra) i kwalifikacjami pozwalającymi wykonać przedmiot zamówienia, wśród których znajduje się: a) osoba, która przy realizacji zamówienia będzie kierownikiem badania, która pełniła rolę lidera w co najmniej 3 badaniach społecznych o zasięgu ponadregionalnym (obejmujących co najmniej 3 województwa), b) osoba, która przy realizacji zamówienia będzie metodologiem, która pełniła rolę metodologa w co najmniej 3 badaniach społecznych realizowanych zgodnie z zaproponowaną przez Wykonawcę metodologią przeprowadzenia badania Zadowolenie osób niepełnosprawnych z pracy, c) osoba, która posiada dorobek naukowo-badawczy w zakresie psychologii pracy i/lub socjologii pracy i/lub organizacji pracy (jest autorem lub współautorem co najmniej dwóch publikacji naukowych) oraz która uczestniczyła w przeprowadzeniu co najmniej 3 badań społecznych. 1.3 dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: dysponują lub będą dysponować zespołem ankieterów o liczebności zapewniającej sprawne wykonanie badania terenowego, co umożliwi terminowe wykonanie zamówienia (co najmniej 50 ankieterami). 2. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana na podstawie dokumentów wyszczególnionych w pkt VIII niniejszej Specyfikacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, wymaganych od Wykonawców, które należy dostarczyć Zamawiającemu w celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu. 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 2 do Specyfikacji (część A). 6. Wykaz wykonanych usług, potwierdzających spełnienie warunku opisanego w części VII pkt 1.1 Specyfikacji (wg wzoru - załącznik nr 3 do Specyfikacji) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi wymienione w wykazie zostały wykonane należycie (np. w formie referencji). 7. Wykaz osób (wg wzoru - załącznik nr 4 do Specyfikacji), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami nt. ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia potwierdzającymi spełnienie warunku opisanego w części VII pkt 1.2 Specyfikacji (wg wzoru - załącznik nr 5 do Specyfikacji). 8. Informacja o dysponowaniu zespołem ankieterów - realizatorów badania terenowego potwierdzająca spełnienie warunku opisanego w części VII pkt. 1.3 Specyfikacji (wg wzoru - załącznik nr 6 do Specyfikacji). UWAGA: 9. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa: 9.1 W pkt 1, 3, 4 - składa, w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 9.2 W pkt 2 - składa, w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 9.3 Dokumenty, o których mowa w pkt 9.1 lit. a i c oraz w pkt 9.2 muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 9.1 lit. b musi być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9.4 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 9.1 i 9.2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przez podmiot, którego to oświadczenie dotyczy, przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienie pkt 9.3 stosuje się odpowiednio. IX. Informacja dla Wykonawców, którzy wspólnie składają ofertę (spółki cywilne/konsorcja) 1. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie każdy z Wykonawców musi złożyć dokumenty, o których mowa w pkt 1-4 części VIII Specyfikacji, oświadczenie wymienione w części VIII pkt 5 Specyfikacji (zał. nr 2 do Specyfikacji część B) może być złożone przez każdego z tych Wykonawców (na jednym dokumencie pieczęcie i podpisy wszystkich Wykonawców) lub przez pełnomocnika, o którym mowa w pkt 2. Dokument wymieniony w części VIII pkt 6 Specyfikacji winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten Wykonawca, który spełnia wymagany warunek, natomiast dokumenty wymienione w części VIII pkt 7 i 8 Specyfikacji winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten lub ci Wykonawcy, którzy spełniają łącznie wymagany warunek. 2. Wykonawcy ci ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia. 3. W związku z faktem, iż wszelka korespondencja związana z postępowaniem będzie kierowana do ustanowionego przez Wykonawców pełnomocnika należy podać adres pełnomocnika na jaki ma być wysyłana korespondencja. 4. Pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi, precyzować zakres umocowania i wskazywać pełnomocnika. Musi też wyliczać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie i być podpisane przez każdego z nich. 5. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) i będzie tożsame z pełnomocnictwem do podpisywania oferty, o którym mowa w pkt 6 części XV Specyfikacji. 6. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców występujących wspólnie, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego na wezwanie Zamawiającego Wykonawcy zobowiązani będą przedłożyć Zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: ocena merytoryczna
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pfron.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach