Przetargi.pl
Przeprowadzenie badania ankietowego skierowanego do przedsiębiorstw dotyczącego warunków ich funkcjonowania (m.in. zatrudnienia, szarej strefy, działalności eksportowej, inwestycji i innowacji, nowych technologii, outsourcingu i oceny zmian w polityce gospodarczej rządu).

Polski Instytyt Ekonomiczny ogłasza przetarg

  • Adres: 02-001 Warszawa, Aleje Jerozolimskie
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 226285585
  • Data zamieszczenia: 2019-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Polski Instytyt Ekonomiczny
    Aleje Jerozolimskie 87
    02-001 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 226285585
    REGON: 38137509300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pie.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie badania ankietowego skierowanego do przedsiębiorstw dotyczącego warunków ich funkcjonowania (m.in. zatrudnienia, szarej strefy, działalności eksportowej, inwestycji i innowacji, nowych technologii, outsourcingu i oceny zmian w polityce gospodarczej rządu).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie badania ankietowego, skierowanego do przedsiębiorstw, dotyczącego warunków ich funkcjonowania (m.in. zatrudnienia, szarej strefy, działalności eksportowej, inwestycji i innowacji, nowych technologii, outsourcingu i oceny zmian w polityce gospodarczej rządu). Badanie powinno mieć charakter nadzorowany, czyli być przeprowadzone przez przeszkolonego ankietera. Wywiady należy przeprowadzić wśród kadry menadżerskiej badanego przedsiębiorstwa. Badanie realizowane jest przez PIE w ramach projektu Monitoring MMSP – analiza trendów, barier rozwojowych i opinii sektora o jakości otoczenia biznesu. Badanie będzie realizowane metodą CAPI na reprezentatywnej próbie 1000 przedsiębiorstw. 2.Dokonanie losowo-warstwowego doboru próby ze względu na: a.Wielkość przedsiębiorstwa – 400 mikroprzedsiębiorstw (zatrudnienie poniżej 9 osób), 300 małych przedsiębiorstw (zatrudnienie 9-49 osób), 200 średnich przedsiębiorstw (zatrudnienie 50-200 osób), 100 dużych przedsiębiorstw (zatrudnienie powyżej 200 osób); b.Lokalizację (województwo) – wypełnienie kwoty na poziomie min. 70%; c.Sekcja PKD – wybrane sekcje PKD, struktura próby według tabeli: 0-9 osób 10-49 osób 50-249 osób 250 i więcej osób Razem Sekcja C 40 82 86 51 259 Sekcja F 62 41 17 4 124 Sekcja G 110 91 44 15 260 Sekcja H 34 23 14 7 78 Sekcja I 12 12 4 2 30 Sekcja J 24 9 7 5 45 Sekcja L 12 10 7 1 30 Sekcja M 62 18 8 4 92 Sekcja N 17 11 11 10 49 Sekcja R 5 1 1 0 7 Sekcja S 22 2 1 1 26 400 300 200 100 1000 3. Liczba pytań w kwestionariuszu – 20 pytań głównych i 9 pytań metryczkowych. 4. Rodzaje pytań zawartych w kwestionariuszu: a. Pytania zamknięte z jedną odpowiedzią; b. Pytania zamknięte z wieloma odpowiedziami; c.Pytania wielo-itemowe ze skalą. 5.Liczba zrealizowanych w całości ankiet: 1000. 6.Harmonogram badania: maksymalny czas realizacji badania, w podziale na poszczególne fazy, określony jest następująco: a.4 dni robocze od dnia podpisania umowy – czas na przygotowanie badania przez Wykonawcę w konsultacji z Zamawiającym, w tym czas na konsultację metodologiczną kwestionariusza; b.Maksymalnie 20 dni roboczych od dnia zaakceptowania przez Zamawiającego skryptu wywiadu – czas na zrealizowanie 1000 ankiet; c.3 dni robocze od dnia przeprowadzenia ostatniego wywiadu – czas na przygotowanie kompletnej bazy danych. 7.Pozostałe obowiązki Wykonawcy: a.Konsultacja metodologiczna kwestionariusza z Zamawiającym; b.Dostarczenie wagi postratyfikacyjnej dla kryterium: lokalizacja; c.Dostarczenie kompletnej bazy danych w postaci pliku .EXCEL; d.Dostarczenie raportu podsumowującego realizację badania dotyczącego poziomu realizacji założonej próby. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określono w SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79311200-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu, bez dodatkowego wezwania, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach