Zakład Ubezpieczeń Społecznych ogłasza przetarg
- Adres: 01-748 Warszawa, ul. Szamocka 3, 5
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 667 17 04, 667 17 05 , fax. 022 667 17 33
- Data zamieszczenia: 2009-12-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych
ul. Szamocka 3, 5 3, 5
01-748 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 667 17 04, 667 17 05, fax. 022 667 17 33
REGON: 00001775600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: ubezpieczenia społeczne
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie badania poziomu motywacji pracowników ZUS. Zadanie jest realizowane w ramach projektu Poprawa jakości usług świadczonych przez ZUS na rzecz przedsiębiorców, Priorytetu V Dobre rządzenie, Działania 5.1 Wzmocnienie potencjału administracji rządowej, Poddziałanie 5.1.1. Modernizacja systemów zarządzania i podnoszenia kompetencji kadr, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przeprowadzenie badania poziomu motywacji pracowników ZUS. Celem badania jest poznanie poziomu zadowolenia pracowników z pracy w ZUS oraz określenie czynników motywujących do pracy na potrzeby opracowania i wdrożenia systemu motywacyjnego. Zadanie jest realizowane w ramach projektu Poprawa jakości usług świadczonych przez ZUS na rzecz przedsiębiorców, Priorytetu V Dobre rządzenie, Działania 5.1 Wzmocnienie potencjału administracji rządowej, Poddziałanie 5.1.1. Modernizacja systemów zarządzania i podnoszenia kompetencji kadr, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 796300009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, tj.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania. 2.spełniają warunki podmiotowe określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, tj.: 1)w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przeprowadzili co najmniej trzy badania motywacji / satysfakcji pracowników, w tym co najmniej jedno badanie w firmie zatrudniającej powyżej 250 osób i posiadającej sieć oddziałów / placówek składającą się z co najmniej 5 jednostek, 2)dysponują lub będą dysponować osobą, która będzie koordynatorem prac zespołu w przedmiotowym zamówieniu, która posiada doświadczenie w następującym zakresie: - w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia, kierowała co najmniej trzema badaniami motywacji / satysfakcji pracowników, w tym co najmniej jednym badaniem w firmie zatrudniającej powyżej 250 osób i posiadającej sieć oddziałów / placówek składającą się z co najmniej 5 jednostek. Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę niżej wymienionych dokumentów i oświadczeń.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia ww. warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą następujacych dokumentów i oświadczeń: 1)oświadczenie potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3)wykaz wykonanych należycie, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech badań motywacji / satysfakcji pracowników, w tym co najmniej jednego badania w firmie zatrudniającej powyżej 250 osób i posiadającej sieć oddziałów / placówek składającą się z co najmniej 5 jednostek, z podaniem przedmiotu, odbiorców i dat wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zamówienia te zostały wykonane należycie; 4)wykaz dotyczący osoby, którą dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, która będzie koordynatorem prac zespołu w przedmiotowym zamówieniu, która posiada doświadczenie w następującym zakresie: - w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia, kierowała co najmniej 3 badaniami motywacji / satysfakcji pracowników, w tym co najmniej jednym badaniem w firmie zatrudniającej powyżej 250 osób i posiadającej sieć oddziałów / placówek składającą się z co najmniej 5 jednostek, z podaniem przedmiotu, odbiorców i dat wykonania 4a) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia, jeśli w wykazie, o którym mowa w pkt 4, Wykonawca wskazał osobę, którą będzie dysponował. 2.Wykonawcy zagraniczni 2.1. Wykonawca zagraniczny (mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) zamiast dokumentu wskazanego w pkt 1. ppkt 2) - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w pkt 2.1. Wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zamówienie na wykonanie projektu sektorowej ramy kwalifikacji dla sektora informatycznego w Polsce (SRKIT)Zamówienie na wykonanie projektu sektorowej ramy kwalifikacji dla sektora informatycznego w Polsce (SRKIT) - II przetrag. Znak sprawy: IBE/83/M/2014.
Dodano: 2014-10-01 - Zamówienie na wykonanie projektu sektorowej ramy kwalifikacji dla sektora sportu w Polsce (SRKS) - II przetarg. Znak sprawy: IBE/55/M/2014
Dodano: 2014-07-03 - Zamówienie na wykonanie projektu sektorowej ramy kwalifikacji dla sektora turystyki w Polsce (SRKT) - II przetarg. Znak sprawy: IBE/56/M/2014
Dodano: 2014-07-03 - Wykonanie konsultacji i weryfikacji projektu sektorowej ramy kwalifikacji dla sektora bankowego w Polsce (SRKB)- II przetarg. Znak sprawy: IBE/57/M/2014
Dodano: 2014-07-01 - przeprowadzenie szkoleń doskonalących dla kadry opiekuńczo - wychowawczej podległych jednostek OHP w celu doskonalenia i wzbogacenia wiedzy i umiejętności w obszarze psychologiczno - pedagogicznym. Szkolenia przeprowadzone będą w ramach projektu Nowoczesne kompetencje kadry OHP, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 1.3.3 POKL..
Dodano: 2011-08-26 - przeprowadzenie szkoleń doskonalących dla kadry opiekuńczo - wychowawczej podległych jednostek OHP w celu doskonalenia i wzbogacenia wiedzy i umiejętności w obszarze psychologiczno - pedagogicznym. Szkolenia przeprowadzone będą w ramach projektu Nowoczesne kompetencje kadry OHP, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 1.3.3 POKL.
Dodano: 2011-08-17