Przetargi.pl
Przeprowadzenie badania ankietowego na temat: Poparcie Polaków dla zastosowania innowacji w postaci nudges w polityce publicznej (na różnych poziomach jej prowadzenia)

Uniwersytet Szczeciński ogłasza przetarg

  • Adres: 70-453 Szczecin, al. Jana Pawła II
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4441151, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Szczeciński
    al. Jana Pawła II 22a
    70-453 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4441151, , fax. -
    REGON: 00120877700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://zp.univ.szczecin.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie badania ankietowego na temat: Poparcie Polaków dla zastosowania innowacji w postaci nudges w polityce publicznej (na różnych poziomach jej prowadzenia)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przeprowadzenie badania ankietowego na reprezentatywnej próbie losowo-warstwowej (reprezentatywnej pod względem wieku, płci, poziomu wykształcenia i regionu) metodą CAWI omnibus wśród 1 000 (liczba w pełni wypełnionych kwestionariuszu) polskich obywateli – internautów (osoby dorosłe - 18 lat i starsze, które mieszkają w kraju i posługują się językiem polskim); wstępne opracowanie uzyskanych wyników i dostarczenie plików z wynikami. Tytuł badania: Poparcie Polaków dla zastosowania innowacji w postaci nudges w polityce publicznej (na różnych poziomach jej prowadzenia). Ankieta składać się będzie z trzech części: 1. Pytania dotyczące 15 narzędzi polityki publicznej – odpowiedzi popieram/nie popieram, 2. Charakterystyka socjodemograficzna respondentów 16 pytań – otwarte (np. wiek, ilość dzieci, ilość lat nauki) lub jednokrotnego wyboru, 3. Pytania dotyczące zdrowia, satysfakcji, zaufania, ryzyka i obaw 20 pytań – otwarte (o wzrost i wagę respondentów), jednokrotnego wyboru, wielokrotnego wyboru lub ocena w skali 1-7. Oraz 3 pytania stanowiące filtry uwagi. Pytania zostaną poprzedzone krótkim wprowadzeniem zawierającym powody, dla których przeprowadzane są badania, informacje o: celu, do czego będą wykorzystane i gdzie publikowane wyniki, jak dużo czasu respondent będzie musiał poświęcić na wypełnienie formularza oraz krótka instrukcja. Kolejność pytań ma być losowa, a respondenci mają być zobowiązani do przestrzegania podanej kolejności i treści pytań. Każde pytanie ma być pokazywane na jednym ekranie. Wykonawca otrzyma listę pytań do kwestionariusza ankiety w formie pliku elektronicznego w formacie Word. Na jej podstawie Wykonawca powinien: - przygotować kwestionariusz ankiety internetowej; - dobrać losowo-warstwowo próbę; - zebrać dane; - dostarczyć dane w postaci zakodowanej bazy danych (plik Excel) wraz z czytelnym opisem zmiennych i wskazaniami respondentów w osobnych kolumnach dla każdej zmiennej i dla każdego pytania w przypadku możliwości wielokrotnej odpowiedzi wraz z wstępnym ich opracowaniem (podziałem na regiony zamieszkania respondentów, a w ich ramach z podziałem według innych wybranych charakterystyk respondentów – wiek, płeć, dochód, sympatie polityczne, itd.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79311200-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z ustawy albo z innych dokumentów załączonych do oferty, lub dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 6 PZP. 3) Formularz ofertowy (załącznik nr 1). Dokumenty wymagane po zamieszczeniu przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zaleca złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną lub upoważniony przez mocodawcę pełnomocnik.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach