Przetargi.pl
Przeprowadzenie badania ewaluacyjnego w zakresie działań informacyjno-promocyjnych i szkoleniowych podjętych w okresie od II kwartału 2009 r. do I kwartału 2011 r. w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007 - 2013

Województwo Mazowieckie ogłasza przetarg

  • Adres: 03-719 Warszawa, ul. Jagiellońska 26
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 59 79 100 , fax. 022 597 92 90, 022 597 96 03
  • Data zamieszczenia: 2011-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Mazowieckie
    ul. Jagiellońska 26 26
    03-719 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 59 79 100, fax. 022 597 92 90, 022 597 96 03
    REGON: 01552891000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mazovia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie badania ewaluacyjnego w zakresie działań informacyjno-promocyjnych i szkoleniowych podjętych w okresie od II kwartału 2009 r. do I kwartału 2011 r. w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007 - 2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie badania ewaluacyjnego, oceniającego działania informacyjno-promocyjne i szkoleniowe, prowadzone w okresie od II kw. 2009 r. - I kw. 2011 r. w województwie mazowieckim w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013 przez Instytucję Zarządzającą i Instytucję Pośredniczącą II stopnia. W ramach badania ma zostać wykonana kompleksowa analiza ilościowa i jakościowa prowadzonych działań informacyjno-promocyjnych i szkoleniowych. Ocenie ma także zostać poddany stopień zaspokojenia potrzeb informacyjnych potencjalnych wnioskodawców, wnioskodawcy, beneficjentów. Badanie ma ocenić, w jakim stopniu działania informacyjno - promocyjne i szkoleniowe, podjęte w okresie od II kw. 2009 r. - I kw. 2011 r. przez IP II są adekwatne, użyteczne i przyczyniają się do efektywnego wykorzystania środków EFRR oraz zwiększenia świadomości społeczeństwa w zakresie roli jaką odgrywa Unia Europejska. Wyniki badania ewaluacyjnego mają posłużyć ewentualnym zmianom w prowadzonej polityce informacyjno - promocyjnej i szkoleniowej, modyfikacji sposobów komunikowania się z potencjalnymi wnioskodawcami, wnioskodawcami oraz beneficjentami, a także określić optymalne instrumenty informacyjno-promocyjne i szkoleniowe
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 731100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 91 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Koncepcja badawcza
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.mazovia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach