Przetargi.pl
przeprowadzenie badań marketingowych

Gmina Miasto Częstochowa ogłasza przetarg

  • Adres: 42-217 Częstochowa, ul. Śląska 11/13
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (034) 3707100 , fax. 034 3707175
  • Data zamieszczenia: 2010-08-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Częstochowa
    ul. Śląska 11/13 11/13
    42-217 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. (034) 3707100, fax. 034 3707175
    REGON: 00051573800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    przeprowadzenie badań marketingowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. przeprowadzenie badań marketingowych w celu określenia potencjału turystycznego, rynków promocji oraz narzędzi i technik promocyjnych właściwych dla produktu turystycznego pn. Częstochowski Festiwal Sportu Sportowe Wyżyny w ramach realizacji projektu pn. Częstochowski Festiwal Sportu Sportowe Wyżyny- badanie marketingowe potencjału marki turystycznej w ramach Działania 3.4. Promocja Turystyki, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Celem badań marketingowych jest określenie formuły, potencjału, rynków promocji oraz narzędzi i technik promocyjnych właściwych dla produktu, jakim potencjalnie będzie Częstochowski Festiwal Sportu Sportowe Wyżyny, aby mógł on stać się marką szeroko rozpoznawalną o zasięgu ponadregionalnym. Zakres przeprowadzonego badania marketingowego obejmuje w szczególności analizę stanu obecnego w oparciu o dane z badań zawierające informacje na temat: a) jakości oferty sportowej Miasta Częstochowy, b) stopnia i sposobu jej wykorzystania przez mieszkańców województwa śląskiego i turystów, c) preferencji mieszkańców naszego województwa dotyczących oferty sportowej. Badanie ma określić również: a) formułę proponowanego produktu, jakim ma być Częstochowski Festiwal Sportu Sportowe Wyżyny, b) termin i miejsce jego potencjalnej organizacji, c) grupę docelową istniejącej oferty sportowej Miasta Częstochowy, wg cech: geograficznych, demograficznych, ekonomicznych, psychograficznych, behawioralnych, d) optymalną grupę docelową dla proponowanego produktu turystycznego, jakim ma być Częstochowski Festiwal Sportu Sportowe Wyżyny, poprzez określenie profilu odbiorcy wg cech: geograficznych, demograficznych, ekonomicznych, psychograficznych, behawioralnych, e) stan ilościowy i jakościowy istniejących na terenie Miasta Częstochowy obiektów sportowych, f) rynki promocji oraz narzędzia i techniki promocyjne właściwe dla tego rodzaju produktu. 1.1. Przygotowanie ankiety - kwestionariusza ankiety, uwzględniającego zagadnienia zawarte w pkt. 1. 1.2. Przeprowadzenie badania marketingowego przy zastosowaniu metody wywiadu standaryzowanego przy użyciu dwóch technik: a) wywiadu telefonicznego, b) wywiadu ulicznego. Ze względu na określenie cechy jaką jest wiek osób biorących udział w badaniu marketingowym dobór próby będzie celowy. Liczba badanych osób: 1000, w przedziale wiekowym: a) 18-28, b) 29-39, c) 40-50, d) 51-61, e) 62-72. W każdej kategorii wiekowej będzie badanych 200 osób, z czego przy pomocy wywiadu telefonicznego 180 osób, a w formie wywiadu ulicznego 20 osób. 1.3. Badanie ma być przeprowadzone wśród: a) mieszkańców Częstochowy i województwa śląskiego, b) turystów i pielgrzymów przebywających w momencie prowadzenia badań na terenie miasta Częstochowy. 1.4. Przygotowanie sprawozdania z akcji badawczej oraz raportu końcowego z przeprowadzonych badań. 2. Przygotowanie artykułu sponsorowanego prezentującego wyniki przeprowadzonego badania marketingowego, który zostanie zamieszczony w lokalnym wydaniu Gazety Wyborczej w Częstochowie (2 emisje - wydanie poniedziałkowe i piątkowe) oraz w dzienniku Życie Częstochowskie (1 emisja - wydanie piątkowe). Artykuł ma zajmować minimum ? kolumny gazety. Treść artykułu oraz strona, na której będzie umieszczony materiał zostaną zaakceptowane przez Zamawiającego. 3. Przygotowanie, skład, druk oraz dostarczenie do siedziby Zamawiającego materiału prezentującego wyniki z przeprowadzonych badań marketingowych: broszura zszyta 2 zszywkami po długości, po pionowym boku Format B6, Kolor 4+4, 8 stron, nakład 3 tys. szt. Okładka: papier kreda 170 gram Środek: papier kreda 150 gram Przygotowany materiał przed drukiem ma być zaakceptowany przez Zamawiającego. 4. Przygotowanie prezentacji multimedialnej przedstawiającej wyniki z przeprowadzonych badań marketingowych. Prezentacja zostanie wykorzystana przez Zamawiającego podczas spotkania informującego o zrealizowanym projekcie oraz badaniach marketingowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 731100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czestochowa.bip-gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach