Przetargi.pl
Przeprowadzenie badania CATI pn. „Badanie przedsiębiorstw dotyczące warunków ich funkcjonowania z uwzględnieniem obszaru wykorzystania nowoczesnych technologii”.

Polski Instytut Ekonomiczny ogłasza przetarg

  • Adres: 02-001 Warszawa, Al. Jerozolimskie 87
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Polski Instytut Ekonomiczny
    Al. Jerozolimskie 87
    02-001 Warszawa, woj. mazowieckie
    REGON: 381375093
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://pie.net.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie badania CATI pn. „Badanie przedsiębiorstw dotyczące warunków ich funkcjonowania z uwzględnieniem obszaru wykorzystania nowoczesnych technologii”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie badania CATI pn. „Badanie przedsiębiorstw dotyczące warunków ich funkcjonowania z uwzględnieniem obszaru wykorzystania nowoczesnych technologii”. Badanie powinno być przeprowadzone zgodnie z następującymi parametrami:Tabela 1. Parametry badania1 Nazwa badania Badanie przedsiębiorstw dotyczące warunków ich funkcjonowania z uwzględnieniem obszaru wykorzystania nowoczesnych technologii2 Metoda badawcza wywiad telefoniczny (CATI)3 Szacowany średni czas trwania jednego wywiadu 25 minut4 Opis rodzaju pytań w kwestionariuszu Pytania zamknięte z jedną odpowiedzią, z wieloma odpowiedziami oraz wielo-itemowe5 Populacja przedsiębiorstwa6 Wielkość próby 10007 Maksymalna liczba dni roboczych na konsultację kwestionariusza badania oraz przygotowanie kompletnego skryptu badania 7 dni roboczych8 Dodatkowe obowiązki Wykonawcy Konsultacja metodologiczna kwestionariusza, raport z realizacji badania9 Orientacyjny termin realizacji badania Listopad-grudzień 2022 r.10 Kryteria rekrutacyjne Przedstawiciele kadry zarządzającej przedsiębiorstw 11 Struktura próby Szczegółowa struktura znajduje się w Tabeli 2. Poza tym reprezentatywność na poziomie województwa nie niższa niż 70%Tabela 2. Warstwy i ich liczebnościSekcja/Dział PKD Mikro Małe Średnie Duże SumaSekcja C Przetwórstwo przemysłowe, tylko działy 10, 14, 15, 27, 29, 26, 31 40 30 20 10 100Sekcja F Budownictwo 48 36 24 12 120Sekcja G Handel hurtowy i detaliczny; naprawa pojazdów samochodowych, włączając motocykle, tylko działy: 46, 47 60 45 30 15 150Sekcja H Transport i gospodarka magazynowa 40 30 20 10 100Sekcja I Działalność związana z zakwaterowaniem i usługami gastronomicznymi 40 30 20 10 100Sekcja J Informacja i komunikacja 32 24 16 8 80Sekcja K Działalność finansowa i ubezpieczeniowa 24 18 12 6 60Sekcja L Działalność związana z obsługą rynku nieruchomości 24 18 12 6 60Sekcja M Działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, tylko działy: 69,71,72,73,74 32 24 16 8 80Sekcja N Działalność w zakresie usług administrowania i działalność wspierająca, tylko działy: 77,78,79,81,82 20 15 10 5 50Sekcja R Działalność związana z kulturą, rozrywką i rekreacją, tylko działy: 90, 93 20 15 10 5 50Sekcja S Pozostała działalność usługowa, tylko dział 96 20 15 10 5 50Suma 400 300 200 100 10002. Kwestionariusz ankiety zostanie przygotowany przez Zamawiającego. Zadaniem Wykonawcy będzie konsultacja metodologiczna i techniczna kwestionariusza, w tym m.in. weryfikacja formatu, długości i stylu pytań w kontekście ich przydatności w wybranej metodzie gromadzenia danych.3. Wykonawca będzie dysponował odpowiednim zapleczem technicznym oraz oprogramowaniem pozwalającym na tworzenie narzędzi badawczych zawierających różne typy pytań (w tym pytania jednokrotnego, wielokrotnego wyboru, pytania otwarte, pytania z rozwijanym menu, rotowanie kafeterii w ramach pojedynczego pytania oraz pytań w ramach kwestionariusza itp. oraz na administrowanie tymi narzędziami.4. Wykonawca zapewni odpowiednią kontrolę jakości realizowanego badania uwzględniając następujące procedury oraz standardy: A. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia dysponował będzie odpowiednim zapleczem technicznym oraz korzystał będzie z oprogramowania pozwalającego na kontrolę i koordynację prac zespołu ankieterskiego w badaniu CATI;B. Wykonawca zapewni kontrolę pracy ankieterów w trakcie realizacji ankietowania w zakresie realizacji wywiadów (czy wywiad został zrealizowany przez danego ankietera z odpowiednim respondentem), poprawności procedury realizacji wywiadu, standardów realizacji wywiadu (dotyczących sposobu aranżacji wywiadu, sposobu zadawania pytań przez ankietera itp.) oraz poprawności przeprowadzenia wywiadu (czy ankieter zadał wszystkie pytania i czy zadał je poprawnie itd.);C. W celu weryfikacji jakości prac ankieterów Wykonawca zapewni, że osoby odpowiedzialne po stronie Wykonawcy dokonają zarówno terenowej, jak i nieterenowej weryfikacji pracy ankieterów CATI tj. zweryfikują fakt przeprowadzenia wywiadu przez ankietera poprzez ponowny kontakt z respondentem (przy czym każdy z ankieterów zostanie skontrolowany co najmniej dwukrotnie) oraz dokonają analizy czasu realizacji wywiadu, a także zgodności odpowiedzi udzielanych przez respondentów. W przypadku wykrycia nieprawidłowości wywiad nie będzie uwzględniony w puli efektywnych wywiadów. 5. Po realizacji badania Wykonawca przekaże zamawiającemu tabelę wynikową z danymi mikro oraz raport podsumowujący przebieg ankietyzacji. 6. Tabela wynikowa z badania (zbiór danych jednostkowych) w jednym z formatów (sav, dta, xlsx, csv – do uzgodnienia z Zamawiającym) zawierać będzie zakodowane zgodnie z kwestionariuszem odpowiedzi na pytania kwestionariuszowe;7. Raport metodologiczny z przebiegu badania ilościowego zawierać będzie następujące informacje:A. Liczba osób z którymi podjęto próbę kontaktu telefonicznego;B. Liczba nieskutecznych kontaktów z respondentami (odmowy, itp.);C. Liczba ankiet niezrealizowanych w całości;D. Podstawowe statystyki dotyczące czasu realizacji ankiety (min, max, średnia, mediana);Szczegółowe informacje zawarte w Rozdziale III Specyfikacji Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79311200-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu:1. Na podstawie art. 112 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniuw sposób proporcjonalny do przedmiotu zamówienia oraz umożliwiający ocenę zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, w szczególności wyrażając je jako minimalne poziomy zdolności.2. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej (art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp).3. Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada udokumentowane doświadczenie tj.:A. W okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali należycie co najmniej 3 usługi polegające na realizacji badań ilościowych metodą wspomaganych komputerowo wywiadów telefonicznych (CATI) na próbie polskich przedsiębiorstw, co najmniej 500 wywiadów dla każdej usługi. Wartość każdej usługi wynosiła co najmniej 40.000 złotych brutto (a w przypadku jeżeli wartość usługi została w umowie wyrażona w walucie innej niż złoty, przeliczenie nastąpi wg średniego kursu złotego ogłoszonego przez Prezesa NBP i obowiązującego w dniu podpisania umowy na realizację usługi).Szczegółowe informacje zawarte są w Specyfikacji Warunków Zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-10-25

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach