Przetargi.pl
Przeprowadzenie badania skuteczności działań w zakresie promocji nauki w projekcie Partnerski związek nauki i postępu

Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 61-713 Poznań, Al. Niepodległości 18
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 6475320 , fax. 061 8517562
  • Data zamieszczenia: 2010-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego
    Al. Niepodległości 18 18
    61-713 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 6475320, fax. 061 8517562
    REGON: 63126850100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umww.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie badania skuteczności działań w zakresie promocji nauki w projekcie Partnerski związek nauki i postępu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie badań, stanowiących część składową prac prowadzonych w celu stworzenia modelu badania skuteczności działań w zakresie promocji nauki w projekcie Partnerski Związek Nauki i Postępu, w tym: Zadanie 1: badania początkowe - badanie określające poziom wiedzy grupy docelowej projektu w zakresie wykorzystania osiągnięć nauki w praktyce gospodarczej, badanie tematów proponowanych w ramach realizowanego projektu, ocena proponowanych form i treści materiałów informacyjnych w ramach realizowanego projektu (przygotowanie kwestionariuszy, dobór grupy reprezentatywnej i docelowej, opracowanie wniosków w postaci raportu); Zadanie 2: badania przekazu - badanie skuteczności procesów komunikacji w fazie projektowania, oraz po emisji programów telewizyjnych i radiowych, przekazu internetowego - wortal i czasopismo oraz realizacji kampanii BTL, badanie możliwości zwiększenia skuteczności i efektywności przekazu informacyjnego w projekcie; Zadanie 3: badania efektów - badanie stopnia realizacji celów w projekcie, badanie stopnia dotarcia do grupy docelowej, określenie stopnia zmiany postaw, badanie modelu upowszechniania osiągnięć z zakresu nauki i postępu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793112009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) dla całości zamówienia, wniesionym przed upływem terminu składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umww.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach