Uniwersytet Szczeciński ogłasza przetarg
- Adres: 70-453 Szczecin, al. Jana Pawła II
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 91 4441151, , fax. -
- Data zamieszczenia: 2020-09-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Szczeciński
al. Jana Pawła II 22a
70-453 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 91 4441151, , fax. -
REGON: 00120877700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://zp.univ.szczecin.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie badania ankietowego na temat: Poparcie Polaków dla zastosowania innowacji w postaci nudges w polityce publicznej (na różnych poziomach jej prowadzenia) - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przeprowadzenie badania ankietowego na reprezentatywnej próbie losowo-warstwowej (reprezentatywnej pod względem wieku, płci, poziomu wykształcenia i regionu) metodą CAWI omnibus wśród 1 000 (liczba w pełni wypełnionych kwestionariuszu) polskich obywateli – internautów (osoby dorosłe - 18 lat i starsze, które mieszkają w kraju i posługują się językiem polskim); wstępne opracowanie uzyskanych wyników i dostarczenie plików z wynikami. Tytuł badania: Poparcie Polaków dla zastosowania innowacji w postaci nudges w polityce publicznej (na różnych poziomach jej prowadzenia). Ankieta składać się będzie z trzech części: 1. Pytania dotyczące 15 narzędzi polityki publicznej – odpowiedzi popieram/nie popieram, 2. Charakterystyka socjodemograficzna respondentów 16 pytań – otwarte (np. wiek, ilość dzieci, ilość lat nauki) lub jednokrotnego wyboru, 3. Pytania dotyczące zdrowia, satysfakcji, zaufania, ryzyka i obaw 20 pytań – otwarte (o wzrost i wagę respondentów), jednokrotnego wyboru, wielokrotnego wyboru lub ocena w skali 1-7. Oraz 3 pytania stanowiące filtry uwagi. Pytania zostaną poprzedzone krótkim wprowadzeniem zawierającym powody, dla których przeprowadzane są badania, informacje o: celu, do czego będą wykorzystane i gdzie publikowane wyniki, jak dużo czasu respondent będzie musiał poświęcić na wypełnienie formularza oraz krótka instrukcja. Kolejność pytań ma być losowa, a respondenci mają być zobowiązani do przestrzegania podanej kolejności i treści pytań. Każde pytanie ma być pokazywane na jednym ekranie. Wykonawca otrzyma listę pytań do kwestionariusza ankiety w formie pliku elektronicznego w formacie Word. Na jej podstawie Wykonawca powinien: - przygotować kwestionariusz ankiety internetowej; - dobrać losowo-warstwowo próbę; - zebrać dane; - dostarczyć dane w postaci zakodowanej bazy danych (plik Excel) wraz z czytelnym opisem zmiennych i wskazaniami respondentów w osobnych kolumnach dla każdej zmiennej i dla każdego pytania w przypadku możliwości wielokrotnej odpowiedzi wraz z wstępnym ich opracowaniem (podziałem na regiony zamieszkania respondentów, a w ich ramach z podziałem według innych wybranych charakterystyk respondentów – wiek, płeć, dochód, sympatie polityczne, itd.). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79311200-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z ustawy albo z innych dokumentów załączonych do oferty, lub dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 6 PZP. 3) Formularz ofertowy (załącznik nr 1). Dokumenty wymagane po zamieszczeniu przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zaleca złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną lub upoważniony przez mocodawcę pełnomocnik.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Badanie ankietowe PAPI/CAPI podm. gosp. w sektorze turystyki w Polsce, pod kątem wykorzystania instrumentów finan. i pozafinan. w łagodzeniu skutków pandemii Covid-19 w turystyce
Dodano: 2022-09-30 - Przeprowadzenie badań ankietowych oraz wykonanie opracowania statystycznego do prowadzonego badania
Dodano: 2021-01-22 - Przeprowadzenie badania ankietowego „Strategie inteligentnych specjalizacji – ocena wdrożenia strategii oraz rozwój i wąskie gardła dyfuzji innowacji w regionach”
Dodano: 2021-01-20 - przeprowadzenie ogólnopolskiego badania marketingowego dotyczącego problematyki zarządzania różnorodnością w przedsiębiorstwach
Dodano: 2020-12-02 - Przeprowadzenie badania ankietowego „Strategie inteligentnych specjalizacji – ocena wdrożenia strategii oraz rozwój i wąskie gardła dyfuzji innowacji w regionach”
Dodano: 2020-12-01 - Wykonanie badań metodą CATI (preferowane) lub ewentualnie CAWI wśród przedsiębiorstw produkcyjnych w Polsce (próba ogólnopolska) w ramach projektu Uwarunkowania zarządzania zapotrzebowaniem przedsiębiorstw produkcyjnych w łańcuchu dostaw
Dodano: 2020-11-20 - Przeprowadzenie badań ankietowych oraz wykonanie opracowania statystycznego do prowadzonego badania
Dodano: 2020-11-12 - Przeprowadzenie badań metodą CATI lub CAWI wśród przedsiębiorstw nowo powstałych mających siedzibę na terenie województwa zachodniopomorskiego.
Dodano: 2020-11-04 - Przeprowadzenie badania: „Strategie inteligentnych specjalizacji – ocena wdrożenia strategii oraz rozwój i wąskie gardła dyfuzji innowacji w regionach”.
Dodano: 2020-10-05 - przeprowadzenie badania na panelu internetowym CAWI wśród firm produkujących i dystrybuujących odzież, meble, kosmetyki i farmaceutyki wśród aktywnych zawodowo respondentów
Dodano: 2020-09-29