Przetargi.pl
Przeprowadzenie badania sprawozdania finansowego w latach 2009, 2010, 2011

Urząd Miasta Poznań ogłasza przetarg

  • Adres: 61-841 Poznań, Plac Kolegiacki 17
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8785210 , fax. 061 8785210
  • Data zamieszczenia: 2009-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Poznań
    Plac Kolegiacki 17 17
    61-841 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8785210, fax. 061 8785210
    REGON: 00000000514199
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.city.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie badania sprawozdania finansowego w latach 2009, 2010, 2011
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamawiającym jest Miasto Poznań,Plac Kolegiacki 1761-841 Poznań działające w imieniu: - ZOZ-u Poznań - Jeżyce, ul. Mickiewicza 2 - ZOZ-u Poznań - Stare Miasto, ul. Szkolna 8/12 - Poznańskiego Ośrodka Specjalistycznego Usług Medycznych, Al. Solidarności 36 - Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego i Rehabilitacji Medycznej, ul. Mogileńska 42 Przedmiot zamówienia: Przeprowadzenie badania sprawozdania finansowego w latach 2009, 2010, 2011 i ich ocena w następujacych placówkach: - ZOZ Poznań - Jeżyce, ul. Mickiewicza 2 ( część I) - ZOZ Poznań - Stare Miasto, ul. Szkolna 8/12 ( część II) - Poznański Ośrodek Specjalistyczny Usług Medycznych, Al. Solidarności 36( część III) - Zakład Opiekuńczo-Leczniczy i Rehabilitacji Medycznej, ul. Mogileńska 42( część IV) Szczegółowy zakres prac : -ocena poprawności przyjętych zasad (polityki) rachunkowości; wykazanie ewentualnych nieprawidłowości w zakresie rachunkowości finansowej oraz w przypadku ich stwierdzenia wskazanie na sposoby ich usunięcia, -badanie ksiąg rachunkowych pod względem poprawności stosowanych rozwiązań w zakresie prawa bilansowego i podatkowego, -sprawdzenie i ocena prowadzonej ewidencji operacji gospodarczych z przepisami prawa -ocena poprawności sporządzania sprawozdania finansowego, prawidłowości i rzetelności ustalonego wyniku finansowego ( bilansowo i podatkowo ), -ocena funkcjonującego systemu informatycznego w powiązaniu z systemem rachunkowości, poprawność wydruków księgowych, zabezpieczenie dostępu do księgowych zbiorów komputerowych -uczestnictwo w pracach inwentaryzacyjnych -badanie podatków i tytułów związanych z nimi, -badanie zdarzeń po dacie bilansu i prawidłowości ich ujęcia w sprawozdaniu za badany okres, -ocenę sytuacji majątkowej i finansowej za badany rok oraz porównanie osiągniętych wyników z dwoma latami poprzednimi, -ocena poprawności i rzetelności rozliczeń budżetowych, -poprawność tworzenia rezerw. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w odniesieniu do każdej z wyszczególnionych placówek. Zamawiający dopuszcza możliwości powierzenia realizacji przedmiotu zamówienia podwykonawcom w pełnym zakresie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 741412108
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych: 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: 2.1 posiadanie doświadczenia w zakresie zrealizowania co najmniej 3 badań sprawozdań finansowych w zakładach opieki zdrowotnej w okresie od 05.11.2006r.-05.11.2009r. ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie), 2.2 dysponowanie osobami przewidzianymi do realizacji przedmiotu zamówienia posiadającymi uprawnienia biegłego rewidenta zgodnie z ustawą z dnia 13.10.1994r. o biegłych rewidentach i ich samorządzie, wpisanymi na listę biegłych rewidentów : -w części I- 2 osobami - w części II- 2 osobami - w części III-1 osobą - w części IV-1 osobą W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część liczba osób, którą zobowiązany jest dysponować Wykonawca sumuje się. 3.Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu umożliwienia Zamawiającemu oceny spełnienia w/w warunków Wykonawcy są zobowiązani do przedłożenia następujących dokumentów: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii-dotyczy wyłącznie pełnomocnictwa) wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego ofertę; 2.Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków na podstawie art.22 ust.1 i 2 ustawy - zał. nr 2 do SIWZ; 3.Wypełniony i podpisany wykaz prac z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - załącznik nr 3 do SIWZ z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi wykonane zostały należycie, w zakresie wymaganym w pkt. V.2.1 SIWZ; 4.Wypełniony i podpisany wykaz osób ( załącznik nr 4 do SIWZ), którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia z załączeniem uprawnień biegłych rewidentów wraz z aktualnym wpisem na listę biegłych rewidentów. W celu oceny spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu Zamawiający dokona sprawdzenia kompletności oraz poprawności złożonych dokumentów. Ponadto dokumentami wymaganymi są: 5.Pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 6.Podpisana i wypełniona oferta - zał. nr 5 do SIWZ;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.city.poznan.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach